Gå til innhold

Kompisen til typen sier jeg og han har vært intime før


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, som i overskriften sier... Har vært sammen med typen noen måneder nå og har det bra. Bra fyr, solid, smart, hensynsfull åpen.. Er redd for å miste han pga dette.. :

Nylig møtte jeg denne kompisen og han oppførte seg litt rart men var hyggelig. Jeg skjønte ikke helt hvorfor det virket som om han så på meg så mye, typen merket dette også. Disse to er veldig gode venner, bare tilfeldig at jeg ikke har møtt akkurat han før. Så noen dager etter dette møtet må de vel ha pratet sammen, typen virket ukomfortabel, og sa at kompisen mener jeg og han har hatt sex en gang før. Bare det ikke mer. Og ville vel se reaksjonen og svaret mitt. Jeg har jo ikke engang sett han før! Typen sa at selvom det er litt kleint, så kan han leve med det siden det skjedde før vi møttes. Det førte til en lang diskusjon, visstnok stoler han veldig på denne kompisen. Jeg sa han kanskje synes jeg ligner noen han har vært med, men føler ikke det helt heller da jeg ikke har et sånt standard utseende.. Typen mente kompisen er helt sikker at det er meg, han hadde spurt han om det samme. Har søkt opp kompisen på sosiale medier etc, og han også virker som en ordentlig type.. 

Jeg blir litt fortvilet her, typen tror på kompisen men han har også tillit til meg, merker han har blitt litt mer tilbaketrukket. De har kjent hverandre 10 år eller noe, backet hverandre opp, prater om alt etc jeg lurer på hva som egentlig foregår.. Er det mulig det kan ha oppstått gnisning mellom dem pga dame greier før og at kompisen bruker det som et stikk? Men vil trå litt forsiktig frem med hva jeg sier. Han er en drittsekk om han med vilje finner på dette og det ikke bare er en merkelig misforståelse. Nevnte for typen at kompisen burde si hvor og når vi hadde møttes og hatt sex. Kanskje jeg lettere kommer vekk fra det da. Eller fysiske kjennetegn man bare kan se naken, men har ikke noe spesielt og kompisen kan jo bare bedyre at han ikke husker det. Uff.. Hva skal jeg gjøre...

Anonymkode: 68d31...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du hatt så mange ONS eller vært så full at du ikke husker 100% sikkert hvem du har hatt sex med da? 

Anonymkode: 206e6...3d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du hatt så mange ONS eller vært så full at du ikke husker 100% sikkert hvem du har hatt sex med da? 

Anonymkode: 206e6...3d6

Nei. Hadde tenkt å ta med at jeg aldri har hatt ons før, men glemte det. Aldri vært så full heller.

Anonymkode: 68d31...b8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, som i overskriften sier... Har vært sammen med typen noen måneder nå og har det bra. Bra fyr, solid, smart, hensynsfull åpen.. Er redd for å miste han pga dette.. :

Nylig møtte jeg denne kompisen og han oppførte seg litt rart men var hyggelig. Jeg skjønte ikke helt hvorfor det virket som om han så på meg så mye, typen merket dette også. Disse to er veldig gode venner, bare tilfeldig at jeg ikke har møtt akkurat han før. Så noen dager etter dette møtet må de vel ha pratet sammen, typen virket ukomfortabel, og sa at kompisen mener jeg og han har hatt sex en gang før. Bare det ikke mer. Og ville vel se reaksjonen og svaret mitt. Jeg har jo ikke engang sett han før! Typen sa at selvom det er litt kleint, så kan han leve med det siden det skjedde før vi møttes. Det førte til en lang diskusjon, visstnok stoler han veldig på denne kompisen. Jeg sa han kanskje synes jeg ligner noen han har vært med, men føler ikke det helt heller da jeg ikke har et sånt standard utseende.. Typen mente kompisen er helt sikker at det er meg, han hadde spurt han om det samme. Har søkt opp kompisen på sosiale medier etc, og han også virker som en ordentlig type.. 

Jeg blir litt fortvilet her, typen tror på kompisen men han har også tillit til meg, merker han har blitt litt mer tilbaketrukket. De har kjent hverandre 10 år eller noe, backet hverandre opp, prater om alt etc jeg lurer på hva som egentlig foregår.. Er det mulig det kan ha oppstått gnisning mellom dem pga dame greier før og at kompisen bruker det som et stikk? Men vil trå litt forsiktig frem med hva jeg sier. Han er en drittsekk om han med vilje finner på dette og det ikke bare er en merkelig misforståelse. Nevnte for typen at kompisen burde si hvor og når vi hadde møttes og hatt sex. Kanskje jeg lettere kommer vekk fra det da. Eller fysiske kjennetegn man bare kan se naken, men har ikke noe spesielt og kompisen kan jo bare bedyre at han ikke husker det. Uff.. Hva skal jeg gjøre...

