Gå til innhold

Konen vil ikke ha sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, trege noen råd..vårt sex liv er gått fra helt OK til helt dødt på få mnd.

hun har alltid en unnskyldning at det ikke passer enten det er hun er trøtt,sliten ingen sex lyst osv.

har eit bra familie liv med barn og sier vi er glad i hverandre og elsker hverandre.kan masere hun lenge men når jeg prøver litt mot sex er det bom stopp.

hva kan jeg gjøre??? Noen som har tips...?

Anonymkode: 22bc3...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, trege noen råd..vårt sex liv er gått fra helt OK til helt dødt på få mnd.

hun har alltid en unnskyldning at det ikke passer enten det er hun er trøtt,sliten ingen sex lyst osv.

har eit bra familie liv med barn og sier vi er glad i hverandre og elsker hverandre.kan masere hun lenge men når jeg prøver litt mot sex er det bom stopp.

hva kan jeg gjøre??? Noen som har tips...?

Anonymkode: 22bc3...f8f

Kvinner har en annen av- og påknapp enn menn. Menn kan få lyst bare ved å se på pupper eller at noen snakker om sex. Damer må varmes opp, de må ha energi og humør til det.
At hun er trøtt og sliten... kan det være noe du kan hjelpe med? Er det hun som gjør det meste med barna og av husarbeidet?
Om du avlaster henne mer, gjør mer husarbeid, lager middag av og til, leker med barna, så vil hun etterhvert få mer energi til andre ting. Sett av en kveld i alle fall en gang i måneden der dere har barnefri og kan kose dere med god vin og en fin film, kanskje gå på restaurant. 

Anonymkode: 6580f...f9a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du allerede har tatt dette opp med henne. Hva sier hun den manglende sexlysten skyldes? 

Anonymkode: d8423...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner har en annen av- og påknapp enn menn. Menn kan få lyst bare ved å se på pupper eller at noen snakker om sex. Damer må varmes opp, de må ha energi og humør til det.
At hun er trøtt og sliten... kan det være noe du kan hjelpe med? Er det hun som gjør det meste med barna og av husarbeidet?
Om du avlaster henne mer, gjør mer husarbeid, lager middag av og til, leker med barna, så vil hun etterhvert få mer energi til andre ting. Sett av en kveld i alle fall en gang i måneden der dere har barnefri og kan kose dere med god vin og en fin film, kanskje gå på restaurant. 

Anonymkode: 6580f...f9a

Jo det stemmer nok,men bidrar gjør jeg,kjører å henter barna,legger dem,rydder hus hver dag lager middag nesten hverdag,niste pakke og frokost til alle hver dag.

så avlasting får hun..forslag om å dra på hotell el.det passer aldri så godt

Anonymkode: 22bc3...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regner med at du allerede har tatt dette opp med henne. Hva sier hun den manglende sexlysten skyldes? 

Anonymkode: d8423...89c

Det er somregel at hun ikke har den lysten,

Anonymkode: 22bc3...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du har latt deg selv forfalle litt og hun rett og slett ikke finner deg tiltrekkende mer. 

Anonymkode: 3d951...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er somregel at hun ikke har den lysten,

Anonymkode: 22bc3...f8f

Det var dette hun svarte når du sa at det er et problem for deg at dere så sjelden har sex? Hva sier hun mangelen på lyst skyldes? Har noe forandret seg?

Anonymkode: d8423...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta noen forslag fra denne tråden hvor frøkna ikke får sex fra den mannlige kjæresten sin.
Tipsene hun har fått så lang er å være utro, å stille ultimatum om sex, eller å legge om mønstre på hvordan man har sex.
(Artig nok ikke en eneste en som har foreslått å gi han litt avslastning når det kommer til husarbeid.)

Du kan ikke komme på noen grunn til hvorfor sexlivet deres har skrantet? Har det vært repetetivt, har det handlet mest om henne eller deg? Prøver dere noen ganger noe nytt?

Anonymkode: 2165a...d6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sant skal sies så sliter jeg selv med sexylysten, det er en stoppknapp her...

jeg tror det er veldig viktig at damene føøler seg attraktiv.

Ros henne masse, gi henne varme klemmer, få henne til å føle at du setter pris på henne.
At hun ikke har lyst på sex, har neppe noe med deg å gjøre. Ofte når man ikke har det bra selv, så er sex det siste man tenker på. Menn er annerledes der, de ser kanskje på sex som trøst.

Jeg sliter veldig med psyken og må nesten lures i seng... 

men så finner jeg ut at herlighet så godt det var og blir glad for at jeg lot meg overtale til slutt......

av og til overrasker jeg med at jeg tar initiativet. 

