Gå til innhold

Trump <3 Putin


Kristiansand123

Anbefalte innlegg

Jeg tror faktisk at Donald Trump vinner dette valget.
Jeg video blogget om det for en god mnd siden, at jeg trodde han kom til å vinne.
Og det ser jo ut som at jeg har rett...
Jeg synes han er ustabil og "skummel".
Han er "på lag" med Russland.

Hva vil skje om han vinner (noe jeg er 99% sikker på at han gjør) ?
Vil Russland og USA "ta over verden"?
Kommer Putin og Trump til å sitte å drikke kaffe, mens 3. verdenskrig er igang? Og vi som er så nærme Russland, "hva skjer" med oss?

Noen andre som tenker og grubler over dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Kristiansand123 skrev:

Jeg tror faktisk at Donald Trump vinner dette valget.
Jeg video blogget om det for en god mnd siden, at jeg trodde han kom til å vinne.
Og det ser jo ut som at jeg har rett...
Jeg synes han er ustabil og "skummel".
Han er "på lag" med Russland.

Hva vil skje om han vinner (noe jeg er 99% sikker på at han gjør) ?
Vil Russland og USA "ta over verden"?
Kommer Putin og Trump til å sitte å drikke kaffe, mens 3. verdenskrig er igang? Og vi som er så nærme Russland, "hva skjer" med oss?

Noen andre som tenker og grubler over dette?

Hvorfor er du så jævla redd for Russland egentlig? Hva har russerne gjort deg? Kjenner du i det hele tatt noen russere? Det er andre ting som rører seg her i vårt norske samfunn du bør være mer redd for. 

Anonymkode: c8777...748

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge to er avhengige av støtte fra forskjellige aktører som ikke ønsker å dele makten. Så det skjer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du så jævla redd for Russland egentlig? Hva har russerne gjort deg? Kjenner du i det hele tatt noen russere? Det er andre ting som rører seg her i vårt norske samfunn du bør være mer redd for. 

Anonymkode: c8777...748

Oi , ro nervene.
Russland er "hele tiden" i sjøen til Norge, samt luftrommet. Nettopp for å sjekke hvor lang tid vi bruker på å reagere. Derfor.

Endret av Kristiansand123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russland er overhodet ikke interessert i Norge whatsoever. Manøvrene i sjøen og i lufta er et slags svar på at Nato med USA i spissen utplasserer sine våpen stadig nærmere Russland (bl a Baltiske land, Georgia etc). 

Når det gjelder Trump- han sa en gang at han respekterer Putin som leder. Tviler på at det er noe særlig varme følelser mellom de to egentlig. Putin har visst også sagt at han respekterer Trump som forretningsmann og politiker. 

Anonymkode: fa9fa...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 26.9.2016 at 13.54, Kristiansand123 skrev:

Jeg tror faktisk at Donald Trump vinner dette valget.
Jeg video blogget om det for en god mnd siden, at jeg trodde han kom til å vinne.
Og det ser jo ut som at jeg har rett...
Jeg synes han er ustabil og "skummel".
Han er "på lag" med Russland.

Hva vil skje om han vinner (noe jeg er 99% sikker på at han gjør) ?
Vil Russland og USA "ta over verden"?
Kommer Putin og Trump til å sitte å drikke kaffe, mens 3. verdenskrig er igang? Og vi som er så nærme Russland, "hva skjer" med oss?

Noen andre som tenker og grubler over dette?

Vi burde bekymre oss mer om Hillary vinner. Hun hater Russland så hun vil gjøre alt i sin makt for å eskalere til konflikt med Putin. Vi som er medlem av NATO vil da være forpliktet til å trå til om det blir krig.

Trump derimot har ikke noe ønske om konflikt med Putin så det vil være utenkelig at vi vil bli dratt med inn i en storkrig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig at Trump ikke vet noe særlig om Putin. Han har bare fått med seg at det er kontroversielt å like ham, og sier slike ting på trass, vel vitende om hans målgruppe blir mo i knærne av retorikk som er 100% form og 0% innhold.

Putin på sin side fryder seg litt hver gang USA driter seg ut og håper derfor på Trump. Mannen har humor :)

Anonymkode: 33be9...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...