Gå til innhold

Hvilket stjernetegn er du og hva betyr det? :)


Kristiansand123

Anbefalte innlegg

Hvilket stjernetegn er du og føler du det stemmer med det som blir skrevet om ditt stjernetegn?  :)
Selv er jeg tvilling og på sol.no fant jeg hva mitt står for.

" Den typiske TVILLING er sosial, nysgjerrig og allsidig. 
Tvillingen blir utålmodig hvis de arbeider for lenge med samme ting. 
Tvillingen trives best når det jobbes med mange ting i et travelt miljø. Alternativt at de har to jobber eller oppgaver samtidig. 
Deres konstante nysgjerrighet og lengselen etter nye inntrykk, 
kan resultere i manglende evne til å prestere konkrete resultater. 
Tvillinger har et lett, jovialt og vennelig temperament. 
Tvillingens livsstil er ofte karakterisert ved en stor kontaktflate, med mange forskjellige situasjoner og mennesker. 
Det er i Tvillingens natur å være oppsøkende og reise mye, for å oppleve flere sider ved livet. 
Tvillingen er som regel ikke originale tenkere, men har en usedvanlig evne til å ta andres ideer og formidle disse på sin spesielle måte. 

Nøkkelord:
- Sosiale - Stemmer
- veltalende -----------
- salgspersoner - Stemmer
- positiv - Stemmer
- jovial - Stemmer
- nysgjerrig - Stemmer
- mange ting på gang. " - Stemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjennetegn for Skorpionen

Skorpionen er født: 24.10-22.11
Den typiske SKORPION er lidenskapelig og undersøkende.
Skorpionen har et instinkt for andres muligheter og ressurser og vet hvordan de kan få adgang til disse.
Utenpå er skorpionen rolig og avbalansert selv når det er sterk uro inni. 
Skorpioner har en evne til å finne ut av ting, og gå rett til kjernen av problemet.
Skorpionen har ofte god menneskekunnskap, og må pga sin evne til å lese mennesker, noen ganger trekke seg tilbake fra verden.
For Skorpioner er det livsnødvendig å kjempe, og oppleve en stadig kamp for tilværelsen gir dem en følelse av å være i live. 
De har evnen til å bryte noe helt ned, for så å bygge det helt opp igjen. 
De kan selv skape konfliktsituasjoner for gjennom kampen å få fornyet energi. 

Nøkkelord:
- Fryktløs
- resolutt
- temperamentsfull
- god intuisjon
- leder
- motivator.

Anonymkode: 10515...30d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjennetegn for Skorpionen

Skorpionen er født: 24.10-22.11
Den typiske SKORPION er lidenskapelig og undersøkende.
Skorpionen har et instinkt for andres muligheter og ressurser og vet hvordan de kan få adgang til disse.
Utenpå er skorpionen rolig og avbalansert selv når det er sterk uro inni. 
Skorpioner har en evne til å finne ut av ting, og gå rett til kjernen av problemet.
Skorpionen har ofte god menneskekunnskap, og må pga sin evne til å lese mennesker, noen ganger trekke seg tilbake fra verden.
For Skorpioner er det livsnødvendig å kjempe, og oppleve en stadig kamp for tilværelsen gir dem en følelse av å være i live. 
De har evnen til å bryte noe helt ned, for så å bygge det helt opp igjen. 
De kan selv skape konfliktsituasjoner for gjennom kampen å få fornyet energi. 

Nøkkelord:
- Fryktløs
- resolutt
- temperamentsfull
- god intuisjon
- leder
- motivator.

Anonymkode: 10515...30d

Føler du det stemmer ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kristiansand123 skrev:

Føler du det stemmer ? :)

Noe ja:)

Anonymkode: 10515...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennetegn for Væren

Væren er født: 21.03-20.04
Den typiske VÆREN er besluttsom og initiativrik. 
Væren er den som ofte avslutter sine oppgaver mens andre fortsatt sitter og tenker over hvordan oppgaven skal løses. 
De er ofte utålmodige, spesielt hvis tingene går langsomt eller de blir møtt med motstand. 
Væren er praktisk og svært teknisk begavet og når de starter på en oppgave, ser de løsninger uansett hvilket problem de måtte stå ovenfor. 
Væren bryr seg sjelden om regler og restriksjoner, de fokuserer på å finne sine egne løsninger på ting. 
Personer født i Væren mangler tålmodighet, er litt naive og har en tendens til å stange hodet i veggen.
Deres styrke er staheten som gjør dem til bra konkurransemennesker.