Anonymkode: 68d31...b8f

Kanskje kompisen føler seg truet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må stå på ditt, TS. Forklar typen din at du ikke aner hvorfor kompisen skulle jugd om dette, men at du er 100 % sikker på at du aldri har ligget med han.

Det er jo flere grunner til at dette skjer, og den første er at han rett og slett har blandet deg med ei annen jente. Den andre grunnen kan være at han føler seg truet, og er redd for å miste kompisen sin til den nye dama. Den tredje grunnen, kan være at han er forelsket i typen din og ønsker å sabotere forholdet.

Take your pick, men ikke la deg bli behandlet sånn. Hvis typen din ikke vil tro deg, så får du dessverre ikke gjort mye med det annet enn å stand your ground. Sorry for engelsken.

Anonymkode: 60d04...c88

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan konfrontere kompisen han direkte om du får han på tomannshånd. Å spørre han rett ut hvorfor han går rundt å sier at dere har hatt sex og når og hvor dette liksom har skjedd. Ikke finn deg i dette her. 

Anonymkode: 15208...cbc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan konfrontere kompisen han direkte om du får han på tomannshånd. Å spørre han rett ut hvorfor han går rundt å sier at dere har hatt sex og når og hvor dette liksom har skjedd. Ikke finn deg i dette her. 

Anonymkode: 15208...cbc

Dette tror jeg er lurt. Du trenger ikke ha ham på tomannshånd en gang, du kan godt la typen din høre på. Men selvsagt ingen andre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg tatt opp med han kompisen. Gjerne foran typen. For en dust.

Anonymkode: 21e24...a9a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt hvis du konfromterer mens typen din er der så kan ha få et forklaringsproblem. Har han dato, tid, sted. Match dette opp, sjekk kalender og på facebook. Kanskje du er heldig at det står at du var på ferie, fest med jentene, hos bestemor dette angivelige tidspunktet? 

Anonymkode: 2422a...234

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236

Enig i at du burde konfrontere han, men da burde du ta opptak i mens. Tilfelle det viser seg at han sier det for å være drittsekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet jo selv best om du har møtt han før, og da er det ja veldig rart at typen din hører mer på han enn deg.  Han har ligget så mye rundt at han blander deg med noen andre, det må jo typen din også forstå da det er ganske opplagt.  Og uansett så er det helt på trynet av typen din og ikke stole på deg. Du er jo hans kjæreste, samme f hvor lenge de to har kjent hverandre  så da skal han jo stole på deg. Jeg hadde blitt sint på begge to. Sint på typen som ikke har tillit uten grunn. Og kompisen som tviholder på en historie som han også burde forstått med en gang du sa du aldri har sett han før faktisk ikke var deg, og at han blander. 

Anonymkode: ce6c8...001

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dette er noe de gutta gjør for å teste ny dame? Sjekke hvordan hun reagerer, om hun er drama etc? 

Eller at han kompisen tester ut deg for å se om du er drama mot kompisen hans. Kanskje han sier om noen uker at, nei jeg tok feil, hun likna bare på noen.

Anonymkode: 2422a...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en ekkel type. Jeg hadde blitt utrolig provosert og sint. Jeg synes du bør være tydelig over kjæresten din at du ikke synes noe om at han holder med kameratens idé om at dere har ligget sammen. Selv ville jeg heller aldri ha truffet denne kameraten igjen. Jeg ville også følt at forholdet hadde blitt ganske svekket dersom kjæresten fortsatt ikke tror på deg. 

Nei, æsj, for en problemstilling. 