Men jeg får innmari dårlig samvittighet når jeg stadig avviser mannen min. Sex er ikke viktig for meg. 
Men jeg vet hvor viktig det er for menn... samtidig blir det feil å ha sex kun av plikt...

kanskje jeg bør spise mer sjokolade og andre afrodisiaks :D

Om jeg begynner å trimme, kjøpe pene klær, pynte meg litt så jeg føler meg sexy, så får jeg mer lyst til å by meg fram. Rart dette. Mannen trenger ikke være adonis, det er faktisk viktigere at jeg føler meg sexy enn at han er det hehe... litt narsisistisk der kanskje.

Men det hjelper ikke at han er adonis om jeg føler meg som et vrak, selv om han skryter av kroppen min og elsker puppene mine osv... jeg må se det selv og.

Anonymkode: 6580f...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun liker at jeg holder rundt henne og koser,men blir ikke mer,.jeg ser pålegg selv som godt trent og attraktiv og gode egenskaper.

gode råd er dyre,kan ikke bare vere venner etter 15 år

Anonymkode: 22bc3...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje sexen har begynt å bli kjedelig. Spør om hun kunne tenkt seg å bli med i et swingersmiljø. 
 

Anonymkode: 6580f...f9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du spurt henne? 

"Hvorfor har vi ikke sex?" 

Det kan av og til hjelpe å planlegge, avtale en tid det passer for begge og begge er opplagte. Dama og jeg har gjort det litt når vi har travle tider. Det blir en stund vi ser frem til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psychonaut
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo det stemmer nok,men bidrar gjør jeg,kjører å henter barna,legger dem,rydder hus hver dag lager middag nesten hverdag,niste pakke og frokost til alle hver dag.

så avlasting får hun..forslag om å dra på hotell el.det passer aldri så godt

Anonymkode: 22bc3...f8f

Kanskje du gjør så mye kvinnearbeid at hun ikke ser på deg som en mann lengre. Kanskje du skal gjøre litt mindre, gi henne mer motstand og slutte å være så "snill" hele tiden? Det er nokså typisk at kvinner gjør alt de kan for å fortøfle og emaskulinisere mannen, men når fortøflingsprosessen er fullbyrdet tenner de ikke lenger på resultatet. Alt de sitter igjen med er en mann de ser på som "en god venninne". Kanskje den venninnen er deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei, trege noen råd..vårt sex liv er gått fra helt OK til helt dødt på få mnd.

hun har alltid en unnskyldning at det ikke passer enten det er hun er trøtt,sliten ingen sex lyst osv.

har eit bra familie liv med barn og sier vi er glad i hverandre og elsker hverandre.kan masere hun lenge men når jeg prøver litt mot sex er det bom stopp.

hva kan jeg gjøre??? Noen som har tips...?

Anonymkode: 22bc3...f8f

Først, gå til lege og ta blodprøve- finn ut om det er vitamin eller moneral mangler, eller hormonubalanse. Dette vil påvirke  Energien, overskuddet og selvfølelsen.

 

Når svar foreligger så vet man hva man skal gjøre videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, Psychonaut skrev:

Kanskje du gjør så mye kvinnearbeid at hun ikke ser på deg som en mann lengre. Kanskje du skal gjøre litt mindre, gi henne mer motstand og slutte å være så "snill" hele tiden? Det er nokså typisk at kvinner gjør alt de kan for å fortøfle og emaskulinisere mannen, men når fortøflingsprosessen er fullbyrdet tenner de ikke lenger på resultatet. Alt de sitter igjen med er en mann de ser på som "en god venninne". Kanskje den venninnen er deg?

Tåpelig!

 

Kan hun ha kommet i overgangsalderen?

Anonymkode: 34338...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tåpelig!

 

Kan hun ha kommet i overgangsalderen?

Anonymkode: 34338...64a

Fortøfling høres kanskje tåpelig ut, men det er en snikende avtenningsprosess for mange. Samtidig kan det snike seg inn en ekstern forelskelse som tar luven av tenninga hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, I Grosny skrev:

Fortøfling høres kanskje tåpelig ut, men det er en snikende avtenningsprosess for mange. Samtidig kan det snike seg inn en ekstern forelskelse som tar luven av tenninga hjemme.

Om mannen ikke er villig til å ta sin del av det daglige husarbeidet er vel det en større avtenning for kvinner enn motsatt.

Anonymkode: 34338...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Psychonaut skrev:

gi henne mer motstand og slutte å være så "snill" hele tiden? Det er nokså typisk at kvinner gjør alt de kan for å fortøfle og emaskulinisere mannen, men når fortøflingsprosessen er fullbyrdet tenner de ikke lenger på resultatet. Alt de sitter igjen med er en mann de ser på som "en god venninne". Kanskje den venninnen er deg?

dette er faktisk veldig sant.
i stedet for å mase og mase om sex, så gjør heller det motsatte.
fokuser på deg selv, litt nye klær, frisør, kom deg ut av huset og gjør ting DU vil gjøre.
om dama di fortsatt bryr seg om deg vil ho bli nyssgjerrig og begynne å innvolvere seg.

Endret av herremann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...