Gå til innhold

Festet hodet seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i uke 31, og kjente nettopp helt enorme stikkinger oppe i skjeden/nederst i magen, det varte ca 1-2 minutt og det var såpass at jeg måtte puste meg igjennom det. Kan det hende at hodet festet seg? Baby har lagt med hodet ned i mange uker. Eller kjenner man ikke det? Er det kanskje for tidlig?

Anonymkode: 4f580...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følger tråden siden jeg lurer litt på det samme. Fikk plutselig et skikkelig nedpress i uke 31, en helt rar opplevelse. Ikke vondt, men lurer på om det kan ha vært hodet som festet seg. Vet ikke om man kan kjenne når det skjer? Vet egentlig ikke hva det betyr at hodet fester seg heller..

Anonymkode: ab73d...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk slike stikninger når han stanget hodet nedover der nede, skikkelig ubehagelig.. Skjedde flere ganger så var vel ikke akkurat det at hodet festet seg. 

Anonymkode: d81a2...3ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mange slike stikkinger, men hodet er ikke fester her. Jeg er i uke 36

Anonymkode: 4e94d...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde masse sånne følelser fra uke 32 ca. Hodet festet seg ikke før i uke 36. Kan ikke huske at jeg kjente at hodet festet seg (vet sånn ca når det skjedde, var på 2 kontroller med 6 timers mellomrom. På den første var ikke hodet festet på, 6 timer senere vsr det festet).

Anonymkode: 1af55...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det sånn på slutten, men fikk aldri bekreftet om hodet var festet (var ikke festet i uke 38, og fødte før neste kontroll).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjente akkurat da hodet festet seg med førstemann. Det var i uke 32 og jeg var generelt mye plaget med halsbrann og kvalme om natten. Den natten satt jeg i sengen, igjen med halsbrann og kvalme, så kjente jeg plutselig en skarp kortvarig smerte nedover i bekkenet (annerledes stikningene jeg ellers har hatt) og som om jeg hadde slått av en bryter forsvant både halsbrannen og kvalmen, fordi han da sank ned i bekkenet og ikke presset så mye på magesekken. På kontrollen uken etter kunne jordmor bekrefte at hodet var festet, noe det ikke hadde vært to uker før. Med de to andre festet aldri hodet seg og det er veldig vanlig for flergangsfødende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...