Gå til innhold

SPÅ MEG?


Sjøkrabba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får ikke sove pga dette:(

Er du der spåkvinne?

Anonymkode: 7e62f...1ce

Hei, nei jeg sov i natt, men nå er jeg innom her en tur!

Da dette var @Sjøkrabba sin tråd, hadde jeg ikke lyst til å være med å avspore og ødelegge tråden. Kanskje Sjøkrabba har gått glipp av andre spåsvar nå pga det. For meg blir det feil!

Syns ikke det er riktig i det hele tatt å kuppe andres tråder fullstendig, slik som det har blitt gjort her! ;) Syns ikke noe om akkurat det, så det er delvis derfor jeg ikke har svart deg, men også delvis pga andre årsaker! ;) 

Av respekt for ts, har jeg tatt kontakt, for å høre om det var ok om jeg spår deg i denne tråden. Så nå kan du takke @Sjøkrabba for at du skal få svar her! :) Jeg skal se på deg og din situasjon, så kommer svaret ditt her etter hvert! :) 

Anonymkode: ba2e3...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, nei jeg sov i natt, men nå er jeg innom her en tur!

Da dette var @Sjøkrabba sin tråd, hadde jeg ikke lyst til å være med å avspore og ødelegge tråden. Kanskje Sjøkrabba har gått glipp av andre spåsvar nå pga det. For meg blir det feil!

Syns ikke det er riktig i det hele tatt å kuppe andres tråder fullstendig, slik som det har blitt gjort her! ;) Syns ikke noe om akkurat det, så det er delvis derfor jeg ikke har svart deg, men også delvis pga andre årsaker! ;) 

Av respekt for ts, har jeg tatt kontakt, for å høre om det var ok om jeg spår deg i denne tråden. Så nå kan du takke @Sjøkrabba for at du skal få svar her! :) Jeg skal se på deg og din situasjon, så kommer svaret ditt her etter hvert! :) 

Anonymkode: ba2e3...c75

Tusen takk, det setter jeg stor pris på. Både fra deg og sjøkrabba.

Fint hvis du fokuserer på forholdet mellom meg og han, ikke om jeg kommer til å treffe noen nye. Vi har jo ikke et forhold nå da han har en kjæreste, var mye turbulens da jeg oppdaget det, og har aldri snakket ordentlig med han om det. Bare litt på tlf igår da han ringte etter min mld. Vi har ikke snakket sammen på snart ett år, bortsett fra da han ringte igår. Har han noen følelser for meg i det hele tatt, eller bare vennefølelser og er han bare interessert i sin kjæreste nå? Vil han ta kontakt med meg igjen? Jeg har fortsatt så mye sinne mot han , vurderte å sende flere sinte mld til han, men kanskje best å la det være. Det siste han skrev igår var at tlf hadde ikke mer strøm, god kveld og at vi snakkes. Da skrev jeg tilbake at : nei, vi snakkes ikke for jeg ønsker ikke kontakt med han. Videre at han har tatt et valg som gir konsekvenser, at han kastet hele vår historie ut i intet og ga f... i meg og mine følelser, at han hoppet rett på ei ny dame mens han gikk bak ryggen min, og at han nå sitter der med samboer etc, og jeg ba han bare piss off! Hørte ingenting etter det. Skulle gjerne hatt tilbake noe fra han, nevnte det da vi snakket sammen på tlf igår da han ringte, men kanskje ikke mulig nå? Jeg kjenner en smerte i meg i måten han gikk rett over til henne på, og som om han ikke har noe anger eller skyldfølelse på at han gikk bak ryggen min med henne i minst ett år...som om han mangler empati. Samtidig føler jeg vi har en spesiell greie. Den var der igår igjen da han ringte. Føler meg så knyttet til han tross alt dette. Men har problemer med tilliten til han , og det hadde jeg store deler av tida jeg så han også. Følte lenge at jeg var spesiell for han ( han skrev dt også til meg, han skrev meg flere brev ), men nå lurer jeg på om mye har vært løgner siden han kunne gå bak ryggen min sånn som han gjorde. 

Tenkte at det kanskje var litt lettere for deg å spå nå som jeg har utdypet litt mer av situasjonen.

Føler det er så mye uforløst imellom oss, jeg holdte mye igjen pga mistilliten.