Nøkkelord: 
- Oppriktig
- positiv 
- uavhengig
- ærlig 
- livlig
- energisk
- besluttsom
- hurtig

Tja, det aller meste stemmer her :) Men naiv? Jeg er vel rake motsetningen til akkurat det der.  :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg leser om meg selv, mine to barn og min mann, stemmer det på prikken om min mann (syns jeg), og ikke i det hele tatt på oss andre tre.... Og du spør hva betyr det? Hva betyr det da?

Anonymkode: 6f82f...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, mr.k skrev:

Kjennetegn for Væren

Væren er født: 21.03-20.04
Den typiske VÆREN er besluttsom og initiativrik. 
Væren er den som ofte avslutter sine oppgaver mens andre fortsatt sitter og tenker over hvordan oppgaven skal løses. 
De er ofte utålmodige, spesielt hvis tingene går langsomt eller de blir møtt med motstand. 
Væren er praktisk og svært teknisk begavet og når de starter på en oppgave, ser de løsninger uansett hvilket problem de måtte stå ovenfor. 
Væren bryr seg sjelden om regler og restriksjoner, de fokuserer på å finne sine egne løsninger på ting. 
Personer født i Væren mangler tålmodighet, er litt naive og har en tendens til å stange hodet i veggen.
Deres styrke er staheten som gjør dem til bra konkurransemennesker.

Nøkkelord: 
- Oppriktig
- positiv 
- uavhengig
- ærlig 
- livlig
- energisk
- besluttsom
- hurtig

Tja, det aller meste stemmer her :) Men naiv? Jeg er vel rake motsetningen til akkurat det der.  :fnise:

Hehe!

Men så vittig at det meste stemte på deg også !! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes flere typer mennesker, enn bare tolv.

Alle horoskop er laget slikt at de "treffer" med mer enn 80%. Det er IKKE dermed sagt astrologi er noen vitenskap!

Anonymkode: ecbf2...1df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennetegn for Vekten

Vekten er født: 24.09-23.10
Personer født i VEKTENS tegn er imøtekommende, selskapelige og hjelpsomme.
De har et stort behov for sosial anerkjennelse og oppmerksomhet.
Partneren betyr mest i tilværelsen, ikke i den betydningen at vekten leter etter en partner for å få trygghet, men snarere for å få en venn i selskapslivet.
Vekten er et kardinal tegn, og derfor karakteriseres de ved at de lett tar initiativ.
Vekten foretrekker å sette prosjekter i gang i samarbeid med andre, fremfor å stå alene med hele ansvaret.
Vekten er også et lufttegn, hvilket gjør vekten til intellektuell anlagt og kunnskapssøkende.
Vekten har lett for å se et problem fra begge sider, men det kan resultere i at på det personlige plan har de vanskelig for å ta beslutninger.


Nøkkelord:
- søker balanse ..nei?
- sosial Stemmer
- positiv Stemmer
- talent for lederskap Stemmer
- sensibel Stemmer
- vennlig Stemmer
- diplomatisk. 
Stemmer

 

Jeg var så heldig at jeg ble det beste stjernetegnet og det stemmer ganske bra så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor står det aldri sånn, bare et eksempel:

Froskelåret:

Som froskelår er du sedvanlig aggressiv faktisk en skikkelig idiot. Du kan ingenting, og starter på mange prosjekter uten å lykkes - noensinne. Du har en dårlig betalt jobb og slemme kollegaer, og livet ditt i fremtiden vil være preget av negativitet og stress. Du vil mest sannsynlig oppleve å miste jobben fordi sjefens sønn har lyst på jobben din istedet, så du må nave de neste to årene, før du finner en ny, elendig drittjobb.

 

Hvorfor skal alt være så positivt? "Du er fantastisk og herlig", er egentlig det som alltid går igjen. 

