Gå til innhold

Gode sminkemerker/produkter til blek hud?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trodde egentlig ikke jeg var ekstremt blek :sjenert: Er ikke akkurat en Dita von Teese(som jeg forøvrig synes er flott og vakker). Men jeg har problemer med å finne sminke som jeg synes blir naturlig nok. Det virker som at alle sminkemerkene tror at man egentlig vil være solbrun, noe jeg egentlig ikke bryr meg om å være, og jeg føler at nesten alt har skille-potensiale. Siden jeg ikke er goth-blek kan jeg ikke bare satse på å bestille det hviteste online, da det kan bli "mel-pudder-effekt" igjen...

Dessuten har jeg mer rosa enn gul undertone, og heller tørr/normal enn fet hud(med enkelte urenheter på haka). 

Hva kan passe for meg? Foundation/mineralfoundation/BB-krem? Dessuten pudder og concealer. Må være noe som kan kjøpes i Norge eller til nød England.

Anonymkode: d10ec...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg tørr hud, men jeg er veldig blek (med rosa undertoner). Synes Nyx har flere produkter som passer min hudtone, og som ikke koster for mye. Disse finnes også i butikk i Norge, så du kan prøve deg frem :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt http://www.lilylolo.co.uk/ , de har et godt utvalg i farger og det beste er at de sender deg billige prøver på produktene sine. På den måten kan du teste ut fargene før du kjøper.  Lily Lolo tester heller ikke på dyr. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også blek hud med rosa undertone, TS, følgende BB kremer/fargede dagkremer passer min hud:

YSL Top secrets bb cream i Clear 

Estelle & Thild Tinted moisturiser i Light 

Vil også komme med en highligher anbefaling, nemlig denne fra MAC. Den er naturlig og fresh til lys. Kan brukes både til hverdags og til kveldsbruk, uten at en ser ut som en discokule. (Nyansen er Lightscapade.) 

Endret av laperla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også samme problem i tillegg til at huden min er tørr så det er lett at sminke kaker seg opp på ansiktet mitt. Den beste foundationen/bb-creamen jeg har funnet er GOSH BB-cream i  den lyseste fargen. Den er veldig nøytral i fargen. Ellers pleier jeg å bruke Mac's face and body foundation. Jeg bruker den hvite og blander ut med den lyseste fargen i riktig undertone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...