Anonymkode: 7e62f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.s: Han viste kanskje noe skyldfølelse da jeg snakket med han igår, men ikke når jeg tenker på at han faktisk klarte å gå bak ryggen min så lenge som han gjorde. Da jeg spurte han igår om hun var hans store kjærlighet, svarte han ikke. Da jeg spurte om de nå hadde tenkt å få barn, sa han at han ikke ville ha barn. Kanskje han bare sa det for og ikke såre meg? For han har  sagt til meg at han ønsket seg barn tidligere da vi så hverandre. Nå vet jeg ikke selv om jeg vil ha barn, men bare lurte, for det forteller jo også litt hvilket forhold han har til henne. Kanskje han har blitt mer knyttet til henne fordi han har blitt mer vant til å bo med henne nå? Vi bodde aldri sammen. Reagerte på at de flyttet så kjapt sammen. Jeg spurte også i min siste mld om de hadde kjøpt leiligheten sammen kanskje, men han har altså ikke svart, men er kanskje ikke noe å svare på siden jeg skrev at jeg ikke ønsker mer kontakt. Kan være at hun også fikk med seg sen mld? 

Glemte å nevne at hun virket aggressi mot meg ifjor da jeg oppdaget det: det var hun som skrev at jeg måtte holde meg unna han ( fra han s tlf ), jeg ante ingenting, kom som et sjokk. Hun skrev også andre ganger til meg fra sin egen tlf at jeg hadde med å komme meg videre, og om jeg hadde problemer med at han og hun var sammen nå. Hun kom med flere kjipe mld, og jeg reagerte sånn på at ikke han forsvarte meg noe, men at han bare forsvarte henne. Jeg er fortsatt sint på henne etter dette, hun skrev meg et spørsmål angående han, men det svarte jeg aldri på. Dette var ca før jul ifjor. Har siden ikke hatt noe kontakt, men de har jo tydeligvis vært sammen da. Det er så vondt å tenke på:(

Anonymkode: 7e62f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎26‎.‎09‎.‎2016 at 2.23, AnonymBruker skrev:

Er i en veldig vanskelig situasjon. Trenger å vite om han jeg så, fortsatt er sammen med den dama. Intuisjonen min sier at han er det, men hvorfor kontaktet han meg? Bare for å slette sin dårlige samvittighet? Vennskap? Jeg kjenner et hat mot denne personen, og ønsker hevn. Som at jeg skriver til den dama og sier at hun må be han slutte å kontakte meg, eller at jeg skriver at han aldri må kontakte meg noensinne igjen.

Setter stor pris på om du kan se på den situasjonen, for dette er veldig vondt, og jeg får ikke sove pga det. Det vondeste er at når han tok kontakt, er det som om ingentinmg har skjedd, mens han gikk bak ryggen min et helt år...:(

Tusen takk hvis du tar deg tid til å spå meg.

Anonymkode: 7e62f...1ce

Får opp at han er i et forhold, mener at det er med henne. Han kontaktet deg for å ha flere ben å stå på. Kun for egen vinning. Har ingenting med dårlig samvittighet å gjøre.

Du kommer ikke noen vei med hevn mot de. Får opp at for din del, bør du gi den beskjeden til de begge.

Ikke for å starte en diskusjon eller krangel med de, men for å få sagt det du bærer på og egentlig ønsker å få sagt. Dette for å få det ut av systemet, og slippe føle anger på å ikke ha sagt noe om det da du hadde gylden mulighet til det.

Du har det smertefullt rundt dette, men kan begynne å heale etter å ha sagt dine ord. La dine tilbakemeldinger være punktum for hele deres fortid sammen.

Ser at denne personen er ikke god for deg, har såret dypt, og fortsetter til og med enda å såre deg dypt, og ville bare ha fortsatt å såre deg til du ble helt ødelagt.

Dette er på ingen måte en forholdstype, og han har, og vil fortsette med å såre de han involveres i, forholdsmessig. Kan ikke se noen endring hos han på dette. Utro i sinn og utro i handlinger.

Å inngå noe vennskap med denne personen vil derfor heller ikke gjøre deg godt, det vil bare gjøre at dine sår ikke vil heales. Får opp at han hadde utnyttet deg og vennskapet, dersom det hadde blitt inngått. Flink til å manipulere og utnytte din godhet.

Får opp at nå er det viktig at du setter grenser og står opp for deg selv! Du er altfor god for å skulle la deg utnyttes.

Ser at nå er tiden inne for å gå videre, gi slipp på det som har vært! Gi de tilbakemeldingene du ønsker til de begge, pass på å få sagt alt du vil si, for du bør ikke svare eller sende flere beskjeder etter dette. Ser at du straks vil føle deg bedre etterpå.

Får opp at du bør takke mer for det gode i livet ditt, for da vil det strømme på mer og mer gode ting og hendelser! Får opp at selv om du kjenner deg knust og urolig nå, så start med å takke like vel.