Endret av Aamu
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennetegn for Fiskene

Fisken er født: 19.02-20.03
Den typiske FISK er drømmende og fantasifull.
Fiskene sies å inneholde elementer av alle de øvrige tegnene. 
Fiskene er særlig følsom overfor det kollektivt ubeviste. 
Fiskene er følsomme og oppfatter ikke de lidelser som de føler som noe personlig. 
De som er født i fiskene oppfatter lidelse som noe allment menneskelig. 
Fiskene flykter gjerne fra dagligdagse ting og inn i deres egne fantasiverden. 
En Fisk kan ofte være glemsom og ikke oppmerksom på omgivelsene.
Fiskene er uforutsigelige. 

Nøkkelord:
- Drømmende 
- uforutsigelige
- spirituelle
- sensitive
- kreative
- fantasifulle.'

Jeg føler at mye stemmer, men mer da jeg var barn og i tenårene. 

Anonymkode: a91d5...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Kristiansand123 skrev:

Hvilket stjernetegn er du og føler du det stemmer med det som blir skrevet om ditt stjernetegn?  :)
Selv er jeg tvilling og på sol.no fant jeg hva mitt står for.

" Den typiske TVILLING er sosial, nysgjerrig og allsidig. 
Tvillingen blir utålmodig hvis de arbeider for lenge med samme ting. 
Tvillingen trives best når det jobbes med mange ting i et travelt miljø. Alternativt at de har to jobber eller oppgaver samtidig. 
Deres konstante nysgjerrighet og lengselen etter nye inntrykk, 
kan resultere i manglende evne til å prestere konkrete resultater. 
Tvillinger har et lett, jovialt og vennelig temperament. 
Tvillingens livsstil er ofte karakterisert ved en stor kontaktflate, med mange forskjellige situasjoner og mennesker. 
Det er i Tvillingens natur å være oppsøkende og reise mye, for å oppleve flere sider ved livet. 
Tvillingen er som regel ikke originale tenkere, men har en usedvanlig evne til å ta andres ideer og formidle disse på sin spesielle måte. 

Nøkkelord:
- Sosiale - Stemmer
- veltalende -----------
- salgspersoner - Stemmer
- positiv - Stemmer
- jovial - Stemmer
- nysgjerrig - Stemmer
- mange ting på gang. " - Stemmer

Jeg er født i tvillingene og føler at de fleste tingene der stemmer på meg. Tror egentlig ikke noe særlig på horoskop, men jeg synes det er artig å lese det uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Aamu skrev:

Hvorfor står det aldri sånn, bare et eksempel:

Froskelåret:

Som froskelår er du sedvanlig aggressiv faktisk en skikkelig idiot. Du kan ingenting, og starter på mange prosjekter uten å lykkes - noensinne. Du har en dårlig betalt jobb og slemme kollegaer, og livet ditt i fremtiden vil være preget av negativitet og stress. Du vil mest sannsynlig oppleve å miste jobben fordi sjefens sønn har lyst på jobben din istedet, så du må nave de neste to årene, før du finner en ny, elendig drittjobb.

 

Hvorfor skal alt være så positivt? "Du er fantastisk og herlig", er egentlig det som alltid går igjen. 

hahahahaha. Døde litt av "froskelår" :fnise:
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født i væren.

Sitat

Kvinnelig vær: Den kvinnelige væren har lett for å være tøff og dominerende. Hun trives best i selskap med menn, og er idealistisk. Hun er sårbar selv om hun ikke ønsker å vise det utad.

 

I kjærlighetslivet er hun den som ofte tar initiativet. Hun forguder den hun er forelsket i og er meget sjalu. Hun forventer frihet selv om hun ikke lar deg få frihet. Det lønner seg ikke å prøve å holde noe hemmelig for henne. Hun liker å få komplimenter.

 

Når det gjelder penger er hun ikke den som har mest orden i økonomien, og det er ikke særlig lurt å la henne disponere ditt kredittkort.

 

Hun er ofte en streng mor.

Jeg er ikke tøff og dominerende. Jeg er mer avslappet og har ingen behov for å være dominerende. Jeg trives like godt med kvinner som menn, og i kjærlighetslivet tar både jeg og mannen initiativ, og jeg er absolutt ikke en sjalu type. Kontrollerende finnes jeg heller ikke. Jeg har faktisk også svært god orden på økonomien og er tidenes kontrollfreak på det (altså, har mange forskjellige kontoer for å ha stålkontroll på hvert øre jeg har og bruker aldri penger jeg ikke har). 

Jeg tror altså at stjernetegn er ren bullshit :) 

Anonymkode: 634f2...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...