Gå til innhold

Gi mannen en håndjobb/runk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor vanlig er det egentlig å "kun" gi mannen/kjæresten et runk? I tilfelle, har dere spesielle teknikker som funker ekstra godt? Og er glidemiddel en nødvendighet? Pleier dere å inkludere testiklene i "akten"? Evt. på hvilken måte? 

Anonymkode: 68e72...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor vanlig er det egentlig å "kun" gi mannen/kjæresten et runk? I tilfelle, har dere spesielle teknikker som funker ekstra godt? Og er glidemiddel en nødvendighet? Pleier dere å inkludere testiklene i "akten"? Evt. på hvilken måte? 

Anonymkode: 68e72...21b

Vi setter pris på kvinner som er flinke med håndarbeid. Glidemiddel er neppe nødvendig, men det kommer jo an på typen din det,  på følsomhet og om forhuden er av eller på, eller av og på og av og på. Det er godt å bli kjælt med både her og der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg og samboeren er det vanlig iallefall. Om jeg ikke har lyst på sex så kan jeg fint runke han. Pleier aldri å bruke glidemiddel, han har null problem med å bli våt. Og ja, jeg koser med ballene også. 

Anonymkode: 8e2ee...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor vanlig er det egentlig å "kun" gi mannen/kjæresten et runk? I tilfelle, har dere spesielle teknikker som funker ekstra godt? Og er glidemiddel en nødvendighet? Pleier dere å inkludere testiklene i "akten"? Evt. på hvilken måte? 

Anonymkode: 68e72...21b

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å gud så kjedelig! :sove:

Anonymkode: 42100...820

Det burde det så definitivt ikke være men du bærer bensin til bålet, det skal du ha. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glidemiddel kan gi runket et ekstra piff så det anbefales :) Også viktig at forhuden behandles med forsiktighet (dersom han har det), det kan være ubehagelig om du drar den for langt tilbake. Penishodet er også veldig sensitivt hos menn med intakt forhud, direkte kontakt kan være ubehagelig om han ikke er våt.  Når det kommer til pungen,kan det være deilig med litt forsiktig skraping med neglene dersom du har lange negler :)

Anonymkode: 68e72...21b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2016 den 6.03, MissCroft skrev:

Pleier å suge ham ferdig om han er for kåt til å ha sjans til å holde seg gjennom samleie. 

Plager det ikke deg å ikke få noe tilbake....?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, meeeg9 skrev:

Plager det ikke deg å ikke få noe tilbake....?

Kanskje hun føler hun får mye tilbake av det... Man må ikke ha penetrering, orgasme osv for å nyte sex. Noen nyter av å gi også.

Anonymkode: 4abe9...b9f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, meeeg9 skrev:

Plager det ikke deg å ikke få noe tilbake....?

Å, jeg får noe tilbake, etter litt nuss og kos blir han kåt igjen, men litt mer kontrollert, for å si det sånn. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun føler hun får mye tilbake av det... Man må ikke ha penetrering, orgasme osv for å nyte sex. Noen nyter av å gi også.

Anonymkode: 4abe9...b9f

Og sånn utnytter menn kvinner i forhold. Hørtes jo utifra beskrivelsen av han ikke bryr seg, så hva mer er det å lure på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt vanlig og en fornuftig vurdering av en empatisk dame. Du er sikkert en drøm å være sammen med. Hvis behovene ikke matcher, og det gjør de sjelden er dette lurt. Det avlaster vagina og gir variasjon. I følge forskning liker damer at menn tenner på de. Det gjør at de føler seg attraktiv. Gitt at dette stemmer og gir dere glede, og gitt dere ikke klarer å ha sex så ofte som dere eller mannen ønsker, og gitt et faktisk fysisk behov hos mannen, som krever kastrering for å gjøre noe med (og så lenge det ikke er ønskelig), er dette hva smarte og omsorgsfulle damer gjør. Og de som er i toppsjiktet som du ønsker til og med å perfeksjonere det. Bruk glide middel av og til det er godt. Maser ballene når det nærmere seg. Frem med puppene og la det komme der. Da er du nok gull. Men selvfølgelig tenk og kommuniser dine behov også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama gjør det ofte på meg og det er digg. Liker best at hun begynner veldig rolig og bare koser en stund før det går gradvis over og til slutt ender i en geysir. Masse glidemiddel over alt gjør det enda bedre.

Anonymkode: 7725c...97a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er en skikkelig håndjobb/ blowjob ren nytelse. Dama har skikkelig god teknikk med hendene, og vi bruker alltid glidemiddel. Det tar en god stund før hun klarer å gå meg til å komme, men når det skjer er orgasmen gjerne mye sterkere enn ellers. Jeg har ingen problemer med å komme inni henne heller, men det føles sjelden like intenst som en god håndjobb.

Om jeg skal være helt ærlig, har jeg vel bare knullet en dame som har gitt samme intense fysiske nytelsen ved samleie som den en god håndjobb gir. Og hun var ung, svært trang, men likevel skikkelig våt og kåt. Jeg har hatt bedre sex totalt sett med flere andre damer, men de ga ikke den der intense følelsen ved samleie.  

Anonymkode: d6874...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sjørøveren
På 26.9.2016 den 19.16, AnonymBruker skrev:

Å gud så kjedelig! :sove:

Anonymkode: 42100...820

Kjedelig? Langt i fra. Det er dritdeilig å bli runket. Deilig når hun runker med føttene også. Så lenge jeg får det så er jeg fornøyd selv om jeg ikke får sex akkurat den dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tips til hva man kan gjøre med pungen/ballene under "kosen"? Slik at de ikke blir glemt :fnise: 

Anonymkode: 68e72...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir aldri en runk, men sugetur stort sett daglig.. Mye mindre kliss med en blowjob. :) 

Anonymkode: 6f916...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...