Ser at ved å takke for selv de små ting, er det på de gode ting du har fokuset, og det vil endre veldig stort! Og det vil få deg til å mye lettere skifte kurs i tankegangen. Ser at du lettere klarer det ved å notere ned.

Skriv hver dag! Takk for klærne, takk for vesken, takk for de fine skoene, takk for maten, takk for tv, takk for fin musikk du hører, takk for venner, takk for familie, takk for hva som helst, minst ti ting. Hver dag. Kommer du ikke på nye ting, skriv det samme. Takk for det du har, men også på det du ønsker å ha, selv om du ikke har det ennå. takk for god nattesøvn, så vil du merke den komme.

Ser at det tar ikke lange tiden for deg, før du kjenner på følelsen av lettelse og glede for at du ikke forvillet deg mer og dypere igjen i denne personen som såret deg. Får opp at denne healingsprosessen får fortgang, så snart du starter med takkingen.

Jeg skulle ikke si om jeg så noen nye eller liknende, men vil si at jeg ser, at etter at du får startet healingsprosessen, vil du få det veldig godt, og du vil føle at livet smiler til deg på flere forskjellige måter!

Dette er hva jeg fikk opp rundt din situasjon, nå er det opp til deg å ta fatt på veien videre! Ønsker deg lykke til, og gjerne gi tilbakemelding etter hvert om hvordan livet utarter seg! :) :hjerte:

 

Anonymkode: ba2e3...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎25‎.‎09‎.‎2016 at 20.12, Dollyådi skrev:

Meg og! Trenger det virkelig nå!!

Tja, kunne gått inn på deg og spådd. Hadde tenkt til det nå. Så kom jeg på noe:

Jeg spådde deg for snart en uke siden. Tagget deg i svaret du fikk, så regner med du har sett det.

Du lovte å gi tilbakemelding, men overholdt ikke dette.

Vel, da utgår fremtidig spåing fra denne kanten! ;) 

Anonymkode: ba2e3...c75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får opp at han er i et forhold, mener at det er med henne. Han kontaktet deg for å ha flere ben å stå på. Kun for egen vinning. Har ingenting med dårlig samvittighet å gjøre.

Du kommer ikke noen vei med hevn mot de. Får opp at for din del, bør du gi den beskjeden til de begge.

Ikke for å starte en diskusjon eller krangel med de, men for å få sagt det du bærer på og egentlig ønsker å få sagt. Dette for å få det ut av systemet, og slippe føle anger på å ikke ha sagt noe om det da du hadde gylden mulighet til det.

Du har det smertefullt rundt dette, men kan begynne å heale etter å ha sagt dine ord. La dine tilbakemeldinger være punktum for hele deres fortid sammen.

Ser at denne personen er ikke god for deg, har såret dypt, og fortsetter til og med enda å såre deg dypt, og ville bare ha fortsatt å såre deg til du ble helt ødelagt.

Dette er på ingen måte en forholdstype, og han har, og vil fortsette med å såre de han involveres i, forholdsmessig. Kan ikke se noen endring hos han på dette. Utro i sinn og utro i handlinger.

Å inngå noe vennskap med denne personen vil derfor heller ikke gjøre deg godt, det vil bare gjøre at dine sår ikke vil heales. Får opp at han hadde utnyttet deg og vennskapet, dersom det hadde blitt inngått. Flink til å manipulere og utnytte din godhet.

Får opp at nå er det viktig at du setter grenser og står opp for deg selv! Du er altfor god for å skulle la deg utnyttes.

Ser at nå er tiden inne for å gå videre, gi slipp på det som har vært! Gi de tilbakemeldingene du ønsker til de begge, pass på å få sagt alt du vil si, for du bør ikke svare eller sende flere beskjeder etter dette. Ser at du straks vil føle deg bedre etterpå.

Får opp at du bør takke mer for det gode i livet ditt, for da vil det strømme på mer og mer gode ting og hendelser! Får opp at selv om du kjenner deg knust og urolig nå, så start med å takke like vel.

Ser at ved å takke for selv de små ting, er det på de gode ting du har fokuset, og det vil endre veldig stort! Og det vil få deg til å mye lettere skifte kurs i tankegangen. Ser at du lettere klarer det ved å notere ned.

Skriv hver dag! Takk for klærne, takk for vesken, takk for de fine skoene, takk for maten, takk for tv, takk for fin musikk du hører, takk for venner, takk for familie, takk for hva som helst, minst ti ting. Hver dag. Kommer du ikke på nye ting, skriv det samme. Takk for det du har, men også på det du ønsker å ha, selv om du ikke har det ennå. takk for god nattesøvn, så vil du merke den komme.

