Gå til innhold

Mannen våkner om morgen ved å bli sugd. Digg, ikke sant?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter
16 timer siden, Jalp skrev:

Det er vel rettspraksis på at sovende mennesker ikke har samtykkekompetanse. Å ta seg tilrette seksuelt overfor et menneske som ikke har samtykkekompetanse, er normalt ansett å være voldtekt.

Bare hvis det skjer med kvinner :regler::sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SuperSonic
51 minutter siden, HarryDotter skrev:

Bare hvis det skjer med kvinner :regler::sarkasme:

Nåja, det er også kvinner som har blitt dømt for dette. 

Er man i et forhold og har pratet om det, så er det bare å "kjøre på". Skal man derimot finne på å forsøke uten å ha en gang hatt en samtale om temaet, så er det overgrep. Sånn er det bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
28 minutter siden, SuperSonic skrev:

Nåja, det er også kvinner som har blitt dømt for dette. 

Er man i et forhold og har pratet om det, så er det bare å "kjøre på". Skal man derimot finne på å forsøke uten å ha en gang hatt en samtale om temaet, så er det overgrep. Sånn er det bare. 

Særdeles få derimot. Men er enig i det jeg har uthevet i teksten din.

Man ser jo litt den samme skjeve holdningen når det kommer til voldtekt generellt. i 2016 tror fortsatt allt for mange kvinner at dersom mannen har ereksjon, er det ensbetydende med at han vil pule. I 2016 tror fortsatt mange kvinner at menn har lyst på sex 24/7. Menn blir sett på som sexmaskiner som kan og vil hele tiden, mens kvinnen blir nærmest omtalt som en pusledott som ikke har ryggrad til å si klart nei og ta ansvar for det hun gjør og sier rundt sex. Mange kvinner tror at de kan få sex om de bare ønsker det. Menn er jo alltid kåte ikke sant? Jeg tror det finnes hundrevis av grove seksuelle overtredelser mot menn som aldri ser retferdighetens lys. Slik er samfunnet vårt bygd til å forstå og ha medfølse med det ene kjønnet mens det andre bør være sterk og tøff nok til å tåle litt "tafsing og en liten kjapp runk".

Ta for eksempel at begge er på fest og begge er suppe fulle. De har sex, hun angrer dagen derpå og mannen blir holdt ansvarlig ene og alene fordi hun ikke hadde mulighet til å samtykke, da hun er utilregnelig. Hva med mannen? Hadde han mulighet til å ta en vettugd befatning om at han virkelig ville pule med henne? Han var jo sterkt beruset han også. Tror du mannen hadde kommet langt i et rettsystem om han forklarte seg og mente han burde få kvinnen like ansvarlig som han, fordi begge var for beruset til å si nei? Dont think so.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du likt det hvis mannen din hadde hatt sex med deg mens du sov?

Det du driver med er voldtekt

Anonymkode: 3ff79...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en eks som gjorde dette ofte på meg. Det var en deilig måte å vokne på. Så da var det bare å ligge å nyte til jeg kom.

Har da ingen ting med voltekt å gjøre når en godt etablert partner gjør slike kjærlighetshandlinger mot deg. Det er bare digg og nydelig gjort. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den Tuesday, September 27, 2016 at 14.14, AnonymBruker skrev:

Hadde du likt det hvis mannen din hadde hatt sex med deg mens du sov?

Det du driver med er voldtekt

Anonymkode: 3ff79...54d

Jeg er kvinne, og mannen min har lov til å starte sex uten å vekke meg og spørre. Jeg kan selvfølgelig avvise/stoppe det når jeg våkner.

Det er helt normalt å ha så stor tillit i forholdet at det er greit, selv om alle ikke ønsker å ha det slik og har behov for å ha mer definerte grenser rundt seg. 

Anonymkode: d8d10...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9/27/2016 at 13.32, SuperSonic skrev:

Nåja, det er også kvinner som har blitt dømt for dette. 

Er man i et forhold og har pratet om det, så er det bare å "kjøre på". Skal man derimot finne på å forsøke uten å ha en gang hatt en samtale om temaet, så er det overgrep. Sånn er det bare. 

Har aldri hørt om at en kvinne er dømt for noe slikt. 

 

Anonymkode: 61140...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...