Gå til innhold

Rucculas dagbok


Ruccula

Anbefalte innlegg

1 time siden, Drama.Queen skrev:

Virkelig viktig at du har katt og bikkje, ellers hadde ikke barnet hadd det bra:fnise: 

Vel, uten dyrene mine hadde ikke jeg hatt det bra ;) elsker dem herfra og til månen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Nematocera skrev:

Det vil si noe likevel, bare at etter uke 6 er det normalt at dobblingstiden gradvis går ned. Men en skal allikevel stige ganske mye flere uker til så om stigningen er minimal, stopper eller går ned før uke 8, kan en fortsatt lese noe av hcg. Men da er det bare at der er god stigning en ser på, ikke dobblingstid lenger. 

 

Ok takk for spennende informasjon! 

Jeg gruegleder meg til legebesøket kjenner jeg :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nematocera
11 minutter siden, Ruccula skrev:

Ok takk for spennende informasjon! 

Jeg gruegleder meg til legebesøket kjenner jeg :eeeh:

Skjønner jeg godt, de første ukene er skremmende. Tror de fleste er redd for både å miste og alt som kan gå galt da. Lykke til og håpe det går bra hos legen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Nematocera skrev:

Skjønner jeg godt, de første ukene er skremmende. Tror de fleste er redd for både å miste og alt som kan gå galt da. Lykke til og håpe det går bra hos legen:)

Tusen takk :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Da har jeg begynt å spotte :icon_frown:. Friskt blod på dopapiret både i går og i dag. Føler meg også veldig merkelig i kroppen,  er skjelven og har litt uggen følelse. Føler meg overhode ikke gravid. 

Men isteden for at jeg skal lire av meg alle mine negative teorier her inne om hva jeg tror skjer,  så skal jeg heller klage for meg selv inni hodet mitt, gråte en skvett ned i puta og heller oppdatere dere på Mandag etter jeg har vært hos legen.  

Blæææææ dritt dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja så gikk det ikke denne gangen. Det var vel for godt til å være sant med baby på pp1. :(

På torsdag begynte jeg å spotte bittelitt ferskt blod, på fredag gikk det over til brunt blod men fortsatt små mengder. Men på lørdag begynte de store blodmengdene å komme og krampene begynte... På søndag har det rent mye blod og krampene var veldig veldig vonde!!  i dag dro jeg til legen og vi snakket litt, hun sa jeg skulle komme tilbake om ikke blødningene ga seg innen noen dager..

I dag har jeg også hatt fryktelig vondt, så håper virkelig ting roer seg til i morgen.

Det positive i det hele er at det ser ut som kroppen ordner opp selv :) jeg er så redd for utskraping eller piller så jeg bare håper at alt kommer ut av seg selv.  

Da får jeg vente til dette er over sånn at vi kan prøve på nytt! Krysser fingrene for at kroppen er tilbake til seg selv igjen veldig snart :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det var veldig trist å lese. Skjønner veldig godt at du er både trist og fortvila. Stor klem til deg altså! :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Er innom for å legge igjen en hilsning. Veldig trist å lese om det som skjedde. Håper det klaffer fort på nytt for dere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2016 den 20.34, Snotra skrev:

Huff, det var veldig trist å lese. Skjønner veldig godt at du er både trist og fortvila. Stor klem til deg altså! :klem:

Tusen takk, det var ingen hyggelig opplevelse nei, både fysisk og psykisk. Vi får prøve igjen, men jeg er selvsagt bekymret for at det skje igjen. Hvordan går det med deg og prøving nå? 

17 timer siden, Mumsy skrev:

Hei :vinke:

Er innom for å legge igjen en hilsning. Veldig trist å lese om det som skjedde. Håper det klaffer fort på nytt for dere :)

Tusen takk for det :) jeg håper også at det klaffer fort neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Heisann damer! :kaklehone:

Da er det en uke siden jeg begynte å blø skikkelig,  jeg blør fortsatt men det har heldigvis roet seg noe. 

Nå er jeg skikkelig utolmodig på at kroppen skal bli ferdig med å blø og begynne å produsere egg igjen..  (klukk klukk)

Jeg tok en graviditetstest og den var negativ, så da har kroppen ihvertfall kvittet seg med alle gravid hormonene. Det er jo bra :)

Mannen skal på div jobb reiser både neste uka og uka etter der og til helgen får vi besøk, så det kan bli ufordrene å få lagt inn noen aksjer om EL kommer neste uke. 

Jeg har benyttet denne uka med blødning til å spise fyfy mat :lur:. Jeg har spist stooore mengder lakris, spekemat, drukket cola, saft med aspartam og masssse kaffe og jeg tror jaggu jeg skal ha blåmuggost saus til kjøttet i morgen. Oh yeah, living on the wild side, det er meg! :sjarmor:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe drit...

