Gå til innhold

For jenter som har datingsapper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere jenter som har datingsapper, når dere vil starte en samtale med en som dere interesserer dere for, hva pleier dere å skrive da?

Anonymkode: 775fc...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, etterfulgt av en eller annen skikkelig klein sjekkereplikk.

Anonymkode: 21188...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, etterfulgt av en eller annen skikkelig klein sjekkereplikk.

Anonymkode: 21188...a8d

trodde at å skrive bare 'hei' blir altfor kjedelig....men hva vet jeg. Fikk meg nettopp hotornot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, meeeg9 skrev:

trodde at å skrive bare 'hei' blir altfor kjedelig....men hva vet jeg. Fikk meg nettopp hotornot :)

Skriver ikke bare hei. Legger også til en klein sjekkereplikk ;) 

Anonymkode: 21188...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom veldig gjerne med eksempler! Syns det er ganske vanskelig å komme på noe å skrive, med mindre de har noe i teksten sin man kan spille på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skriver kun hei for å se om han i det hele tatt er interessert nok til å svare

Anonymkode: 18c64...9bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ser at du liker..... Hva syns du om......?

Hei! Flott bilde du har fra..... Jeg var der i fjor. Har du vært på......?

Tar alltid utgangspunkt i det ved profilen som har fanget interessen min. Og det bør være mer enn utseendet for å si det sånn.

Anonymkode: fb7e5...8fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den gang jeg var på en datingside (maaange år siden) var det vanlig å begynne med "hei, liker du vafler?"

Det var jo søtt, iallefall. Og alle mener jo om vafler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.9.2016 at 22.02, AnonymBruker skrev:

skriver kun hei for å se om han i det hele tatt er interessert nok til å svare

Anonymkode: 18c64...9bf

Skriver du kun hei hadde ikke jeg svart. Må litt mer til

Anonymkode: a2e73...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skriver du kun hei hadde ikke jeg svart. Må litt mer til

Anonymkode: a2e73...6e0

Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nesten legge litt mer i det en et hei..og det er ikke et spørsmål en må svare på heller😉

Anonymkode: a2e73...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må nesten legge litt mer i det en et hei..og det er ikke et spørsmål en må svare på heller😉

Anonymkode: a2e73...6e0

Helt korrekt, det er en hilsen og om noen sier hei er det høflig å svare hei tilbake, mulig jeg er kravstor, men normal høflighet synes jeg er et absolutt minimumskrav til en partner.

Anonymkode: 18c64...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt korrekt, det er en hilsen og om noen sier hei er det høflig å svare hei tilbake, mulig jeg er kravstor, men normal høflighet synes jeg er et absolutt minimumskrav til en partner.

Anonymkode: 18c64...9bf

Sier ikke at dette gjelder akkurat deg, men hvis mannfolk bare skriver Hei, så får de aldri svar.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg får lyst til å skrive til noen, så er det jo en grunn, og den tar jeg tak i når jeg skriver første melding. Altså, en interesse, et reisemål han har bilde fra, noe morsomt han skrev etc. Men så erfarer jeg nå at det enkle oftest er det beste også. Trenger ikke å finne opp kruttet på nytt for å innlede en samtale, innled med noe enkelt, kort som er lett å svare på/følge opp, tenker jeg. "Hei" kunne jeg ikke skrevet, hva skal han svare på det? "Hei ja".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt korrekt, det er en hilsen og om noen sier hei er det høflig å svare hei tilbake, mulig jeg er kravstor, men normal høflighet synes jeg er et absolutt minimumskrav til en partner.

Anonymkode: 18c64...9bf

Viser ikke store interessen med å bare si hei. Er eninteressert skriv litt mer for å vekke interessen. 

Anonymkode: a2e73...6e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, Søgni skrev:

Hvis jeg får lyst til å skrive til noen, så er det jo en grunn, og den tar jeg tak i når jeg skriver første melding. Altså, en interesse, et reisemål han har bilde fra, noe morsomt han skrev etc. Men så erfarer jeg nå at det enkle oftest er det beste også. Trenger ikke å finne opp kruttet på nytt for å innlede en samtale, innled med noe enkelt, kort som er lett å svare på/følge opp, tenker jeg. "Hei" kunne jeg ikke skrevet, hva skal han svare på det? "Hei ja".

Helt enig. Godt sagt!

Anonymkode: a2e73...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viser ikke store interessen med å bare si hei. Er eninteressert skriv litt mer for å vekke interessen. 

Anonymkode: a2e73...6e0

Du må gjerne gjøre det, jeg holder meg til hei for å skille mellom de som er interessert i å prate og de som bare har likt alle for å få flest mulig matcher.

Anonymkode: 18c64...9bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2016 den 17.07, Ardenus skrev:

Sier ikke at dette gjelder akkurat deg, men hvis mannfolk bare skriver Hei, så får de aldri svar.

Har begynt å svare alle... også de som kun svarer hei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2016 den 18.37, AnonymBruker skrev:

Du må gjerne gjøre det, jeg holder meg til hei for å skille mellom de som er interessert i å prate og de som bare har likt alle for å få flest mulig matcher.

Anonymkode: 18c64...9bf

Hva skal jeg svare hei på deg. 😉

Anonymkode: a2e73...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...