Gå til innhold

Slik ser en ekte mann ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Baremenneske

Da så..... Greit å få vite... Har hele tiden trodd at det fantes ekte menn i andre variasjoner også..-så feil kan man ta altså...!😐🤔😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og man lurer på hvorfor barn på barneskolen mobber.... Voksne mennesker er faen meg ille.

Det verste er at karma en dag kommer å biter de i ræva. Ganske sikker på at deres egne barn en dag kommer til å lese mobbinga som foreldrene har gjort på internett; da kan de angre, når de ser hvordan det går ut over dem.

Anonymkode: c8677...294

Som far så sønn, sies det. Hvis avkommet tar etter sine mobbende foreldre er det vel mest sannsynlig at krapylene blir sittende og trykke frenetisk på "liker"-knappen på foreldrenes mobbekommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som ser ut som han har spist opp maten til kjæresten sin i tillegg til sin egen?

Da er det forskjell på å se ut som en "ekte mann" og noe så sjeldent som et skikelig mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Klossmajor skrev:

Da snakker vi ikke lenger om en ekte mann, men en degradering til ektemann.
Her har vi enda et eksempel på en slik stakkar: 
 

Degradering til ektemann? En ektemann er en mann som respekterer, hjelper og forstår kona si. Han er lojal, tillitsfull og snill. Det er sånn en ektemann skal være, giftermålet er noe stort og viktig, og jeg synes det er stygt å forsøke å snakke ned om det. 

En ekte mann er fornuftig og ikke redd for verken å bære den feminine veska eller det rosa handlenettet til kjæresten sin. Hvorfor er han ikke redd for det? Fordi han er trygg på seg selv. Han trenger ikke macho mannegreier for å føle seg som en mann, han vet at han er det uansett. En ekte mann tar de rette valgene i livet, og han er som oftest en ektemann. For det rette er å gifte seg. 

Anonymkode: 3cc39...7d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Degradering til ektemann? En ektemann er en mann som respekterer, hjelper og forstår kona si. Han er lojal, tillitsfull og snill. Det er sånn en ektemann skal være, giftermålet er noe stort og viktig, og jeg synes det er stygt å forsøke å snakke ned om det. 

En ekte mann er fornuftig og ikke redd for verken å bære den feminine veska eller det rosa handlenettet til kjæresten sin. Hvorfor er han ikke redd for det? Fordi han er trygg på seg selv. Han trenger ikke macho mannegreier for å føle seg som en mann, han vet at han er det uansett. En ekte mann tar de rette valgene i livet, og han er som oftest en ektemann. For det rette er å gifte seg. 

Anonymkode: 3cc39...7d1

Ekteskap er en sosial konstruksjon for å sikre barn trygge oppvekstvilkår, og sikre familien og slektens stand i samfunnets sosiale hierarki (holde på privilegier). Ekteskapsordningen er basert på en tid da kvinnen var hjemmeværende og passet på hjemmet og ungene, mens mannen skulle sørge for familiens inntekt og trygghet. Ekteskapet danner en lovfestet ramme for denne ordningen, hvor man tidligere risikerte sanksjoner i form av straff for å bryte forpliktelser avtalt i ekteskapspakten. I andre deler av verden der samfunnsutviklingen ikke har kommet like langt (Midtøsten, Sentral-Asia, Afrika, India) er ekteskapets forordning fortsatt klarere enn i vår del av verden. Ekteskapet legger opp til livsvarig monogami. Mennesket selv er derimot ikke konstruert for livsvarig monogami. Vi er heller seriemonogame, noe som skaper utfordringer mellom vår natur og den sosiale konstruksjonen som er ekteskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Cathrine88 skrev:

Mannen er 25 cm høyere enn meg, og du har selvsagt rett. Jeg føler meg aldri mer sexy enn de (utallige) gangene han har på seg 'I'm taller than this bitch'-skjorta med en pil som peker i min retning.

Hvor kjøpte han den skjorta? Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke faen om jeg vil bli sett med han der....lukter harry!

Gi meg Skarsgård sier jeg:P

Anonymkode: fb4e9...2b5

Jeg må bare spørre. Hva er det med det supertriste fikantede fjeset til Skarsgård som får kvinner til å svime av? Og nei jeg er ikke sjalu, for jeg har full forståelse for at karer som DeCaprio, Depp og Tatum er menn som kvinner finner kjekke. Jeg forstår bare ikke denne Skarsgård. Han ser så lei seg ut hele tiden :P

 

18 timer siden, Cathrine88 skrev:

Han får ikke nok oppmerksomhet ved å være nitten meter høy. Neida, han har behov for å annonsere at han er en strong motherfucker i tillegg. :klo: 

Bildet ser nesten manipulert ut. Den store bagen han bærer rett ved siden av den lille hun bærer på. Proporsjonene ser litt merkelige ut syntes jeg da. Men det finnes vel folk som er så store?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HarryDotter skrev:

Jeg må bare spørre. Hva er det med det supertriste fikantede fjeset til Skarsgård som får kvinner til å svime av? Og nei jeg er ikke sjalu, for jeg har full forståelse for at karer som DeCaprio, Depp og Tatum er menn som kvinner finner kjekke. Jeg forstår bare ikke denne Skarsgård. Han ser så lei seg ut hele tiden :P

Image result for skarsgaard

Anonymkode: c8209...2af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hvor kjøpte han den skjorta? Link?

