Gå til innhold

hjelp til å kjøle ned laptop


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en ca 2 år gammel hp laptop som i det siste har begynt å bli varm veldig fort, da særlig når jeg bruker den til spilling (for det meste spill fra 2012 og tidligere, tørr ikke prøve meg på noe nyere). Jeg vet jo at den ikke er lagd til å tåle all verden, men når den blir så varm at det rett og slett gjør vondt å ta i den føler jeg at noe bør gjøres. Så hvilke alternativer har jeg egentlig? har vurdert å skaffe meg kjølematte, noen som har noe erfaring med om de funker? Kan jo selvfølgelig også være et problem med vifta, men nå er laptopen min så ny at de har sperra tilgangen til vifta for at folk ikke skal kunne fikse det selv (pleide å gjøre det med den gamle pcn, men med denne har de gjort det vanskeligere å komme seg til vifta og jeg er rett og slett ikke så flink med data at jeg tørr å fikle med det der. eneste tutorialen for å rense vifta på min type laptop foreslo å skjære hull i bunnen.....)

Anonymkode: da16a...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å støvsuge den?

er mye støv som samler seg i en PC og en laptop eller monitor for den del.

Vi har egnet støvsuger, men om ikke du har det så tre en sokk på munnstykket til støvsugeren din før du begynner, slik at suget ikke blir for kraftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Modellnavn på maskinen din?

det er en envy notebook 15 

 

Anonymkode: da16a...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en matte/brett som du har PCen oppå som inneholder en vifte. Støvsug den eller bytt ut viften. For nødhjelp sett PCen utenfor døren i noen minutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...