Gå til innhold

Forelska i sjefen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker du når du ser dette bildet?

http://www.dn.no/meninger/kommentarer/2016/09/25/2044/Endelig-mandag/forelska-i-sjefen

Tenker du over hvor deilig de begge måtte hatt det etter å kanskje ha gått en stund og vært kåte på hverandre, for så å nå klimaks når de hopper til sengs og knuller vettet av hverandre? Yngre kvinne med eldre mann..

Noen her som også har tilsvarende drømmer om sjefen? Er dere kåte på sjefen jenter?

Anonymkode: 344d8...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde sex med sjefen for ikke så lenge siden. Han er 20 år eldre enn meg og gift. Var ikke noe jeg hadde gått å håpet på, hadde faktisk aldri sett det for meg. men når det skjedde så var det spennende og jeg har levd litt på det nå i ettertid. Kan fint "gjenoppleve" det når jeg onanerer. Så ja, jeg kjenner litt ekstra kribling når jeg ser han nå i ettertid.

Anonymkode: c638a...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen?

Anonymkode: 344d8...aa4

DN+ artikkel. Ikke alle som har abn.

Anonymkode: 2ae86...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde sex med sjefen for ikke så lenge siden. Han er 20 år eldre enn meg og gift. Var ikke noe jeg hadde gått å håpet på, hadde faktisk aldri sett det for meg. men når det skjedde så var det spennende og jeg har levd litt på det nå i ettertid. Kan fint "gjenoppleve" det når jeg onanerer. Så ja, jeg kjenner litt ekstra kribling når jeg ser han nå i ettertid.

Anonymkode: c638a...3b0

Hadde du sex med en gift mann? Ikke rart det er skilsmisser...

Anonymkode: 81aed...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...