Gå til innhold

Nobel på NRK


Gjest Nikee

Anbefalte innlegg

Så den i kveld, og syntes den var vanvittig bra (til å være norsk :fnise: ) Jeg skal definitivt følge med videre. Noen andre som vil følge med videre? Jeg er spent på neste episode kjenner jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, Nikee skrev:

Så den i kveld, og syntes den var vanvittig bra (til å være norsk :fnise: ) Jeg skal definitivt følge med videre. Noen andre som vil følge med videre? Jeg er spent på neste episode kjenner jeg. 

Ble veldig positivt overraska! Skal også følge med videre. Og menn i uniform da. Morn :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra så langt! Og utrolig spennende på slutten der, akkurat så spennende at man bare må se neste episode også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette var skuffende greier. Oppjaza mainstream-spenning. Påkosta med masse "bang-bang" og kjedelige poppis-skuespillere.  Serie for "dummies"

Anonymkode: 3983e...44e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte absolutt ikke kameraføringen. Veldig forstyrrende. Joda, vet det er endel av stilen å filme som om det ser ut som det er brukt et håndholdt kamera. Mer reality-aktig. Men fy faen så irriterende.

Anonymkode: e3e2f...4ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caroline91
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg likte absolutt ikke kameraføringen. Veldig forstyrrende. Joda, vet det er endel av stilen å filme som om det ser ut som det er brukt et håndholdt kamera. Mer reality-aktig. Men fy faen så irriterende.

Anonymkode: e3e2f...4ff

Enig! Jeg ble skikkelig kvalm og svimmel fordi kameraføringen var så dårlig. MEN, jeg fortsatte jo å se, så kan bare skylde på meg selv:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte første episoden veldig godt. Blir spennende å se fortsettelsen, kan være noe av det bedre norske som er laget på en stund dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var med en kvinnelig medic, men kvinner er vel ikke en del av FSK.

Den kvinnen hadde vel heller ikke den samme vingen (eller hva det nå heter) på uniformen sin, tror jeg. Så hun var med som en ekstern medic? I løpet av den første episoden ble hun vel fremstilt som en del av FSK, på nøyaktig samme måte som alle de mannlige soldatene. Burde ikke dette egentlig spesifiseres veldig tydelig, at hun egentlig ikke var en del av FSK?

Anonymkode: 4e01c...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte kameraføringen. 

Men jeg synes episoden var for lang. Jeg klarer ikke å holde fokus så lenge :ler: 

Anonymkode: 27d19...e42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26. september 2016 den 1.45, AnonymBruker skrev:

Jeg likte absolutt ikke kameraføringen. Veldig forstyrrende. Joda, vet det er endel av stilen å filme som om det ser ut som det er brukt et håndholdt kamera. Mer reality-aktig. Men fy faen så irriterende.

Anonymkode: e3e2f...4ff

Fikk migrene etter et kvarter. Er resten av episoden like ille?

Anonymkode: f702b...9ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Noen som fikk med seg den andre episoden av dette programmet?

Anonymkode: 4e01c...eaf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan man diskutere episodene man har sett og komme med forskjellige teorier, i denne tråden?

Det er kanskje ikke alle som liker dette, i tilfelle de ikke har fått med seg alle episodene selv? :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke hestescenene. Ser for meg mange såre hestemunner etter draing i tøyler, og de har sikkert brukt flere timer på å spille inn de scenene. Stressende og vondt for hestene

Anonymkode: 05190...474

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likte ikke hestescenene. Ser for meg mange såre hestemunner etter draing i tøyler, og de har sikkert brukt flere timer på å spille inn de scenene. Stressende og vondt for hestene

Anonymkode: 05190...474

Det gjelder for veldig mange filmer og serier med hester i dessverre :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likte ikke hestescenene. Ser for meg mange såre hestemunner etter draing i tøyler, og de har sikkert brukt flere timer på å spille inn de scenene. Stressende og vondt for hestene

Anonymkode: 05190...474

De hestegreiene (og lignende "idretter") kan sikkert være ganske populære i enkelte land.

Tenk hvordan slike hester opplever en slik virkelig idrettsgren da.......

Anonymkode: af8c8...95e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...