Gå til innhold

SPÅ MEG?


Sjøkrabba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

@Sjøkrabba

Får opp at du har en solid trygghet når det gjelder materiell trygghet, og økonomi, du får dekket alle dine behov, og mye mer til!

Jeg ser at du snart vil motta både gaver og penger.

Får opp at du er tilfreds med deg selv, og så har du en utrolig god smak! Mange beundrer deg for dette, og fordi du er en fantastisk person!

Får opp at du er langt over snittet når det kommer til omsorg og nestekjærlighet, at du har et hjerte av gull, og man skal lete lenge etter en person som er like flott og god som deg!

Kjenner en følelse av å bli rørt her, og har bare lyst til å gi deg en god klem! Du har en fantastisk energi, og kan føle deg gleden sprer til andre!

Får opp en slags utfordring du skal møte. Her har du god kontroll og selvdisiplin. Du har ett mål i sikte, du vil mestre situasjonen veldig bra, og jeg ser seier i forbindelse med dette!

Jeg ser at du er veldig kreativ, og at du føler deg stadig mer inspirert og får nye ideer.

Får opp at du straks mottar gode nyheter! :) 

Anonymkode: ba2e3...c75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i en veldig vanskelig situasjon. Trenger å vite om han jeg så, fortsatt er sammen med den dama. Intuisjonen min sier at han er det, men hvorfor kontaktet han meg? Bare for å slette sin dårlige samvittighet? Vennskap? Jeg kjenner et hat mot denne personen, og ønsker hevn. Som at jeg skriver til den dama og sier at hun må be han slutte å kontakte meg, eller at jeg skriver at han aldri må kontakte meg noensinne igjen.

Setter stor pris på om du kan se på den situasjonen, for dette er veldig vondt, og jeg får ikke sove pga det. Det vondeste er at når han tok kontakt, er det som om ingentinmg har skjedd, mens han gikk bak ryggen min et helt år...:(

Tusen takk hvis du tar deg tid til å spå meg.

Anonymkode: 7e62f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.s: skrev nettopp, men glemte å si at grunnen til at jeg evt ønsker å skrive til henne, er at hun var skikkelig kjip mot meg da jeg oppdaget dem. Så det blir på en måte en karma. Jeg kjenner så sterkt for å skrive det til henne, at be han om å slutte å kontakte meg, for hun skrev akkurat det til meg da jeg ikke ante noenting at han så henne. Dette er snart et år siden, men jeg sliter fortsatt med det. Derfor var det så provoserende at han skrev som om ingenting har skjedd!

Anonymkode: 7e62f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

P.S: Kanskje du ikke klarer å spå i sånne situasjoner? Skulle sååå ønsker det, da jeg lurer på om jeg skal sende en mail til han og evt en til henne, som en hevn.

Anonymkode: 7e62f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

P.S: Kanskje du ikke klarer å spå i sånne situasjoner? Skulle sååå ønsker det, da jeg lurer på om jeg skal sende en mail til han og evt en til henne, som en hevn.

Anonymkode: 7e62f...1ce

Jeg mener at det beste du kan gjøre for deg selv, er å legge dette bak deg og gå videre i livet ditt.

Se mulighetene, grip dem og gjør livet ditt lykkelig :hjerte:

Anonymkode: 0a18a...6ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at det beste du kan gjøre for deg selv, er å legge dette bak deg og gå videre i livet ditt.

Se mulighetene, grip dem og gjør livet ditt lykkelig :hjerte:

Anonymkode: 0a18a...6ca

Tusen takk, men du er jo ikke hun spådama...

Jeg trodde jeg begynte å legge det bak meg, men nå etter at han tok kontakt igjen, kjenner jeg et så sterkt raseri mot han siden han skriver som om ingenting har skjedd. Jeg har kladdet en mail jeg kanskje skal sende han imorgen, samt skrive til hun dama at han må slutte å kontakte meg. Det var akkurat det hun skrev til meg ifjor høst, da jeg ikke ante noenting at han så ei anna. jeg hadde jo en dårlig mahefølelse lenge, og vi så ikke hverandre akkurat da, men det var også pga at han avviste en avtale han hadde med meg, jeg ante ugler i mosen, og sa at jeg vil ikke mer. Så mld altså denne dama meg et par mnd etterpå, når kjeg mld han, og skriver at jeg må slutte å mld han! Derfor får jeg lyst til å skrive akkurat dette til henne. Alle lgønene har faktisk gitt meg traumer, og han aner ikke hvor mye jeg har slitt etter dette, mens han bare er sammen med den bitcha...

Anonymkode: 7e62f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk, men du er jo ikke hun spådama...

