Gå til innhold

Får man ujevne lepper av mangeårig bruk av restylane?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg traff en venninne i går, og det er sikkert 10 år siden sist jeg så henne. Da hadde hun akkurat startet med restylane i leppene, og det så slett ikke verst ut den gangen. Nå er hun snart 50 år og fremdeles en flott dame, men leppene hennes så rett og slett litt "bulkete" ut. Jeg har vurdert restylane selv, men er redd for både å få "ducklips" og nå; redd for å ødelegge fasongen. Er det noen her som har tatt restylene i leppene i mange år og som kan dele erfaringer?

Anonymkode: d6b7e...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke tatt Restylane ekstremt mange ganger. Jeg oppdaget for et par år siden en tynn "stripe" over øvre overleppe som ikke går bort til tross for at det er to år siden jeg tok filler sist og har forsøkt å få den bort med Hylase nå i sommer. Sykepleier sier at det er arrvev/kollagen som følge av sprøyte og filler, og ikke Restylane som sitter igjen der så lenge etter. Jeg er usikker på om det er riktig at det er arrvev, men skal vente litt til før jeg eventuelt tar mer Hylase (som løser opp filler). Det er ikke synlige kuler, men det kjennes litt ujevnt ut. Stripen er ikke skjemmende, men det er jo heller ikke naturlig med en diskret definert leppekant som har sklidd over leppekanten, Det er jo selve leppekanten som skulle markeres litt, ikke hudpartiet like over.

Jeg ville være veldig konservativ med filler, det er fint i små doser! Du ser på folk som har hatt filler en stund at de mister gangsynet og fyller i mer og mer, da blir det ducklips og rare proposjoner. Man ser jo knapt at folk har tenner når de smiler. 

Ta et bilde av deg selv før du eventuelt starter med filler samt et bilde når hevelsen etter nyinjisert filler er borte, så du husker hvordan du ser ut og ikke fyller for ofte og stadig mer.

 

Anonymkode: 0690f...290

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 26.9.2016 den 12.36, AnonymBruker skrev:

Jeg oppdaget for et par år siden en tynn "stripe" over øvre overleppe som ikke går bort til tross for at det er to år siden jeg tok filler sist og har forsøkt å få den bort med Hylase nå i sommer. Sykepleier sier at det er arrvev/kollagen som følge av sprøyte og filler, og ikke Restylane som sitter igjen der så lenge etter. Jeg er usikker på om det er riktig at det er arrvev, men skal vente litt til før jeg eventuelt tar mer Hylase (som løser opp filler). Det er ikke synlige kuler, men det kjennes litt ujevnt ut. Stripen er ikke skjemmende, men det er jo heller ikke naturlig med en diskret definert leppekant som har sklidd over leppekanten, Det er jo selve leppekanten som skulle markeres litt, ikke hudpartiet like over.

Anonymkode: 0690f...290

Jeg har akkurat samme problem! Stripen på oversiden av leppene forsvinner ikke, og sist gang jeg tok filler var i 2014. Nå tør jeg ikke ta mer Hylase, da jeg synes det ser ut som den ødelegger vevet rundt uten at den virker på den tynne forhøyningen på oversiden av over leppen. Jeg tror ikke folk flest legger merke til det, men det er unaturlig og ikke noe fint, og jeg vil ha det bort. 

Er det noen som har opplevd tilsvarende, og har dere klart å få bort stripen til slutt? Mye Hylase? Saltvann? Dermapen? Andre ting? Eller bare vente? Hvor lenge?

Anonymkode: 1f9d6...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hvis noen av dere har tatt filler hadde jeg blitt kjempeglad om dere hadde hatt tid til å svare på denne spørreundersøkelsen som handler om filler :hoppendeglad: den er til bacheloroppgaven vår

https://no.surveymonkey.com/r/WG9527V

Anonymkode: b8f12...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...