Gå til innhold

I morgen får vi svaret


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hahahahahaaaaaa

Greit at noen sikkert greier å GJETTE hva han skrev.

Men ellers er dette sprøytet med "den andre siden" osv osv... bare tulliball

Anonymkode: 78994...620

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det der orker jeg ikke se. NRK sine programmer ender alltid med at de får bekreftet sitt eget syn, som er at det ikke finnes noe vi ikke kan se og alle klarsynte er bløffmakere.

Så på Michael Winger's facebook-side (han slettet innlegget fordi han fikk så mye hat) at han hadde blitt spurt av NRK om å bli med på ett eller flere program, men blitt frarådet å delta av folk som jobber i NRK, fordi de visste hvordan det kom til å bli vinklet...så smarte mannen jobber heller med TVNorge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hapi skrev:

Nei det der orker jeg ikke se. NRK sine programmer ender alltid med at de får bekreftet sitt eget syn, som er at det ikke finnes noe vi ikke kan se og alle klarsynte er bløffmakere.

Så på Michael Winger's facebook-side (han slettet innlegget fordi han fikk så mye hat) at han hadde blitt spurt av NRK om å bli med på ett eller flere program, men blitt frarådet å delta av folk som jobber i NRK, fordi de visste hvordan det kom til å bli vinklet...så smarte mannen jobber heller med TVNorge.

Det er flere som har takket nei til NRK av samme grunn som Michael Winger, og det er nok et smart valg med tanke på vinklingen av de programmene.

Anonymkode: be2a4...dc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Selv om safen åpnes allerede i morgen, må du som seer vente tålmodig til 5. oktober for å få svaret. Da vises nemlig programmet på NRK 1 og NRK TV."

Anonymkode: 93721...7d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen oppvakte mennesker får opplyse oss om resultatet da, eller minne oss på
at nå skjer det på nrk i kveld. Jeg kommer nok til å glemme det som vanlig. :) 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men ellers er dette sprøytet med "den andre siden" osv osv... bare tulliball Anonymkode: 78994...620

Det er omtrent som å mene at det er tullball at folk som skriver med anonyme nick her inne,
må anonymisere seg ytterligere i helblått  av frykt for å måtte stå for hva de mener.  
Tullball er nok den rette betegnelsen, men du verden så mange som gjør det, tror på det og liker det.  :lur: 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er flere som har takket nei til NRK av samme grunn som Michael Winger, og det er nok et smart valg med tanke på vinklingen av de programmene.

Anonymkode: be2a4...dc9

Interessant....

Her er et innslag fra sommeråpent (finnes bare på facebook) der reporteren konkluderer med at han ikke fikk til å snakke med noe dyr, mens dyretolken som var med i innslaget kommenterer at han fikk så bra og konkret info fra kaninen, og måtte være et naturtalent, det tok de ikke med i reportasjen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.9.2016 at 4.44, Hapi skrev:

Nei det der orker jeg ikke se. NRK sine programmer ender alltid med at de får bekreftet sitt eget syn, som er at det ikke finnes noe vi ikke kan se og alle klarsynte er bløffmakere.

Så på Michael Winger's facebook-side (han slettet innlegget fordi han fikk så mye hat) at han hadde blitt spurt av NRK om å bli med på ett eller flere program, men blitt frarådet å delta av folk som jobber i NRK, fordi de visste hvordan det kom til å bli vinklet...så smarte mannen jobber heller med TVNorge.

Det er kanskje ikke så rart med tanke på at alle klarsynte ER bløffmakere :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du det, prt90? Har du truffet alle sammen? Har du truffet noen i det hele tatt? 

Anonymkode: 28de8...252

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det, prt90? Har du truffet alle sammen? Har du truffet noen i det hele tatt? 

Anonymkode: 28de8...252

Hvordan vet du at månen ikke er laget av gul ost? Har du snakket med alle astronautene som var der? Har du i det hele tatt snakket med noen av dem?

Anonymkode: 2e6b9...e0a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke det og ville aldri våget å påstå at den ikke var det. Jeg har ikke det og heller ofte til forklaringen om at de faktisk aldri var der oppe. Så er det din tur til å svare.  :) 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det, prt90? Har du truffet alle sammen? Har du truffet noen i det hele tatt? 

Anonymkode: 28de8...252

 

Anonymkode: 28de8...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det, prt90? Har du truffet alle sammen? Har du truffet noen i det hele tatt? 

Anonymkode: 28de8...252

Prisen på en million dollar til den som kan bevise overnaturlige evner ligger fortsatt og venter. Det er bevis nok.

Anonymkode: c0b61...097

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prisen på en million dollar til den som kan bevise overnaturlige evner ligger fortsatt og venter. Det er bevis nok.

Anonymkode: c0b61...097

Gjør den det? Er ikke det noe som sluttet å gjelde for noen år siden?

Anonymkode: c1da2...e8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2016 den 19.44, Hapi skrev:

Nei det der orker jeg ikke se. NRK sine programmer ender alltid med at de får bekreftet sitt eget syn, som er at det ikke finnes noe vi ikke kan se og alle klarsynte er bløffmakere.

Så på Michael Winger's facebook-side (han slettet innlegget fordi han fikk så mye hat) at han hadde blitt spurt av NRK om å bli med på ett eller flere program, men blitt frarådet å delta av folk som jobber i NRK, fordi de visste hvordan det kom til å bli vinklet...så smarte mannen jobber heller med TVNorge.

Herrefred. At såkalte "klarsynte" takker nei til å bli med på NRK-programmer som har en vitenskapelig tilnærming er jo rett og slett fordi de er redd for at deres svindelbedrift skal tape penger. Hvis han har klart å overbevise sine Facebook-følgere om noe annet, så sier det mer om de som følger ham på FB.

Forstår han godt, jeg. Frøken Tørum og Lisa Williams fikk seg enda et skudd i baugen i kveld - og jeg koste meg. :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenkte nok at dette ville bli resultatet. Jaja....bedre lykke neste gang. :) 
                                                                                                      ...og gangen etter der og etter der etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, kongenavtys skrev:

Herrefred. At såkalte "klarsynte" takker nei til å bli med på NRK-programmer som har en vitenskapelig tilnærming er jo rett og slett fordi de er redd for at deres svindelbedrift skal tape penger. Hvis han har klart å overbevise sine Facebook-følgere om noe annet, så sier det mer om de som følger ham på FB.

Forstår han godt, jeg. Frøken Tørum og Lisa Williams fikk seg enda et skudd i baugen i kveld - og jeg koste meg. :)

And what else is new? Dette er NRK's agenda, nettopp derfor jeg ikke ser på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hapi skrev:

And what else is new? Dette er NRK's agenda, nettopp derfor jeg ikke ser på det.


Hvis du hadde sett på det i dag, så ville du sett at Andreas Wahl ga de klarsynte alle mulige midler og la alt til rette for at de skulle klare å løse noen av disse oppgavene. Vet du hvor mange de klarte? :) Eller har du en formening om hvorfor det gikk som det gikk?

Den beste delen av programmet var vel da han avslørte hvordan samtlige av disse svindlerne bruker samme metode når de skal "få tak i en slektning". De begynner å gjette på en eldre kar (ofte bestefar), går deretter etter ekstremt generelle trekk som nærmest alle mennesker i Norge vil ha til felles for så å hause opp deres riktige gjett mens de flerfoldige skivebommene blir kjapt lagt i glemmeskuffen. 

Dette programmet var både svært "klarsynt"-vennlig, men også i aller høyeste grad avslørende. Med andre ord: et fantastisk program alle nordmenn burde se.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...