Gå til innhold

Hvordan brukes denne fjernkontrollen? (samsung smart tv)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg et Samsung Smart tv, der det følger med en fjernkontroll jeg ikke finner ut hvordan skal brukes. Har sett denne hjemme hos andre med lignende tv, men de vet heller ikke hva den er til. Bruksanvisning fulgte selvfølgelig ikke med siden det er for gammeldags for tiden, og søk på nett har heller ikke hjulpet. Så derfor lurer jeg på om noen her vet hva den er til og hvordan den brukes? Ja, jeg kan spørre i butikken, men det er et stykke å komme seg dit, så forsøker derfor kloke sjeler her først. Fjernkontrollen er av den typen til høyre i bildet under

Bilderesultat for fjernkontroll samsung smart tv

Anonymkode: 47409...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egen kontroll til Smart Hub'en? Ser knappen til Samsung Smart Hub kun finnes på den grå  kontrollen (den fargerike, sekskantede knappen.) Gjetter den brukes som en helt vanlig kontroll, til å navigere deg rundt og styre volum etc. når du er i Smart Hub. Har selv smart-tv fra Samsung, men på min kontroll er denne knappen på den normale fjernkontrollen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smarthub knappen på min samsung er knappen over piltastene på den svarte kontrollen. Står klart og tydelig smarthub på knappen min men ikke på kinesisk😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trooor det er det samme som LG sin magic remote. Greia med den, er at om du rister litt på den (i hvertfall på LGen), så kommer det opp en slags musepeker på skjermen :) Så bruker du den for å trykke i stedenfor piltaster og slik som på vanlig fjernkontroll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...