Jeg hadde eggløsning i går og i dag!  Merket det tydlig på kroppen og el testene var veldig sterke. Jeg vet at det ikke er hormoner som henger igjen etter aborten siden jeg har testet negativt hele uken.  

Siden jeg fortsatt blør så kan vi jo ikke legge inn aksjer :/ Er det ikke fryktelig tidlig med el en uke etter SA? Mens man fortsatt blør? 

Kroppen min gjør mye rart.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
6 minutter siden, Snotra skrev:

Heia! Hvordan går det med deg? Er kroppen tilbake til normalen? 

Hei :) så koslig at du spør :)

Nå er det 2 uker siden aborteb, kroppen føles normal, men oppfører seg fortsatt litt snodig :P

jeg sluttet å blø forrige mandag.. og denne helgen har jeg IGJEN hatt eggløsning... positive tester osv.. siden jeg ikke blør lenger så la vi inn en aksje, men jeg vet jo ikke om jeg faktisk hadde el, siden jeg hadde eø forrige helg også :rolleyes:

Jeg håper mensen kommer fort så vi kan prøve igjen :)

Og du? hvordan går det med formen?  bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for at kroppen din kommer tilbake til normalen så raskt som mulig. Når det gjelder eggløsning så er jeg ganske så blank. Jeg skjønner knapt min egen kropp når det gjelder akkurat den biten der, så jeg skjønner godt at du blir oppgitt når den viser seg å være så "uklar". :dry:

Formen min er dessverre fortsatt haltende, men bittelitt bedre enn i går. Hurra for det i det minste. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh helg!! så deilig! jeg har gledet meg til helg siden forrige mandag :fnise:

Her har det snødd så volsomt i løpet av natten, sikkert 20-30 cm. så mannen er ute med snøfreseren mens jeg og min 4 bente babyvoffs ligger under pleddet og koser oss :hjerte: 

Jeg synes det er alt for tidlig med snø nå, er ikke november egentlig en høst måned?? jaja...

Ha en kjempe fin helg alle sammen :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom da mensen, kom,kom,kom! (jeg lokker) :fnise:

Nå er det 4 uker siden SA og jeg synes mensen snart kan komme så jeg får kommet i gang igjen.. Jeg tok for sikkerhets skyld en graviditetstest i dag og den var blendahvit.

Men et eller annet hormonelt foregår,  siden puppene er store og det murrer til stadighet i hodet... 

Vi kjøpte ny bil på Onsdag :bond: og den skal hentes i butikken i dag

God helg fra meg

Endret av Ruccula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nematocera
13 minutter siden, Ruccula skrev:

Kom da mensen, kom,kom,kom! (jeg lokker) :fnise:

Nå er det 4 uker siden SA og jeg synes mensen snart kan komme så jeg får kommet i gang igjen.. Jeg tok for sikkerhets skyld en graviditetstest i dag og den var blendahvit.

Men et eller annet hormonelt foregår,  siden puppene er store og det murrer til stadighet i hodet... 

Vi kjøpte ny bil på Onsdag :bond: og den skal hentes i butikken i dag, det har vært en demo bil så den har gått 8000, så den er så og si splitter ny. Samtidig så skal min elskede SUV dra i dag også... siden jeg pendler til jobb og det er en svær bil med bensin motor så er den dessverre alt for tørst :(. Får håpe jeg blir fornøyd med den nye bilen også, er ihvertfall stoort bagasjerom til dobbelthundebur :)

God helg fra meg

Veldig trist å lese at du mistet..men håpe du snart står med positiv test på ny:) 

God helg Ruccula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Nematocera skrev:

Veldig trist å lese at du mistet..men håpe du snart står med positiv test på ny:) 

God helg Ruccula!

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg DPO 11 etter eggløsning nr 2 (hadde eggløsning 2 helger etterhverandre) og jeg testet blendahvitt. Men samtidig så føler jeg meg på en måte gravid..

Puppene er store og med tydeligere blodårer.

Jeg er i perioder uggen i løpet av dagen.

Jeg har helt siden dpo 5 hatt murringer i magen... 

Har hatt litt svak hodepine innimellom.

 

Dette er tegn som er temmelig uvanlige for meg, selv før mensen. Jeg sliter med migrene, og når jeg får murringer i hode så pleier det å ende i migreneanfall.. men det gjør det ikke nå, det bare forblir på murre stadiet. 

Voksende, verkende pupper er noe jeg også kan få før mensen, men det pleier ikke vare så lenge. Men nå prikker det også i brystvortene. 

Murringer i magen er ikke typisk for meg. 

Så det er NOE muffins som foregår.... kan det være rellatert til SA for 4 uker siden?? at kroppen er i ulage hormonelt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...