Ser at det tar ikke lange tiden for deg, før du kjenner på følelsen av lettelse og glede for at du ikke forvillet deg mer og dypere igjen i denne personen som såret deg. Får opp at denne healingsprosessen får fortgang, så snart du starter med takkingen.

Jeg skulle ikke si om jeg så noen nye eller liknende, men vil si at jeg ser, at etter at du får startet healingsprosessen, vil du få det veldig godt, og du vil føle at livet smiler til deg på flere forskjellige måter!

Dette er hva jeg fikk opp rundt din situasjon, nå er det opp til deg å ta fatt på veien videre! Ønsker deg lykke til, og gjerne gi tilbakemelding etter hvert om hvordan livet utarter seg! :) :hjerte:

 

Anonymkode: ba2e3...c75

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive så utdypende. Mye stemmer her. Jeg skal virkelig tenke på det du skrev. Leste du også det siste jeg skrev, før du svarte meg? Mener ikke at du skal skrive noe mer, men ville bare sjekke for jeg skrev det så det blir mest mulig nyansert.

Det eneste jeg skulle ønske du kunne si noe om var om han føler at hun er mer rett for han enn det jeg var? Følte han ville være kjæresten min tidligere, men mener du at han nå kun hadde utnyttet vennskapet mitt, ikke at han vil være kjæresten min siden han har dame nå? Jeg reagerte også på at de flyttet så kjapt sammen. Så derfor lurer jeg på om han er mer seriøs med henne? Vil det vare? Ser du kanskje at de får barn, gifter seg? Godtar hun mer enn meg? Vil han ta kontakt med meg igjen? Tenker han på meg?

Er det feil av meg å tenke at jeg har en spesiell connection med han, mener du at han ikke føler det? Jeg føltes det så sterkt da vi snakket sammen på tlf igår, selv om vi ikke har snakket siden desember ifjor. 

Kan det være en idé at jeg drar dit og viser mitt sinne til han? Jeg ønsker ikke å møte henne!

Når du skriver at han ikke er forholdstype, at han er utro i sinn og utro i handlinger, at han har psykopatiske/sosiopatiske trekk, dvs spesielt mangel på empati? 

Når du nevnte at jeg også burde skrive til henne, er det for å ta igjen pga hvordan hun var mot meg, evt mot begge? Hvorfor vil det hjelpe? Kan de ødelegge forholdet deres? 

Hvis jeg hadde sagt til han at jeg vil være sammen med han, hadde han da droppet hun dama? Trolig ikke siden han skal bestemme, eller hva tenker du?

Det er rart at du nevnte dette med takknemlighet, for jeg tenker endel på det innimellom, selv om jeg har det vondt nå. Enig med deg at det er så viktig å være takknemlig for det man har. 

Det er helt opp til deg om du har tid og ønsker å svare på de spørsmålene her. Jeg er uansett veldig takknemlig for at du tok deg så lang tid til å se på meg og min situasjon. Og ja, jeg skal komme med flere tilbakemld etterhvert.

Anonymkode: 7e62f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.S: Du skrev også at han har såret meg dypt, og vil fortsette å såre meg dypt. Er dette en bevisst handling? Eller er det for at han ikke er nok følelsesmessig engasjert i meg? Følte han var det mer tidligere? Er han mer følelsesmessig engasjert i henne? Eller er han på samme måten mot henne, at han sårer henne? Misliker hun meg og kontakten jeg hadde med han?

Jeg trakk meg unna han hver gang han såret meg tidligere, føler hun dama han ser nå gikk mer all in, enn meg. Kan det være derfor han valgte henne?

Du trenger ikke svare, bare tanker jeg har...

Anonymkode: 7e62f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pss: Skulle ønske du kunne skrive hva han ser i henne kontra meg, for det sårer meg sånn at etter å ha vært så interessert i meg, var det liksom bare rett over på henne. Passer de bedre sammen? Har de et bra forhold? Godtar hun mer, er hun kanskje litt mer samme type som han selv? Upålitelig? Føler at de begynte forholdet med et seksuelt forhold, kan det stemme? Er bare min intuisjon...Jeg holdte mye igjen der, for jeg følte jeg aldri kunne stole på han. Blir så forvirret, for utfra det du skriver har han bare ego motiver i alt mener du? Han har også hjulpet meg endel, kan også være god mot meg...derfor blir jeg så forvirret... Jge vurderer å si at jeg kommer innom en dag for å hente noe han har som er mitt, være sint på han , og gå uten å se meg tilbake? Hmm, mange tanker her. Hvordan vil hun reagere hvis jeg skriver til henne? Hun var så sint ifjor...