Jeg trodde jeg begynte å legge det bak meg, men nå etter at han tok kontakt igjen, kjenner jeg et så sterkt raseri mot han siden han skriver som om ingenting har skjedd. Jeg har kladdet en mail jeg kanskje skal sende han imorgen, samt skrive til hun dama at han må slutte å kontakte meg. Det var akkurat det hun skrev til meg ifjor høst, da jeg ikke ante noenting at han så ei anna. jeg hadde jo en dårlig mahefølelse lenge, og vi så ikke hverandre akkurat da, men det var også pga at han avviste en avtale han hadde med meg, jeg ante ugler i mosen, og sa at jeg vil ikke mer. Så mld altså denne dama meg et par mnd etterpå, når kjeg mld han, og skriver at jeg må slutte å mld han! Derfor får jeg lyst til å skrive akkurat dette til henne. Alle lgønene har faktisk gitt meg traumer, og han aner ikke hvor mye jeg har slitt etter dette, mens han bare er sammen med den bitcha...

Anonymkode: 7e62f...1ce

Hei. Det er bra at du begynte å legge det bak deg.

Kan du blokkere de på epost, FB o.l. og evt bytte telefonnummer, slik at de to ikke greier å kontakte deg slik at du får fred fra de?

Ta godt vare på deg selv og finn de tingene i livet som gjør deg og livet ditt lykkelig :hjerte:

:klem:

Anonymkode: 0a18a...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Det er bra at du begynte å legge det bak deg.

Kan du blokkere de på epost, FB o.l. og evt bytte telefonnummer, slik at de to ikke greier å kontakte deg slik at du får fred fra de?

Ta godt vare på deg selv og finn de tingene i livet som gjør deg og livet ditt lykkelig :hjerte:

:klem:

Anonymkode: 0a18a...6ca

Tusen takk, men du er ikke spådamen er du vel?

Jeg har ikke klart å legge det bak meg siden han skrev en "hyggelig" mail som om ingenting har skjedd, og som jeg angrer på at jeg svarte på. Derfor ønsker jeg å skrive en ny mail til han hva jeg mener, og evt de ordene til henne. Kan jeg ikke gjøre det?

Han sviktet meg lenge, og later som ingenting...Kjenner et sterkt hat mot han!

Anonymkode: 7e62f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Det er bra at du begynte å legge det bak deg.

Kan du blokkere de på epost, FB o.l. og evt bytte telefonnummer, slik at de to ikke greier å kontakte deg slik at du får fred fra de?

Ta godt vare på deg selv og finn de tingene i livet som gjør deg og livet ditt lykkelig :hjerte:

:klem:

Anonymkode: 0a18a...6ca

Tusen takk for gode tanker:) Men jeg hadde trengt så sårt e råd fra hun som spår...

Tror ikke du leste alt, for har ikke hatt mye kontakt, men bare det han skrev til meg nylig, som om ingenting har skjedd...derfor føler jeg på å skrive til han, og evt hun dama, så hun kan kjenne på karmaen jeg fikk ifjor.

 

Anonymkode: 7e62f...1ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for gode tanker:) Men jeg hadde trengt så sårt e råd fra hun som spår...

Tror ikke du leste alt, for har ikke hatt mye kontakt, men bare det han skrev til meg nylig, som om ingenting har skjedd...derfor føler jeg på å skrive til han, og evt hun dama, så hun kan kjenne på karmaen jeg fikk ifjor.

 

Anonymkode: 7e62f...1ce

Hei

Du skriver at du trenger råd fra hun som spår. Tenker du på @O.G. ?

 

Anonymkode: 0a18a...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, O.G. skrev:

Nevnte noen mitt vakre nick?

Ja :)

Kan du hjelpe hun som trenger råd i denne tråden?

Anonymkode: 0a18a...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja :)

Kan du hjelpe hun som trenger råd i denne tråden?

Anonymkode: 0a18a...6ca

Er ikke sikker på at det er meg hun mente, har jo vært en annen spådame her i sommer/tidlig høst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, O.G. skrev:

Er ikke sikker på at det er meg hun mente, har jo vært en annen spådame her i sommer/tidlig høst. 

Det har du rett i. Kanskje Anonymkode: 7e62f...1ce  selv tar kontakt med deg i denne tråden, om hun ønsker svar fra deg

Anonymkode: 0a18a...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. skrev:

Er ikke sikker på at det er meg hun mente, har jo vært en annen spådame her i sommer/tidlig høst. 

Tipper hun mente meg! ;) 

Siden jeg spådde @Sjøkrabba her, som opprinnelig startet tråden fordi ville bli spådd! ;)

Anonymkode: ba2e3...c75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det har du rett i. Kanskje Anonymkode: 7e62f...1ce  selv tar kontakt med deg i denne tråden, om hun ønsker svar fra deg

Anonymkode: 0a18a...6ca

Kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26. september 2016 at 22.18, AnonymBruker skrev:

Tipper hun mente meg! ;) 

Siden jeg spådde @Sjøkrabba her, som opprinnelig startet tråden fordi ville bli spådd! ;)

Anonymkode: ba2e3...c75

Hei spådame,

ja , jeg mente deg. Skulle ønske du kunne se på den situasjonen jeg nevnte. Nå vet jeg at han har dame, men hvilke følelser har han for meg? Bare vennskap? Har han et bra forhold til den dama og vil det vare?

Føler vi hadde noe spesielt, så det gjør så vondt å vite at han ser ei anna:(

Anonymkode: 7e62f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...