Gå til innhold

Nytt fenomen i Sverige: Blonde mennesker utsettes for rasisme.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det siste stedet i verden blondiner skulle utsette for rasisme er vel Sverige, men nå har det begynt å bli vanlig, det skriver Ann Heberlin.

Hun er ikke hvem som helst, hun er forsker og har doktorgrad i etikk.

 

http://ledarsidorna.se/2016/09/ann-heberlein-rasism-som-rasism/

Tragisk utvikling, men jeg tror dette er noe som vil utvikle seg i hele Europa.

Anonymkode: 93d17...a5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Er bare muslim og mørkhudede som kan utsettes for slike ting...

 :ironi:

Anonymkode: d7528...830

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter ikke rasisme når det utføres mot hvite mennesker. Såpass mye burde alle vite i dagens Norge/Sverige.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ønsker genuint å utrydde seg selv, og da passer det godt å ta inn hatefulle mennesker som hater svensker/vestlige. 

Anonymkode: 7e1b2...296

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ekstra provoserende fordi de er rasistiske i mot etniske svensker som har bodd der i minst 10.000 år og fordi de trolig selv nettopp har kommet til landet. I mange tilfeller så blir de også forsørget av svenskene også.

:icon_frown:

 

Anonymkode: 692d8...4d2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Drizzt skrev:

Det heter ikke rasisme når det utføres mot hvite mennesker. Såpass mye burde alle vite i dagens Norge/Sverige.

regner med at du ikke seriøs? Rasisme er ikke "farge"-betinget. 

Anonymkode: a8f1e...252

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

regner med at du ikke seriøs? Rasisme er ikke "farge"-betinget. 

Anonymkode: a8f1e...252

Det kalles Omvendt rasisme, som er helt seriøst begrep som brukes i dagbladet. I vg og i aftenposten kalles det motsatt rasisme om jeg ikke tar helt feil. Tviler sterkt på norsk rettsystem kommer noen sinne å dømme en mørkhudet person for rasisme mot hvite eller andre folkegrupper.       

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er stolt av dere her på forumet, er nokså ny her, men hadde aldri trodd dere var så opplyste som dere er.

Har følt meg nesten alene om mange ting jeg her får bekreftet, jeg ikke er alene om å mene.

Når oljen går tom, går vi tom for mat, da blir det borgerkrig.(ca.50 år igjen).

Anonymkode: b55d2...567

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er stolt av dere her på forumet, er nokså ny her, men hadde aldri trodd dere var så opplyste som dere er.

Har følt meg nesten alene om mange ting jeg her får bekreftet, jeg ikke er alene om å mene.

Når oljen går tom, går vi tom for mat, da blir det borgerkrig.(ca.50 år igjen).

Anonymkode: b55d2...567

50 år? Tror Europa vil kollapse før den tid, Italia, Spania, Sverige, hellas og Frankrike er helt ferdige. Og når Europa går så går Norge, eventuelt hvis vi har oppegående politikere igjen går de med hatten i handen til Russland og ber om være med i deres partner skap. 

Og norsk olje eventyr går med massive underskudd som har og fører til massive avsettinger, litt syn at vi ikke har båt bygging eller fabrikker igjen i Norge til å gå over til da. Mat er jeg litt mere optimistisk på siden vi faktisk produserer sirka 20% til oss selv da. 

Borgekrig er ganske sikkert da når det skjer er et tidsspørsmål som få kan gi et bra svar på. Jeg tror når de rett og slett bruker hyperinflasjon og pengene blir null verd som har skjedd utallige ganger i vesten da.          

Endret av ElinX0Xpoliti
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

50 år? Tror Europa vil kollapse før den tid, Italia, Spania, Sverige, hellas og Frankrike er helt ferdige. Og når Europa går så går Norge, eventuelt hvis vi har oppegående politikere igjen går de med hatten i handen til Russland og ber om være med i deres partner skap. 

Og norsk olje eventyr går med massive underskudd som har og fører til massive avsettinger, litt syn at vi ikke har båt bygging eller fabrikker igjen i Norge til å gå over til da. Mat er jeg litt mere optimistisk på siden vi faktisk produserer sirka 20% til oss selv da. 

Borgekrig er ganske sikkert da når det skjer er et tidsspørsmål som få kan gi et bra svar på. Jeg tror når de rett og slett bruker hyperinflasjon og pengene blir null verd som har skjedd utallige ganger i vesten da.          

Mennesker er tilpassningsdyktige og tilpasser seg endrede forutsetninger, ingen grunn til å krisemaksimere til det mest paranoide altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

regner med at du ikke seriøs? Rasisme er ikke "farge"-betinget. 

Anonymkode: a8f1e...252

Joda, jeg er seriøs. Man lærer mye av å lese norsk presse og høre diverse representanter fra diverse anti-rasistiske organisasjoner forklare oss hva rasisme er. Rasisme er bare når hvite utøver det mot ikke-hvite. Det motsatte er ikke rasisme men omvendt rasisme og det er ikke noe negativt eller uønsket, men helst positivt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Herr Heftig skrev:

Etikk var da også noe det går an å produsere en doktorgrad i.

Så du mener at det ikke behøves noe mer kunnskap om etikk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjer vel i Norge også i noe mindre skala? Har fått høre et par rasistiske anklagelser på grunn av hårfargen min.. Ekkelt og ikke noe gøy i det hele tatt. 

Anonymkode: 91011...10a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette bare en del av berikelsen da? Forstår ikke slik sutring. Her henter vi inn en mengde mennesker med en kultur og religion som er totalt uforenelig med våre verdier også sutrer vi når vi får kjenne de konsekvenser som vi alle egentlig var klar over ville komme. I alle fall dem av oss som hentet inn kunnskap og hadde lit kjennskap til islam. Så dette kommer heldigvis også til Norge, sammen med flere overgrep. Alt dette som vi helt bevist har skaffet oss. så ikke noe syting.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velkommen etter Sverige, muslimer er rasister mot ikke muslimer og himmelen er blå. Håper virkelig at de som ønsket disse folkene hit opplever berikelsen selv.

Hvor suicidal er Sverige egentlig, hva er grensen liksom? Har selv sett hva muslimske gjenger kan gjøre, grøsser med tanken om de tar over hele byer tilslutt.            

Endret av ild-Gutten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

50 år? Tror Europa vil kollapse før den tid, Italia, Spania, Sverige, hellas og Frankrike er helt ferdige. 

50 år? Ja, helt enig, det vil bryte ut en borgerkrig i Europa allerede i morgen. Jeg har gravd en skyttegrav i hagen og er klar for krigen som kommer i morgen.

Anonymkode: 27133...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

50 år? Ja, helt enig, det vil bryte ut en borgerkrig i Europa allerede i morgen. Jeg har gravd en skyttegrav i hagen og er klar for krigen som kommer i morgen.

Anonymkode: 27133...f60

Du kan spøke nå, tror ikke blir så morsomt om non få år. Blir litt vanskelig å bruke å bruke AB knappen ute i felten.   

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...