Anonymkode: 7e62f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive så utdypende. Mye stemmer her. Jeg skal virkelig tenke på det du skrev. Leste du også det siste jeg skrev, før du svarte meg? Jeg så du hadde skrevet, men leste ikke, da jeg var redd for at for mye informasjon ville ødelegge for klarsynet. Mener ikke at du skal skrive noe mer, men ville bare sjekke for jeg skrev det så det blir mest mulig nyansert.

Det eneste jeg skulle ønske du kunne si noe om var om han føler at hun er mer rett for han enn det jeg var? Får opp et nei. Følte han ville være kjæresten min tidligere, men mener du at han nå kun hadde utnyttet vennskapet mitt, ikke at han vil være kjæresten min siden han har dame nå? Nettopp, vil ha begge deler. Jeg reagerte også på at de flyttet så kjapt sammen. Så derfor lurer jeg på om han er mer seriøs med henne? Nei ikke på sikt. Vil det vare? Nei. Ser du kanskje at de får barn, gifter seg? Nei.Godtar hun mer enn meg? Nei, dere er ganske like på enkelte områder. Vil han ta kontakt med meg igjen? Tenker han på meg?Ja, men ikke på den måten at han vil ha deg tilbake, vil bare ha både og.

Er det feil av meg å tenke at jeg har en spesiell connection med han, mener du at han ikke føler det? Dere hadde det, men ekte fra din side, ikke genuint fra han. Han har hatt slik connection med flere. Det er en måte han opptrer på, som gir den andre en følelse av å være helt spesiell. Jeg føltes det så sterkt da vi snakket sammen på tlf igår, selv om vi ikke har snakket siden desember ifjor. Dere hadde en spesiell kontakt, men han klarer ikke å forholde seg til en på lengere sikt, så derfor betyr ikke denne spesielle kontakten noe for han.

Kan det være en idé at jeg drar dit og viser mitt sinne til han? Nei. Kun via melding, den ene meldingen jeg nevnte! Og så ikke noe mer. Jeg ønsker ikke å møte henne! Ikke møt noen av de.

Når du skriver at han ikke er forholdstype, at han er utro i sinn og utro i handlinger, at han har psykopatiske/sosiopatiske trekk, dvs spesielt mangel på empati? Ja mangel på empati.

Når du nevnte at jeg også burde skrive til henne, er det for å ta igjen pga hvordan hun var mot meg, evt mot begge? Ikke pga hevn. Hvorfor vil det hjelpe? Det vil hjelpe deg til å gå videre, men kun om du skriver alt i ett, og lar være å svare på evt svar. Kan de ødelegge forholdet deres? Det vil definitivt ikke styrke deres forhold...men husk at målet her er ikke å skade deres forhold, men å heale deg selv!

Hvis jeg hadde sagt til han at jeg vil være sammen med han, hadde han da droppet hun dama? Trolig ikke siden han skal bestemme, eller hva tenker du? Mulighet for at han hadde svart ja til det, men ikke vært tro mot deg, og ikke gitt slipp på hun andre. Det ville bare satt deg tilbake og i en vondere situasjon enn du er nå.

Det er rart at du nevnte dette med takknemlighet, for jeg tenker endel på det innimellom, selv om jeg har det vondt nå. Enig med deg at det er så viktig å være takknemlig for det man har. Bra, noter hver dag!

Det er helt opp til deg om du har tid og ønsker å svare på de spørsmålene her. Jeg er uansett veldig takknemlig for at du tok deg så lang tid til å se på meg og min situasjon. Og ja, jeg skal komme med flere tilbakemld etter hvert.

Anonymkode: 7e62f...1ce

Har svart deg, inni siteringen, med tykk skrift.

Anonymkode: ba2e3...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

P.S: Du skrev også at han har såret meg dypt, og vil fortsette å såre meg dypt. Er dette en bevisst handling? Både ja og nei. Han vet hva han gjør, og at det sårer, men bryr seg ikke nok til å la være. Føler han vet ikke bedre, på en måte. At noe skurrer, og får opp avstumpet emosjonelt. Eller er det for at han ikke er nok følelsesmessig engasjert i meg? Har ikke noe med følelsene for deg å gjøre, dette går på han og bare han! Følte han var det mer tidligere? Er han mer følelsesmessig engasjert i henne? Nå har han mest fokus på henne, random at det ble sånn, ikke fordi han føler så for henne. Eller er han på samme måten mot henne, at han sårer henne? Ja.Misliker hun meg og kontakten jeg hadde med han? Ja.

Jeg trakk meg unna han hver gang han såret meg tidligere, føler hun dama han ser nå gikk mer all in, enn meg. Kan det være derfor han valgte henne? Hun satte nok mer krav i situasjonen. Har ikke noe med han har mer følelser for henne.