Du må blande oppmalt ingefær med sikkel fra lave KG-damer med høydefetisj og bruke blandingen til å skrive teksten på ei hvit t-skjorte.

1 minutt siden, HarryDotter skrev:

Jeg må bare spørre. Hva er det med det supertriste fikantede fjeset til Skarsgård som får kvinner til å svime av? Og nei jeg er ikke sjalu, for jeg har full forståelse for at karer som DeCaprio, Depp og Tatum er menn som kvinner finner kjekke. Jeg forstår bare ikke denne Skarsgård. Han ser så lei seg ut hele tiden :P

 

Bildet ser nesten manipulert ut. Den store bagen han bærer rett ved siden av den lille hun bærer på. Proporsjonene ser litt merkelige ut syntes jeg da. Men det finnes vel folk som er så store?

Ja, han er virkelig så høy. Det må være utrolig upraktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Image result for skarsgaard

Anonymkode: c8209...2af

Ser fortsatt ikke greia ;) Ja han har muskler...so? halvparten av hunksa i Hollywood har slike trente kropper. Har sett flere filmer med han og han har null karisma. Står der og ser trist ut. Sikkert en hyggelig kar og allt det, men hele pakka virker så merkelig

 

Sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, HarryDotter skrev:

Jeg må bare spørre. Hva er det med det supertriste fikantede fjeset til Skarsgård som får kvinner til å svime av? Og nei jeg er ikke sjalu, for jeg har full forståelse for at karer som DeCaprio, Depp og Tatum er menn som kvinner finner kjekke. Jeg forstår bare ikke denne Skarsgård. Han ser så lei seg ut hele tiden :P

Omsorgsbehov, kanskje?
Litt som behov for å dulle med babyer og små katteunger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Du må blande oppmalt ingefær med sikkel fra lave KG-damer med høydefetisj og bruke blandingen til å skrive teksten på ei hvit t-skjorte.

Ser ikke Gjest i tråden?

Kan spørre om spyttprøver fra alle jentene som må si "Du var høøøy!" på byen. Ikke hørt den femti tusen ganger før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
42 minutter siden, Klossmajor skrev:

Omsorgsbehov, kanskje?
Litt som behov for å dulle med babyer og små katteunger.

Hmmm...ja det kan det kanskje være :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, HarryDotter skrev:

Ser fortsatt ikke greia ;) Ja han har muskler...so? halvparten av hunksa i Hollywood har slike trente kropper. Har sett flere filmer med han og han har null karisma. Står der og ser trist ut. Sikkert en hyggelig kar og allt det, men hele pakka virker så merkelig

 

Sorry

Det er ikke alltid jeg forstår hvorfor menn liker den og den dama,men da tenker jeg bare at folk har ulik smak og det at jeg er kvinne og de menn nok har noe å si også.

Jeg ser ikke at han ser trist ut og jeg synes han har karisma.

Anonymkode: 44235...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Monday, September 26, 2016 at 18.07, AnonymBruker skrev:

Tynne sveklinger er ikke ekte menn.

Anonymkode: 76562...2ec

Hva er de da? Falske menn? :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... Og her hadde jeg håpet på en tråd tilsvarende "Bideserie: Fra INCEL til SLAYER". Min favorittråd :D 

 

Anonymkode: 82334...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, Cyrus skrev:

Om dét er definisjonen på en ekte mann så er det ingen tvil om hva jeg bør gjøre..

"All aboard the choo-choo tren!"

Hva er tren?

Anonymkode: c8209...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, CherryBlossom90 skrev:

Hva er de da? Falske menn? :sprettoy:

Nei de er guttunger. 

Anonymkode: 76562...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, HarryDotter skrev:

Ser fortsatt ikke greia ;) Ja han har muskler...so? halvparten av hunksa i Hollywood har slike trente kropper. Har sett flere filmer med han og han har null karisma. Står der og ser trist ut. Sikkert en hyggelig kar og allt det, men hele pakka virker så merkelig

 

Sorry

For meg var det rollen som Eric Northman som gjorde det. Fikk ikke "trist" fra han da egentlig. Tarzanmusklene klarer jeg meg uten, de trekker ned egentlig. 

Trenger vel ikke beklage? Er mye man ikke forstår 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...