Gå til innhold

Pleier du å massere klitoris når du har samleie?


Akcent

Klitorismassasje  

49 stemmer

  1. 1. Pleier du å massere klitoris når du har samleie?

    • Ja, vanligvis gjør jeg det
      24
    • Absolutt ikke! Det er flaut/upassende
      4
    • En sjelden gang/noen ganger
      12
    • Bruker vanligvis vibrator eller liknende i stedet for å massere med fingrene
      3
    • Vanligvis pleier partneren å massere for meg
      6
  2. 2. Får du orgasme når du har samleie, uten å stimulere klitoris på en eller annen måte?

    • Ja, som regel alltid
      4
    • Ja, noen ganger
      5
    • Det har hendt en sjelden gang, men vanligvis ikke
      14
    • Nei, det har jeg aldri fått til
      26


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg leker kun med megselv når jeg får lov av Kjære, eller for å erte ham :D Heldigvis er jeg en av de damene som kommer uten å stimulere klit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Skal jeg få orgasme under samleie så må jeg stimulere klitoris. 

Anonymkode: 827ee...87a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Med riktig posisjon blir klitoris stimulert ved samleie så lenge partneren vet hva han driver med. 

Anonymkode: 72306...a09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Med riktig posisjon blir klitoris stimulert ved samleie så lenge partneren vet hva han driver med. 

Anonymkode: 72306...a09

Jepp.

Anonymkode: 98a6d...391

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Med riktig posisjon blir klitoris stimulert ved samleie så lenge partneren vet hva han driver med. 

Anonymkode: 72306...a09

Og jeg er faktisk rimelig overrasket over alt jeg leser her inne om damer som ikke får orgasme under sex. Joda det har hent meg også et par ganger, men da med gutter som totalt ikke aner hva de driver med. Så jenter, Finn dere en bedre partner 

Anonymkode: 72306...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Med riktig posisjon blir klitoris stimulert ved samleie så lenge partneren vet hva han driver med. 

Anonymkode: 72306...a09

Haha, så du mener man skal holde seg til noen få stillinger fordi man ikke kan stimulere seg selv?

Anonymkode: 55831...ab9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg er faktisk rimelig overrasket over alt jeg leser her inne om damer som ikke får orgasme under sex. Joda det har hent meg også et par ganger, men da med gutter som totalt ikke aner hva de driver med. Så jenter, Finn dere en bedre partner 

Anonymkode: 72306...a09

Det er bedre å tipse jenter om å begynne å onanere. De fleste som ikke får orgasme under samleiet onanerer ikke, hvordan kan de da vite hvordan de skal komme?

Anonymkode: 55831...ab9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha, så du mener man skal holde seg til noen få stillinger fordi man ikke kan stimulere seg selv?

Anonymkode: 55831...ab9

Hva er poenget med andre stillinger om det ikke gjør at man kommer i mål? 

Anonymkode: 72306...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får aldri orgasme uten at klitoris blir stimulert. Men ofte er det nok at mannen "gnikker" med roten når han beveger seg.

Anonymkode: 9c283...68e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bedre å tipse jenter om å begynne å onanere. De fleste som ikke får orgasme under samleiet onanerer ikke, hvordan kan de da vite hvordan de skal komme?

Anonymkode: 55831...ab9

For min del er hele poenget at partneren skal gå meg til å komme, og det skal vanligvis ikke så mye til. 

Om han selv måtte runke deg selv for å komme hadde jeg følt meg rimelig mislykket 

Anonymkode: 72306...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg pleier å stimulere klitoris under samleie. Men ikke alltid. 

Men jeg må alltid stimulere klitoris mens han penetrerer meg for å oppnå orgasme første gang. Etter det kan jeg klare å få orgasme kun av penetrering.

Anonymkode: b71de...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget med andre stillinger om det ikke gjør at man kommer i mål? 

Anonymkode: 72306...a09

Men man kommer jo i mål - hvis man tar på seg selv.

Tragisk å begrense seg til to stillinger kun fordi jeg ikke turte å ta på meg selv.

Anonymkode: 55831...ab9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Med riktig posisjon blir klitoris stimulert ved samleie så lenge partneren vet hva han driver med. 

Anonymkode: 72306...a09

Signerer denne. Det er slik det foregår her også, og jeg kommer hver gang.

Anonymkode: f064f...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Signerer denne. Det er slik det foregår her også, og jeg kommer hver gang.

Anonymkode: f064f...091

Som mann trøster jeg meg med at jeg har litt mer erfaring med hvordan damer er i senga en det de fleste damer har. Og min erfaring er at noen damer er laget slik at de kommer som en foss av at jeg (vi?) gjør det rett, og noen må ha stimulering av klitoris for å komme i mål. Dette må man finne ut av selv og kan ikke bli fortalt hva som er "rett", sex er ikke en prestasjonsidrett.  

Anonymkode: 31707...685

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg er faktisk rimelig overrasket over alt jeg leser her inne om damer som ikke får orgasme under sex. Joda det har hent meg også et par ganger, men da med gutter som totalt ikke aner hva de driver med. Så jenter, Finn dere en bedre partner 

Anonymkode: 72306...a09

Min klitoris er for liten/kort til at den kan komme borti mannen under noen stillinger. Så det der funker ikke på alle. Da må man frem med en hånd eller klitorisvibrator.

Anonymkode: e75e1...de8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for alle svar. :) Men jeg må si at jeg er overrasket over holdningene til mange av dere damer her. Hvis dere ikke klarer å få orgasme sammen med mannen deres, så er han altså ikke verdt å ta vare på? Hva slags holdninger er det? Bruk og kast? :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Akcent skrev:

Takk for alle svar. :) Men jeg må si at jeg er overrasket over holdningene til mange av dere damer her. Hvis dere ikke klarer å få orgasme sammen med mannen deres, så er han altså ikke verdt å ta vare på? Hva slags holdninger er det? Bruk og kast? :icon_frown:

En person har ytret holdninger som noen lunde samsvarer med dette i denne tråden. Det er ikke mange.

Anonymkode: 9c283...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25 Sep 2016 den 20.07, AnonymBruker skrev:

 

Generelt i denne tråden var det utrolig mye kunnskapsløshet når det kommer til kvinners seksualitet og kropp.

De aller fleste kvinner, statistisk sett, kommer ikke alene av vaginalt samleie og må ha konstant stimulering av klitoris i mellom 10-20 minutter. Noen veldig få er i den ene enden av skalaen, og noen få i den andre. Men omlag 70-80% er altså i 10-20 minutters skalaen. Ikke samleie, men stimuli av klitoris i tillegg til annet.

Anonymkode: e5bb6...891

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2016 den 19.33, AnonymBruker skrev:

Nei. Med riktig posisjon blir klitoris stimulert ved samleie så lenge partneren vet hva han driver med. 

Anonymkode: 72306...a09

Mens noen av oss trenger langt mer målretta og spesifikk stimulering enn det, slik at dette ikke er nok for orgasme. Handler ikke om parnter i det hele tatt men min anatomi. Klarer forresten ikke å få orgasme med hans penis inni meg, fordi jeg får så sterke sammentrekkninger i skjeden at jeg dytter ham ut haha. Men det går når han fingrer meg. 

Anonymkode: aea38...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...