Du trenger ikke svare, bare tanker jeg har...

Anonymkode: 7e62f...1ce

Svarte deg med tykk skrift, i siteringen.

Anonymkode: ba2e3...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pss: Skulle ønske du kunne skrive hva han ser i henne kontra meg, for det sårer meg sånn at etter å ha vært så interessert i meg, var det liksom bare rett over på henne. Han ser ikke mer i henne enn i deg. Tilfeldigheter at han gikk til henne. Han bryr seg ikke genuint om deg, henne eller andre. Passer de bedre sammen? Nei.Har de et bra forhold? Nei.Godtar hun mer, er hun kanskje litt mer samme type som han selv? Upålitelig? Føler at de begynte forholdet med et seksuelt forhold, kan det stemme? Ja.Er bare min intuisjon...Jeg holdte mye igjen der, for jeg følte jeg aldri kunne stole på han. Blir så forvirret, for utfra det du skriver har han bare ego motiver i alt mener du? Ja. Kan glimte til å føle, men varer ikke, får opp rastløshet. Gir uttrykk for å føle, for å oppnå den respons han ønsker tilbake. Kan nesten kalle for skuespill, samtidig ikke, kalkulert men samtidig litt ubevisst. Livsstil liksom, vanskelig å forklare. Han har også hjulpet meg endel, kan også være god mot meg...derfor blir jeg så forvirret... Nettopp. Det er det som gjør deg fanget i dette, og gjør det vanskelig å gå videre. Han vil ikke komme til å forandre seg. Jeg vurderer å si at jeg kommer innom en dag for å hente noe han har som er mitt, være sint på han , og gå uten å se meg tilbake? Gjør du det, ikke vær sint, selv om du er det, vær heller hyggelig, men deretter gå uten å se deg tilbake .Send heller skriftlig det du føler. Fordi du skal ha det ut, men ikke ment som starte krangel. Hmm, mange tanker her. Hvordan vil hun reagere hvis jeg skriver til henne? Hun var så sint ifjor... Blir nok ikke glad. Men ikke ditt bord det, du skal bare si hva du føler, og gå videre.

Anonymkode: 7e62f...1ce

Nok en gang, svart deg med tykk skrift i siteringen. Husk at ingenting er fasit, dette er hva jeg får frem.

Du velger selv hvordan du vil leve. Jeg håper virkelig nå du gir deg selv den mulighet og gave ved å gå videre i livet!

Han har såret deg allerede så alt nok, han fortjener ikke mer av din oppmerksomhet eller tanker.

Du fortjener det gode som venter! Gi slipp, er det beste rådet jeg kan gi deg, og det håper jeg at du selv innser jo før jo heller! ;) :hjerte:

Anonymkode: ba2e3...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva er det du vil vite? For de svarene du får er alltid det du aller helst vil ha, eller dem du seinere greier å tolke som hendelser som passer til spådommen.

Jeg kan godt gi deg en kjekk og grei spådom, her og nå: Spådommene du får i tråden her er ren fiksjon.

Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har svart deg, inni siteringen, med tykk skrift.

Anonymkode: ba2e3...c75

Tusen takk igjen for at du tar deg tid til dette! Du sier mye som jeg har tenkt selv, det er nesten litt skummelt å lese...

Når du nevner at han vil ha begge deler, mener han det bare med meg, eller med henne og, eller er han trofast med henne? Føler at de har et sterkt seksuelt bånd, kan det stemme? Jeg holdte veldig igjen der, og dette var noe han ofte ble frustrert over med meg, at han kom ingen vei med meg der. Jeg holdte en viss distanse, selv om vi også hadde noe nærhet, hvis du skjønner hva jeg mener. 

Når du skriver at kontakten ikke er genuin fra hans side er det også sånn han forholder seg til henne, eller kan det seksuelle ( som han ikke fikk av meg på samme måte ) være med på å knytte seg mer til hun han ser nå? Føler at sex var veldig viktig for han ( kan jo også være et kjærlighetsspråk og bekreftelse ). Er hun også like opptatt av sex som han? Du bekreftet at de trolig begynte der. Ble han forelsket i henne med en gang? Han skrev meg nemlig et dypt kjærlighetsbrev flere måneder etter at han møtte henne. Fortsatte kontakten med meg innimellom selv om han så henne. Visste hun om meg da? Prøvde hun å ødelegge mellom oss?

Blir han også mer knyttet av å bo med henne? Kjøpte de leiligheten sammen eller leier de begge der? Det er jo et steg å bo sammen, at han valgte å bo med henne. Eller ser han også andre damer bak ryggen hennes? Da jeg spurte han igår om hun var hans store kjærlighet, svarte han ikke...

