Gå til innhold

Mange oppe midt på natten natt til en mandag...


Gjest made4u

Anbefalte innlegg

Registrerer meg at det er mange som er oppe midt på natten natt til en mandag, nå er jeg jo oppe selv også, men nå har jeg jobbet natt på fulltid de siste 5-6 årene, men hva gjør dere andre oppe i 02-05 tiden om jeg tør å spørre? Sent i seng, tidlig oppe, våken av andre årsaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømte at jeg var blitt kidnappet. Kjæresten min fant meg, men var fast bestemt på å feire ved å lage en middag der jeg var fanget. Kidnapperen kom jo tilbake og drepte oss med kniv.

Våknet og får ikke sove etter det.

Anonymkode: 4838e...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drømte at jeg var blitt kidnappet. Kjæresten min fant meg, men var fast bestemt på å feire ved å lage en middag der jeg var fanget. Kidnapperen kom jo tilbake og drepte oss med kniv.

Våknet og får ikke sove etter det.

Anonymkode: 4838e...4dc

Jeg elsker mareritt, hver gang jeg har det og våkner for å konstatere at det bare var en drøm (altså ingen fare) så er alt jeg ønsker å fortsette spenningen i drømmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber ikke og er ekstremt fyllesyk. Ligger og svetter og skjelver på sofaen.

Anonymkode: 7bc37...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber ikke og er ekstremt fyllesyk. Ligger og svetter og skjelver på sofaen.

Anonymkode: 7bc37...4a6

Blåmandag på deg da, har våknet noen dager jeg også (fortrinnsvis søndager) og hatt en heller kjip dag, men lenge siden nå da jeg har jobbet desto mye de siste årene og ikke hatt anledning til å drikke mye - en time reisevei hver vei, altså pendlet to timer hver dag til og fra jobb, kan jo ikke kjøre med promille heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, made4u skrev:

Registrerer meg at det er mange som er oppe midt på natten natt til en mandag, nå er jeg jo oppe selv også, men nå har jeg jobbet natt på fulltid de siste 5-6 årene, men hva gjør dere andre oppe i 02-05 tiden om jeg tør å spørre? Sent i seng, tidlig oppe, våken av andre årsaker?

Unnskyld, men hvaslags moralpoliti er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Tøytigern skrev:

Unnskyld, men hvaslags moralpoliti er du?

Han stilte vel bare et uskyldig spørsmål..? :sjokkert:

Anonymkode: 90293...c38

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han stilte vel bare et uskyldig spørsmål..? :sjokkert:

Anonymkode: 90293...c38

Og jeg forsøkte med litt humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...