Gå til innhold

Lukter yngre kvinner bedre enn eldre kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var nylig på et kurs hvor flertallet av deltakerne var jenter i alderen 19-25 år. Fikk meg en liten a-ha opplevelse. De lukter så godt! Flere som har lagt merke til dette? Kroppslukten deres er mer søtlig og mild, mens kvinner på min egen alder (40-årene) lukter sterkere og strammere. Og kanskje skjuler dette ved å legge på litt ekstra parfyme.

Da begynner jeg i tillegg å tenke litt på kvinners underliv.. Lukter yngre kvinner bedre der også?

Anonymkode: 35985...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ofte yngre kvinner kan lukte litt mer, sterkere. Mer svetting og hormoner, kanskje. Jeg synes ikke kvinner i 40-50-åra lukter noe vondt. Kanskje kvinner i 80-90-åra, mange slurver med hygienen i den alderen og får gammaldamelukt.

Anonymkode: 07328...f2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei, tror du tar feil. Har doggystylet ung dame som lukta byton i baken for en stund siden. Hun var meget pen etc, men nei. Har ikke hanky pankyet damer over 40 enda, så der vet jeg ikke noe. Er vel den beste måten å finne ut på eller?:p

 

Når jeg var 18-19, var det ei litt eldre dame i midten av 40 åra som flørta og erta meg noen ganger. Litt for lange klemmer med puppene oppi trynet, tok meg på låret osv osv. Jeg ble smellkåt og det var nok det hun ønska å oppnå. Hun lukta svert godt.

Anonymkode: 6e3b7...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes mange eldre kvinner lukter himmelsk. Er da ikke alderen som bestemmer om du lukter vondt eller ikke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Annetnavn_
14 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Nei, jeg synes mange eldre kvinner lukter himmelsk. Er da ikke alderen som bestemmer om du lukter vondt eller ikke. 

På vegne av alle eldre kvinner (man blir tidlig gammel på dette forumet:icon_frown:), tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Strixa skrev:

På vegne av alle eldre kvinner (man blir tidlig gammel på dette forumet:icon_frown:), tusen takk :)

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Oh my gooooood

Anonymkode: c35ed...a6e

Han er nok ikke her du 

Anonymkode: da1de...051

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var nylig på et kurs hvor flertallet av deltakerne var jenter i alderen 19-25 år. Fikk meg en liten a-ha opplevelse. De lukter så godt! Flere som har lagt merke til dette? Kroppslukten deres er mer søtlig og mild, mens kvinner på min egen alder (40-årene) lukter sterkere og strammere. Og kanskje skjuler dette ved å legge på litt ekstra parfyme.

Da begynner jeg i tillegg å tenke litt på kvinners underliv.. Lukter yngre kvinner bedre der også?

Anonymkode: 35985...2e0

Godt voksne damer er mer utsatt for underlivssopp, og i overgangsalderen svetter de mer, dermed vil de også stinke mer.
Mange plages dessuten med ulike magebesvær og slipper nok en fjert nu og da.

Anonymkode: f08fa...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en tråd for å sverte "eldre" kvinner. Nå stinker de visst også? Jaja,alt er tydeligvis feil.

Kan ikke si at jeg har merket noe sånt. Synes faktisk at de aller fleste mennesker lukter helt nøytralt. Noen har kanskje dynket seg litt vel mye med parfyme og andre kan lukte svette,men de fleste er såpass nøye med hygienen og det er ikke sånn at kvinner i 30-40-års alderen begynner å stinke sånn helt uten videre.

Men jeg går ikke rundt og lukter i underlivet til folk eller går og stiller meg tett opp til folk mens jeg drar lukten av dem for å sjekke om de stinker eller ei.

Anonymkode: 3a3cd...c94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt voksne damer er mer utsatt for underlivssopp, og i overgangsalderen svetter de mer, dermed vil de også stinke mer.
Mange plages dessuten med ulike magebesvær og slipper nok en fjert nu og da.

Anonymkode: f08fa...e53

Det med underlivssopp tror jeg ikke stemmer du. Underlivssopp er hvertfall ikke vanlig etter overgangsalderen (ei heller før fylte 16 år) Yngre kvinner går dessuten ofte på p-piller og glattbarberer underlivet, det kan gi sopp. Jeg sier ikke at eldre kvinner ikke barberer seg, men de har nok kanskje et litt mer avslappet forhold til det.

Anonymkode: a6777...c81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare svare for meg selv, jeg er 38 år, og det lukter ingenting av mitt underliv, bortsett fra da jeg har mensen. Men da skal uansett ingen sniffe på underlivet mitt. Og har jo uansett god hygiene, så andre ikke skal lukte noe. Og kjenner ingen vond lukt av venninner på samme alder.

Anonymkode: 8442a...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:laugh:

Og da går jeg sterkt ut fra at du vet at unge damer på rundt 20 år stort sett bruker såper, sjampo, deodoranter, parfymer, sminke, lipgloss, hårstylingprodukter, tyggis, m.v. som - som regel - er sterkt preget av lukter som fersken, jordbær, bringebær og andre søte frukter?

Det er nok bare lukten av kvinne du ikke liker, fordi de fleste av oss har lært å ikke dynke oss i parfymerte produkter etter at vi ble voksen.

Hilsen, kvinne, pr. definisjon: gammel

Anonymkode: 21cde...559

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 år og det lukter ikke vondt av meg, dusjer og vasker håret hver morgen. Tar på rene klær hver dag. Bruker deo og parfyme etter hver dusj. Skal jeg ut på feks byen så dusjer jeg en ekstra gang den dagen.

Anonymkode: 18671...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 34 år og det lukter ikke vondt av meg, dusjer og vasker håret hver morgen. Tar på rene klær hver dag. Bruker deo og parfyme etter hver dusj. Skal jeg ut på feks byen så dusjer jeg en ekstra gang den dagen.

Anonymkode: 18671...048

Må føye til at disse unge jentene ofte bruker søte parfymer som lukter sukkertøy som feks body sprayene fra VS.

Anonymkode: 18671...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 34 år og det lukter ikke vondt av meg, dusjer og vasker håret hver morgen. Tar på rene klær hver dag. Bruker deo og parfyme etter hver dusj. Skal jeg ut på feks byen så dusjer jeg en ekstra gang den dagen.

Anonymkode: 18671...048

Trenger ikke å dusje så mye da...

Anonymkode: 9f22d...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...