Gå til innhold

SPÅ MEG?


Sjøkrabba

Anbefalte innlegg

P.s: En ting til jeg tenkte å nevne til deg spådame, og som jeg sliter med, er at da jeg dro for å hente noe som var mitt etter at jeg fik vite om sviket, hadde hun dama mld meg, sagt hun var dama han sog at jeg måtte slutte å mld han. Dette kom som et sjokk for meg, at han ikke hadde sagt noe, han svarte ikke engang på mld mine om å få det som var mitt tilbake. Han gjorde det slutt med henne da hun gjorde det. Da jeg dro til han, sa han at de ikke var sammen lenger ( hun skrev også til meg at hun hadde ingenting med han å gjøre, han hadde tydeligvis dumpet henne siden hun hadde mld meg ), ba han meg være der hele neste dag mens han dro på jobb, men pga mitt sinne mot han etter å få vite om sviket, dro jeg sammen med han og sa ikke hadet til han da vi skilte lag. Det jeg ennå tenker på er om han hadde valgt meg hvis jeg hadde blitt? For da var de ikke så knyttet til hverandre...Skulle jeg kjempet mer for han? Jeg ga så lite, men jeg var jo så mistenksom pga hans væremåte...

Anonymkode: 7e62f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pss: det siste jeg skrev her: det var da jeg hentet noe ifjor hos han. Men har altså noe mer jeg må hente, men som jeg har utsatt i hele år pga ingen kontakt inntil nå.

Anonymkode: 7e62f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 30. september 2016 den 1.33, AnonymBruker skrev:

 

 

Anonymkode: 7e62f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30. september 2016 den 1.33, AnonymBruker skrev:

Pss: det siste jeg skrev her: det var da jeg hentet noe ifjor hos han. Men har altså noe mer jeg må hente, men som jeg har utsatt i hele år pga ingen kontakt inntil nå.

Anonymkode: 7e62f...1ce

Er du her ikveld/inatt såkvinne?

Jeg har fortsatt ikke fått tilbake det som er mitt. Skrev han noen mld om det, men uten respons.

Nå har jeg skrevet at jeg ønsker ikke å møte han, at han får sende det til meg, men han svarer jo ikke. Har du et forslag til hva jeg kan gjøre?

Jeg er forstatt så sint på han. Jeg er også sint på henne, måten hun invaderte med å skrive til meg ( fra hans tlf )

Skulle ønske jeg kunne gjøre noe så an kontakter meg igjen, for så at jeg avviser han.

Tusen takk for dine forrige råd. Skulle ønske du leste her igjen.

Anonymkode: 7e62f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du her ikveld/inatt såkvinne?

Jeg har fortsatt ikke fått tilbake det som er mitt. Skrev han noen mld om det, men uten respons.

Nå har jeg skrevet at jeg ønsker ikke å møte han, at han får sende det til meg, men han svarer jo ikke. Har du et forslag til hva jeg kan gjøre?

Jeg er forstatt så sint på han. Jeg er også sint på henne, måten hun invaderte med å skrive til meg ( fra hans tlf )

Skulle ønske jeg kunne gjøre noe så an kontakter meg igjen, for så at jeg avviser han.

Tusen takk for dine forrige råd. Skulle ønske du leste her igjen.

Anonymkode: 7e62f...1ce

OMG!!! Er det deg igjen? Hvor mange her inne på KG har bedt deg innstendig om å legge dette fra deg etter utallige tråder om denne situasjonen. Når må du gi deg, kvinne!!

Anonymkode: 89de3...9a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...