Vil han ta kontakt hvis jeg ikke gjør noe mer nå? Jeg skrev jo på en måte en avluttende mld til han. Klarer du å se om hun fikk med seg at jeg sendte den mld , for jeg sendte den etter midnatt igår. Tenker han på meg, eller bare henne nå? Han sa tidligere til meg at han ville ha barn med meg, men svarte nei da jeg sa at han ville vel ha ban med henne nå. Sa at han ikke ønsket barn plutselig. Stemmer det, eller løy han bare til meg?

Det er rart du nevner dette med avstumpet emosjonelt, for jeg har lenge tenkt at han ikke fikk nok kjærlighet og grenser hjemmefra, ifra moren. Som om han har et morskompleks, og at det ligger noe der som kan være årsaken til at han behandler kvinner dårlig? Jeg vet ikke, jeg bare føler at det er noe grums der...

Hvordan satte hun dama mer krav i situasjonen? Har han mer respekt for henne? Vil han alltid være svak for henne siden du skriver at hvis han sier ja til meg vil han fortsatt se henne, mye pga den seksuelle relasjonen de har eller at han akkurat nå føler det sånn. Vil han såre henne på samme måten som han såret meg, eller vil hun gå først? Interessant at du skriver at vi er litt like. Kan du si hvordan?

Det du nevner om personligheten hans er veldig interessant, for det er jo det som gjør meg så forvirret. Høres ut som han kan ha en personlighetsforstyrrelse? HAn har jo endel psykopatiske/sosiopatiske trekk. Noen ganger tenker jeg at han kan være voldelig selv om han aldri var det mot meg. Bare min intuisjon. Kan det stemme? Mulig relatert til rus? 

Du har veldig rett i dette med rastløsheten hans.

Vet ikke helt hva jeg skal skrive til han. Når jeg tidligere har sendt han sinte mld, når de ikke inn til han? 

Har han lest den siste mailen jeg sendte han ( en lang mail for ca tre dager siden ) Han sa igår at han ikke hadde lest den.

Når jeg forhåpentligvis kommer meg videre og kanskje treffer en annen etterhvert, vil han her vi snakker om bli sjalu, eller vil han ikke bry seg? Er han helt ferdig med meg emosjonelt? 

Klarer du å se hvor lenge de kommer til å være sammen? Har han kontakt med andre damer selv om han ser henne?

Har du noe tips for hva jeg evt kan skrive til han. Jeg skrec lenger opp, før du svarte meg idag, mld jeg sendte han igår.

Klarer du å få opp hvordan han reagerte på den?

Skrev dette bare hvis du får tid til å svare en dag.

Jeg må si jeg er veldig imponert over dine evner, for det er mye som er tatt på kornet her. Tusen takk for at du hjelper meg med dette! Det er helt utrolig at du tar deg all tiden det tar. Dypt takknemlig! Må prøve å få meg litt søvn.

 

 

Anonymkode: 7e62f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har svart deg, inni siteringen, med tykk skrift.

Anonymkode: ba2e3...c75

P.s: Mulig det kom litt feil frem, for på en måte gikk jeg først, men han oppfordret jo meg til det på en måte fordi han tok initiativ til en avtale med meg som han plustelig ga f... i , jeg fikk ikke tak i han når jeg ringte han, og når jeg da ringte en kamerat for å spørre hvor han var, sa han at han vistte ikke hvor han var, og jeg følte med en gang at han så noen andre. Så da han ringte meg opp igjen seint på kvelden , tok jeg ikke tlf. Neste dag skrev jeg at det er ikke mer. Og da svarte han ikke. I etterid har jeg jo skjønt at han hadde sett henne i lang tid bak ryggen min mens han så meg . Lurer på om hun visste om meg tidlig?

Vet at han har brukt noe dop innimellom tidligere. Lurer på om han fortsatt gjør det og om hun gjør det?

Er han forelsket i henne? 

Føler også han har et spesielt forhold til en eks en stund før meg? Har de mye kontakt? Vet at de hadde kontakt da han så meg. Hun har kjæreste. Mulig de bare hadde/har et vennskap. Såret han henne på samme måten eller var de mer like? 

Når jeg har skrevet at jeg ikke ønsker mer kontakt, gåt det inn på han, eller bryr han seg ikke om det? Har han nok med hun dama nå? 

Noen ganger har jeg følt at han har vært i nabolaget mitt, ringt på en gang eller to? Ringt fra andre tlfnr når vi ikke hadde kontakt? Mulig bare innbildning fra min side...

Anonymkode: 7e62f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Svarte deg med tykk skrift, i siteringen.

