Gå til innhold

Datt ut av etasjesengen i natt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller rettere sakt natt til i går, siden klokka er over tolv. 

Jeg sov over hos en veninne. Hun har etasjeseng, og jeg sov oppe. Da jeg våknet fikk jeg høre at venninnen min våkna av et smell i gulvet mitt på natten - og der lå jeg. Hadde falt ned (det var ingen sengekant). Videre forteller hun at jeg bare hadde klatret opp igjen i sengen og lagt meg igjen? Jeg skjønte ingenting da jeg så meg i speilet - har blåmerke i ansiktet og på skulderen. Ble faktisk veldig skremt av hele opplegget. Jeg trodde jo først ikke på henne i det hele tatt, for jeg hadde ikke merket noe til det da det skjedde. Er dette normalt? Burde jeg ikke normalt sett  våknet av noe sånt? Litt ekkelt å tenke på.. sover jeg virkelig så tungt?

Anonymkode: 9e2ad...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg var liten sov jeg i køyeseng, da hendte det at jeg datt ut av sengen, jeg våknet ikke engang. Sov bare videre på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, amativeReflection skrev:

Når jeg var liten sov jeg i køyeseng, da hendte det at jeg datt ut av sengen, jeg våknet ikke engang. Sov bare videre på gulvet.

Hm, merkelige greier dette..

Anonymkode: 9e2ad...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hm, merkelige greier dette..

Anonymkode: 9e2ad...e71

Jeg har sovet gjennom jordskelv også. Når jeg først sover er jeg umulig å vekke, ganske behagelig egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, amativeReflection skrev:

Jeg har sovet gjennom jordskelv også. Når jeg først sover er jeg umulig å vekke, ganske behagelig egentlig.

Jeg synes det er mer skummelt enn behagelig jeg..

Anonymkode: 9e2ad...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er mer skummelt enn behagelig jeg..

Anonymkode: 9e2ad...e71

Hva er skummelt med det? Den som sover synder ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i alle dager er den øverste sengen uten sengehest. Trodde dette skulle følge med når man kjøper slike senger

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, amativeReflection skrev:

Hva er skummelt med det? Den som sover synder ikke.

Det som er skummelt er jo at det kunne gått skikkelig gale.. Kunne slått meg mye kraftigere, slik at det hadde vært farlig. F.eks om jeg falt med hodet først?

Anonymkode: 9e2ad...e71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hvorfor i alle dager er den øverste sengen uten sengehest. Trodde dette skulle følge med når man kjøper slike senger

Lurer egentlig på det samme.. Pleier jo å være sengekant på køyesenger.

Anonymkode: 9e2ad...e71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er skummelt er jo at det kunne gått skikkelig gale.. Kunne slått meg mye kraftigere, slik at det hadde vært farlig. F.eks om jeg falt med hodet først?

Anonymkode: 9e2ad...e71

Du kunne sklidd i dusjen eller blitt påkjørt av en buss også. Man kan ikke tenke sånn.

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer egentlig på det samme.. Pleier jo å være sengekant på køyesenger.

Anonymkode: 9e2ad...e71

Noen er laget for syltynne drittmadrasser, og når man putter inn skikkelige funker de ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

Hvorfor i alle dager er den øverste sengen uten sengehest. Trodde dette skulle følge med når man kjøper slike senger

Har bare opplevd sengehest på køyesenger beregnet til barn eller på båt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etasjeseng var ett søtt uttrykk 

Anonymkode: 2f5aa...f84

Haha, er det ikke d det heter da?

Anonymkode: 9e2ad...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha, er det ikke d det heter da?

Anonymkode: 9e2ad...e71

Aldri hørt før

Anonymkode: 2f5aa...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde dette som liten. Jeg var en skikkelig lettsover, våknet av alle lyder og uroligheter. Det var i en hytte, husker jeg. Det var sengekant også... Jeg sov øverst. Jeg våknet på gulvet. Med dynen rundt meg. Jeg skjønte ingenting. Mitt ene søsken våknet av at jeg hadde falt, men han hadde ikke giddet å gjøre noe med det. Jeg kan ikke huske om jeg våknet med vondt eller skader.

Anonymkode: 44bfb...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var en skikkelig lettsover, våknet av alle lyder og uroligheter. 

Anonymkode: 44bfb...3ee

Hvorfor våknet du ikke av det da?

Anonymkode: 9e2ad...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden sto det i VG om en gutt som hadde gått i søvne i syden. Han trudde han skulle klatre opp i køyesenga han har hjemme. Han klatret over rekkverket på terrassen og datt 8 etg ned - overlevde.

Folk som sover tungt og fulle folk har ikke evnen til å ta seg for, derav mindre skader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, er det ikke d det heter da?

Anonymkode: 9e2ad...e71

Det heter etasjeseng evt. køyeseng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.9.2016 at 15.57, AnonymBruker skrev:

Hvorfor våknet du ikke av det da?

Anonymkode: 9e2ad...e71

Det er det som er det rare. Jeg våknet omtrent bare ei flue fjerta utenfor vinduet mitt vanligvis. Hele oppveksten har jeg fått høre at familien har måttet liste seg rundt etter jeg var i seng, for at jeg ikke skulle våkne. Jeg er i grunnen sånn enda, og mine barn likedan. Vi lister oss og hvisker etter sengetid... Jeg antar jeg falt såpass "godt" at det ikke gjorde vondt, og ofte når en faller ol., så hører en ikke selv hvordan det høres ut. Kanskje det bare var som en del av drømmen min. Hvem vet?

Anonymkode: 44bfb...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...