Gå til innhold

Buss til steinerskolen Steinerskolen Bergen


Grisungen

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurderer og gå på Steinerskolen videregående skole i Bergen! Jeg bor på Haukeland og lurer på hvordan jeg kan komme meg til skolen (som jeg mener ligger på paradis)...? Fortest/enklest mulig, uten bil (kan ikke bli kjørt vær dag)...! 

Ellers hvordan skolen er...?! 

Takk på forhånd! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haukeland som ved sykehuset eller retning Arna? 

Anonymkode: a76c5...cd1

Ved Haukeland sykehus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ring skolen. De vet det :)

Anonymkode: 34e30...06e

Skal nok gjøre det etter hvert hvis jeg ikke får noe svar her! Ville vare høre her først siden jeg har lest artikler hvor folk har skrevet om skolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan komme deg til bybanen og gå av på fantoft eller Paradis. Fantoft er trolig nærmest. Det er ikke så langt å gå derfra. Evt 83-bussen hvor du går av på et stopp mellom Fantoft og Paradis og går derfra. 83-bussen går via sentrum, Danmarksplass og Wergeland så du må komme deg til en av de stedene. 

Både med buss og bybane-alternativet må du komme deg til stoppet. Om det er til fots eller via feks buss til Danmarksplass eller sentrum avhenger hvor på Haukeland du bor. 

Jeg kjenner en del som har gått på skolen, men har ingen personlig erfaring med Steinerskolen. Mitt inntrykk er at det er litt alternativt. Filosofien der er jo helt annerledes enn på kommunal skole. Helt topp for enkelte, og i overkant spesielt for andre. 

Anonymkode: a76c5...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PÅ Haukeland betyr i Arna, hvis du bor i nærheten av sykehuset bor du VED Haukeland. I så fall kan du ta 21 bussen til Paradis. Men dersom du sliter med norsken (du har mye skrivefeil) så er det mer hjelp å få i offentlig skole enn på steinerskolen, mtp videre studier og jobb. 

Anonymkode: 3d222...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

PÅ Haukeland betyr i Arna, hvis du bor i nærheten av sykehuset bor du VED Haukeland. I så fall kan du ta 21 bussen til Paradis. Men dersom du sliter med norsken (du har mye skrivefeil) så er det mer hjelp å få i offentlig skole enn på steinerskolen, mtp videre studier og jobb. 

Anonymkode: 3d222...b09

Takk for svar😄👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan komme deg til bybanen og gå av på fantoft eller Paradis. Fantoft er trolig nærmest. Det er ikke så langt å gå derfra. Evt 83-bussen hvor du går av på et stopp mellom Fantoft og Paradis og går derfra. 83-bussen går via sentrum, Danmarksplass og Wergeland så du må komme deg til en av de stedene. 

Både med buss og bybane-alternativet må du komme deg til stoppet. Om det er til fots eller via feks buss til Danmarksplass eller sentrum avhenger hvor på Haukeland du bor. 

Jeg kjenner en del som har gått på skolen, men har ingen personlig erfaring med Steinerskolen. Mitt inntrykk er at det er litt alternativt. Filosofien der er jo helt annerledes enn på kommunal skole. Helt topp for enkelte, og i overkant spesielt for andre. 

Anonymkode: a76c5...cd1

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan komme deg til bybanen og gå av på fantoft eller Paradis. Fantoft er trolig nærmest. Det er ikke så langt å gå derfra. Evt 83-bussen hvor du går av på et stopp mellom Fantoft og Paradis og går derfra. 83-bussen går via sentrum, Danmarksplass og Wergeland så du må komme deg til en av de stedene. 

Både med buss og bybane-alternativet må du komme deg til stoppet. Om det er til fots eller via feks buss til Danmarksplass eller sentrum avhenger hvor på Haukeland du bor. 

Jeg kjenner en del som har gått på skolen, men har ingen personlig erfaring med Steinerskolen. Mitt inntrykk er at det er litt alternativt. Filosofien der er jo helt annerledes enn på kommunal skole. Helt topp for enkelte, og i overkant spesielt for andre. 

Anonymkode: a76c5...cd1

Takk for svar😄👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...