Anonymkode: 5a7a5...2c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring kompis, presenter deg, og spør om hva i HELVETE det er han driver med. Forlang at han kommer med angivelig tid og sted, tilbakevis hele dritten og gi klar beskjed om at han skal beklage til typen din og innrømme at han tar feil. Er det en sjalu dust eller en som har vondt for å skille folk fra hverandre dette? Det er DU som har all rett til å være den som skal ha lov til  å være forbanna her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville helt klart ha tatt det opp med kompisen foran kjæresten. Sagt at du hører han påstår at dere har hatt sex med hverandre og at du lurer på hvorfor han går rundt og lyver om noe sånt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS her

Pratet mye med min kjære om dette siden jeg skrev her sist , og han tror meg helt. Han har konfrontent gjøken og prøvd å få noen "facts" om hvor og når dette påståtte møtet skulle ha skjedd og jeg vet jo ikke hvor det stedet er en gang. Han husker ikke dato etc. Men bombesikker på at det var meg fra utssende/stemme/fornavn. Visstnok hadde konfrontasjonen endt i en heftig krangel og nå er de ikke på talefot. Ifølge typen hadde tullingen sagt at jeg kom 3 ganger under det påståtte akten (har jeg aldri gjort med noen haha).

Jeg tror kjæresten merker at dette har gjort meg lei meg men også temmelig provosert, og han er fly forbanna selv. Greia er at gjøken ikke er type til å ligge rundt han heller, og visstnok har de aldri hatt noe problemer seg imellom angående ekser/damer. Men virker som om det kanskje er noe uoppklart mellom dem, og at det er noe ego greier. Virker nesten som om det var for å gjøre typen usikker og sjalu. Må si at det fryder meg hvis gjøken mister vennskapet med typen min nå. Så klart synes jeg synd på typen som da mister en venn gjennom 10 år... Men å ljuge sånn er utilgivelig... Heldigvis har typen andre hyggelige kompiser.

Men jeg må jo undre meg.. Hvorfor skulle en tilsynelatende oppegående type som virker som han har livet med seg ljuge om noe sånt. Og hvorfor nå og med meg?? Han har ikke vært annet en hyggelig og respektfull ovenfor eksene til typen min... Og kan ikke tenke meg at typen min skulle vært noe annet mot gjøkens ekser..

 

Anonymkode: 68d31...b8f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke forsvare kompisen til typen din her. Men tenk om han i hodet sitt er 100% sikker på at det er deg han har hatt sex med, og han tror som du tror om han at du ljuger. Selvfølgelig vil han bli forurettet og sint/ lei seg fordi hans kompis gjennom 10 år velger å tro på deg som han har vært sammen med noen måneder, istedenfor han. Da er det kanskje også naturlig at han kommer med detaljer han ellers ikke ville sagt, kanskje for å såre typen din siden han selv muligens er såret. Dumt dere ikke pratet sammen alle 3 for å oppklare, tviler på at kameraten med viten og vilje ønsket å ødelegge. 

Jeg har nemlig opplevd det samme og det ble veldig mye drama og sinne som viste seg å være en misforståelse, cluet var å snakke sammen.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Summer lady skrev:

Jeg skal ikke forsvare kompisen til typen din her. Men tenk om han i hodet sitt er 100% sikker på at det er deg han har hatt sex med, og han tror som du tror om han at du ljuger. Selvfølgelig vil han bli forurettet og sint/ lei seg fordi hans kompis gjennom 10 år velger å tro på deg som han har vært sammen med noen måneder, istedenfor han. Da er det kanskje også naturlig at han kommer med detaljer han ellers ikke ville sagt, kanskje for å såre typen din siden han selv muligens er såret. Dumt dere ikke pratet sammen alle 3 for å oppklare, tviler på at kameraten med viten og vilje ønsket å ødelegge. 

Jeg har nemlig opplevd det samme og det ble veldig mye drama og sinne som viste seg å være en misforståelse, cluet var å snakke sammen.  

Nei, herregud. Hva er vitsen med det? Han idioten må jo skjønne at han har tatt feil når hun sier hun aldri har sett han før engang. Det er ikke noe å oppklare i heletatt uansett hvor lik hun var hun han lå med. For det ble opplagt da hun sa at det ikke er henne. Da er det jo bare for han å le, beklage seg og si at hun har en tvilling et sted. Men han lager da drama istedenfor å tro på henne. Han er ikke mye til kamerat nei. Faen for en dust! Håper at det synker inn snart og at han beklager seg dypt ovenfor dere begge.  

Anonymkode: ce6c8...001

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9/26/2016 den 18.11, AnonymBruker skrev:

Kanskje dette er noe de gutta gjør for å teste ny dame? Sjekke hvordan hun reagerer, om hun er drama etc? 

Eller at han kompisen tester ut deg for å se om du er drama mot kompisen hans. Kanskje han sier om noen uker at, nei jeg tok feil, hun likna bare på noen.

Anonymkode: 2422a...234

Ja, blant 14-åringer er det sikkert helt vanlig. Da hadde jeg tatt hatten min og gått i alle fall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...