Gå til innhold

Kan man gå ned i vekt med biola?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, kan man gå ned i vekt med biola? Isåfall har du gått ned i vekt med biola, og hvordan gjorde du det?

 

Anonymkode: 55aff...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan i alle dager tenker du at man skal gå ned med biola?
Drikk ett glass om dagen så får du hvertfall ut avføringen din!

Anonymkode: 905e0...62a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet. Hvis du trenger å gå ned i vekt er det bare å trene litt og spise sunnere, ikke med tull som dette her. 

Anonymkode: 4b479...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i alle dager tenker du at man skal gå ned med biola?
Drikk ett glass om dagen så får du hvertfall ut avføringen din!

Anonymkode: 905e0...62a

Jeg har funnet på nettet at flere hadde gått ned i vekt med biola. DERFOR lurte jeg på det...
 

Anonymkode: 55aff...107

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som overskriften sier, kan man gå ned i vekt med biola? Isåfall har du gått ned i vekt med biola, og hvordan gjorde du det?

 

Anonymkode: 55aff...107

hahahahaha :D

Teorien må vel være det jeg har hørt om at forstyrrelser i bakteriefloraen i tarmen kan gjøre at en blir overvektig.

Dette har noe med opptak av næringsstoffer og lagring av fett å gjøre.
Å ta litt biola hver dag er bra for masse det, men jeg kan ikke garantere at du blir slank, om du fortsatt daffer i sofaen daglig og aldri trimmer, og spiser masse godteri og drikker cola hver dag :)

 

Anonymkode: 7c660...cb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du KUN drikker Biola og slutter å spise, så kan du klart gå ned med Biola. Samme med Cola. :)

Men Biola i seg selv har ganske mye kalorier. Spesielt de med sukker, dvs nesten alle. Like mye kalorier som brus.

En halvliter Biola er ca 250 kalorier. Veldig mye hvis du ser på det som drikke. Som Cola. Men lavkalori hvis du ser på det som mat. Men du blir sannsynligvis ikke mett av Biola alene...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biola er normalt en del av ett mer omfattende og variert kosthold, om du drikker biola eller ikke utgjør ikke noen forskjell fra eller til på vekten da det er helheten som avgjør dette... Jeg forstår ikke sammenhengen eller hva du vil frem til her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal denne Biolakuren foregå? Hva er greia?

Biola i tillegg til alt man vanligvis drikker/spiser er fetende og i hvert fall ikke slankende. Så jeg lurer fortsatt på hva slags snodig kur det er snakk om. 

Anonymkode: 5ed4f...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som overskriften sier, kan man gå ned i vekt med biola? Isåfall har du gått ned i vekt med biola, og hvordan gjorde du det?

Anonymkode: 55aff...107

 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har funnet på nettet at flere hadde gått ned i vekt med biola. DERFOR lurte jeg på det...

Anonymkode: 55aff...107

Det er nesten alltid best å gå til kilden. Så hvis du lurer på om det har noe for seg, og hvordan du evt skal gå fram, spør de bloggerne, eller forskerne, eller journalistene, eller hvem det nå var, som skrev om dette. 

Hvis du lurer på om noen her inne har brukt Biola for å gå ned i vekt, er det en sammenblanding av to andre ting. 1) Folk spiser mye forskjellig, mange slanker seg, og Biola er ganske vanlig mat (drikke), så jeg vil tro mange inntar Biola under vektnedgang. 2) Vekt reguleres via kaloriinntak og -forbruk, og ingen mat eller drikke kan overstyre dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har funnet på nettet at flere hadde gått ned i vekt med biola. DERFOR lurte jeg på det...
 

Anonymkode: 55aff...107

Hvis du kun drikker 1 liter Biola om dagen vil du gå ned i vekt. Du vil faktisk gå ned like mye i vekt som om du kun spiser 100 gram sjokolade hver dag. Begge inneholder ca like mange kalorier.

 

Anonymkode: ad018...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...