Anonymkode: ba2e3...c75

P.s; hadde han blitt mer knyttet til meg hvis jeg hadde gitt mer av meg selv seksuelt? Det er vondt å tenke på, for føles så mye uforløst imellom oss. Men nå får han jo den biten hos henne, ekstra vondt å tenke på. Han sa igår at jeg må gi mer av meg selv. Kunne være veldig tiltrukke av han og nær, men noe holdt meg igjen. Jeg klarte aldri å stole på han:( 

Virker også som han kan knytte seg til henne siden han har sånn fokus på henne? Eller legger han an på andre selv om han ser henne? Er han sjalu på henne? Er hun sjalu på han?

Huff, du kan kanskje ikke svare på alt, men har så mange spørsmål...

Anonymkode: 7e62f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har svart deg, inni siteringen, med tykk skrift.

Anonymkode: ba2e3...c75

Følte han det mer rett med henne siden de flyttet så kjapt sammen? At han vil satse mer?

Han har en god kamerat. Har han litt samme trekk som han eller mer empati? Føler han også denne mangelen på empati? Føler at de er veldig nære.

Omtaler denne mannen vi har snakket om, meg på en dårlig måte til andre etter at vi gikk ifra hverandre? Lyver han om hva som skjedde? Til familie, venner etc. Han har løyet mye til meg. Når han lyver, gjør han det bevisst eller ubevisst? 

Anonymkode: 7e62f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Svarte deg med tykk skrift, i siteringen.

Anonymkode: ba2e3...c75

Hvis jeg hadde kjempet for han dagen jeg oppdaget dem, hadde han gått tilbake til meg, før han var blitt knyttet til henne?

Det rare er at jeg oppfatter han som veldig følsom, men kan også plutselig bli kald og hard. Som om han ar to ansikter, som ikke er forenelige. 

Kan han bli bedre f.eks av terapi?

Har han hatt nærere forbindelser til andre damer enn meg? Du nevnte at han har hatt flere.

Har han noen gang følt at ei var spesiell for han? Eller lever han bae i nuet, øyeblikket?

Vil han plutselig ønske meg tilbake en dag i fremtiden?

Anonymkode: 7e62f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen spådame,

skulle bare si tusen takk for at du tok deg så mye tid til å se på situasjonen min igår.

Kort oppdatering: jeg mld han idag angående det jeg skal ha tilbake , uten noe respons. Så jeg ringte han til slutt ikveld, han tok tlf, virket grei, glad for at jeg ringte( ?), samtidig hørte jeg at han gikk inn i et rom, sikkert for å unngå at hun skulle høre..,men etterhvert utover i samtalen, hørte jeg han ta det på høytaler, sikkert for at hun skulle høre pga evt mistillit? Da sa jeg med en gang at jeg hørte at han hadde på høytaler, og at dette giddet jeg ikke. Men da hadde vi fått en avtale der jeg skal komme dit å hente noe ( det som er mitt ) neste uke.

Men etter at jeg la på, som var kjapt, ble en kort samtale, kjente jeg at jeg ble sint på han, så skrev at det var helt utrolig at han satt på høytaler, at han hadde vært så ILLOJAL mot meg og nå dette, at han aldri forsvarte meg, litt mer om sviket og at jeg var glad jeg dumpa han først siden han ikke møtte opp på den avtalen han selv tok initiativ til ifjor, men at det er helt utrolig at han klarte å sende meg kjærlighetsbrev, for så å dra å være med henne like etterpå, at jeg har bevis på at dette må ha skjedd angående brevene , mld og tidspunkter, at han mangelr empati. Han svarte ikke, men det trodde jeg ikke heller. Nå fikk jeg plutselig lyst å droppe å dra dit å hente det som er mitt neste uke pga hans væremåte, men vil jo gjerne ha det tilbake. Tenkte å skrive f.eks over helga at : jeg orker ikke møte deg pga alle svikene, du får sende meg det som kan sendes, evt legge det et sted, så kan jeg hente det? Markere så kanskje han skjønner mer av hvordan han faktisk har vært? 

Jeg vet ikke, bare noen tanker. Jeg forventer heller ikke at du svarer mer. Å skrive hjelper meg å få mer klarhet i dettet selv om det fortsatt er så mye kaos...

Det du skrev igår angående han, kan jo også ikke stemme? Det med at han ikke kan føle noe genuint for noen? Elle er du helt sikker på det?

Jeg gikk meg en lang tur ikveld, i føhnvind, det gjorde veldig godt, være i naturen. Hjelper meg i denne situasjonen. Nå skal jeg prøve å skrive noen punkter på hva jeg er takknemlig for.

Anonymkode: 7e62f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...