Gå til innhold

Hvor ofte dusjer du/dere i husstanden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 29.9.2016 den 15.43, Sukkerbit skrev:

Jeg visste ikke at man MÅ bruke klut i dusjen? Hva skjer om jeg ikke gjør det siden jeg MÅ? Kommer vaskepolitiet og henter meg? Eller blir man liksom ikke ren med vann og såpe? :fnise: 

 

7 timer siden, Sukkerbit skrev:

Det er ikke mitt problem. Jeg vasker meg godt nok ;) 

Du blir ikke ordentlig ren av bare såpe og vann nei. På huden vår dør det hudceller hele tiden. Vasker du ikke med klut/svamp/skrubb, altså bare hendene, så vil det være håndkledet som drar av døde hudceller. Og da blir de liggende igjen. Å ikke vaske seg med klut er rett og slett litt kvalm. 

Anonymkode: 58d04...169

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Du blir ikke ordentlig ren av bare såpe og vann nei. På huden vår dør det hudceller hele tiden. Vasker du ikke med klut/svamp/skrubb, altså bare hendene, så vil det være håndkledet som drar av døde hudceller. Og da blir de liggende igjen. Å ikke vaske seg med klut er rett og slett litt kvalm. 

Anonymkode: 58d04...169

De døde hudcellene faller av kroppen, spesielt i senga. Så å ikke skifte på senga er kvalmt, men ikke å ikke vaske seg med en klut. 

Anonymkode: 342f8...d3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer annen hver dag med mindre jeg er veldig svett. Vasker håret hver 9-10 dag (med shampo, og en gang med balsam innimellom der).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...