Gå til innhold

Hvordan få seg dame?


Gatsby

Anbefalte innlegg

Sendte en melding til en jente i går på sukker og ble blokkert med en gang. Sendte en melding mest for å snakke da vi hadde noen felles interesser og hun var litt søt. Brutalt den der nettdatingen damene er mye hyggeligere i det virkelige livet.

Har akkurat bikka 30 år og kompiser har begynt å slå seg til ro med hus og baby(er). Jeg har hatt fast jobb i flere år og har en utdannelse(master) og en del interesser som trening, løping, sykling, klatring, lesing, film, reising. Har egentlig aldri vært så mye ute på byen mer av og til, og har to forhold bak meg som ikke fungerte. Har vært singel nå i tre år og fokusert en del på jobb og interesser uten at jeg har møtt noen. På jobben er det bare eldre etablerte damer så der er det ikke noe mulighet. Bor i en av de største byene så det bør være mulig å finne seg dame her.

Så noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å finne ei dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Vær over 180 cm

2. Ha en flott kropp

3. Ha mye penger

4. Vær kjendis

5. Vær en mektig person

6. Vær godt utstyrt

7. Ha en jobb, helst en stilling hvor du har makt og mye penger

8. Ha en bil helst en bil som viser at du har mye penger

9. Ha mye penger

10. Ha mye penger

Anonymkode: 161b5...563

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Vær over 180 cm

2. Ha en flott kropp

3. Ha mye penger

4. Vær kjendis

5. Vær en mektig person

6. Vær godt utstyrt

7. Ha en jobb, helst en stilling hvor du har makt og mye penger

8. Ha en bil helst en bil som viser at du har mye penger

9. Ha mye penger

10. Ha mye penger

Anonymkode: 161b5...563

Tror det holder med å være 180 og velutstyrt  for meg, penger og annet ditt har jeg:P

Gi meg en sexmaskin som eier en skinn jakke:))

Anonymkode: ad5f0...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gatsby skrev:

Sendte en melding til en jente i går på sukker og ble blokkert med en gang. Sendte en melding mest for å snakke da vi hadde noen felles interesser og hun var litt søt. Brutalt den der nettdatingen damene er mye hyggeligere i det virkelige livet.

Har akkurat bikka 30 år og kompiser har begynt å slå seg til ro med hus og baby(er). Jeg har hatt fast jobb i flere år og har en utdannelse(master) og en del interesser som trening, løping, sykling, klatring, lesing, film, reising. Har egentlig aldri vært så mye ute på byen mer av og til, og har to forhold bak meg som ikke fungerte. Har vært singel nå i tre år og fokusert en del på jobb og interesser uten at jeg har møtt noen. På jobben er det bare eldre etablerte damer så der er det ikke noe mulighet. Bor i en av de største byene så det bør være mulig å finne seg dame her.

Så noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å finne ei dame?

Damene til kompisene, de som kompisene har slått seg til ro sammen med, har de noen venninner som er single?

Jeg nekter bestemt å tro at ingen av dem har noen søte, oppegående og single venninner som ikke er kaninkokere.

Anonymkode: a8f77...ff1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du bare må fortsette å titte litt rundt på sukker. Det skal ikke være lett å finne seg en man liker og som man har god kjemi med. Evt kan du prøve å melde seg opp i noe kurs, dans eller kor og ellers dra på arrangementer/eventer som du synes er interessante. Prøv å komme i kontakt med jenter der som du synes er interessante. Det verste som kan skje er at du får et nei om du foreslår å ta henne med ut på kaffe. Lykke til med letingen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt og greit: dropp nettdating! Funker ikke for den alminnelige karen som er på søk etter en alminnelig og jordnær jente. Har du ikke kjekkasbilder og en profil som sier "jeg har makt og status!", så blir man rett og slett ignorert og blokkert.

(sidesporing: jeg selv har prøvd å være aktiv på Sukker de siste ukene. Sendt meldinger til mange jenter jeg har bra match og felles med, men fikk svar fra kun èn. Og selv hun forsvant helt plutselig sånn uten videre. (ikke ignorering eller blokk, bare ikke vært pålogget siden sist, og kan være mange grunner for det). Siste uke var det en som var nysgjerrig på meg, og jeg sendte hyggelig melding for det, og venter fortsatt svar på den også. Nå denne helgen hadde Møteplassen Gullhelg der alle kunne sende gratis meldinger. Lagde meg profil der også og sendte melding til alle som var i nærheten. Fikk svar fra 2. Fant fort ut at første var det ingen match med likevel. Nr 2 virket hyggelig men ble raskt stille fra henne også. Holdt hyggelig tone og skrev ikke noe dumt. Så skjønne seg den som kan. )

Virker som du har mange bra kvaliteter du heller bør vise i virkeligheten. Som andre sier, engasjer deg i hverdagen, delta på aktiviteter og arrangementer. Bruk relasjonene og nettverket til å komme i kontakt med flere folk. Ja, krever en del innsats, prøving, feiling og tålmodighet, men universiell fakta at det funker best. Vel, for de som er utadvendte og kan være mye sosial i det minste.

Kan jo nevne avslutningsvis at riktig tid og riktig sted er også viktig. Hadde et infomøte på skolen her om dagen. Satte meg med par bekjente og kort etter ble min side av bordet fylt med jenter fra klassen min. Som jeg fortsatt ikke hadde hilst direkte på siden skolestart. Kort etter var vi i gang med litt prat og selv om det ikke ble mye prat utover det, fikk jeg hvertfall hilst og åpnet "dører og vinduer". Nå trenger jeg ikke å bekymre meg for å hilse på dem i andre settinger uten at det skal bli kleint.

Så små steg. Ting tar tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

1. Vær over 180 cm

2. Ha en flott kropp

3. Ha mye penger

4. Vær kjendis

5. Vær en mektig person

6. Vær godt utstyrt

7. Ha en jobb, helst en stilling hvor du har makt og mye penger

8. Ha en bil helst en bil som viser at du har mye penger

9. Ha mye penger

10. Ha mye penger

Anonymkode: 161b5...563

Senke kravene og ikke sikte for høyt tror jeg passer bedre😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Devilheart skrev:

Enkelt og greit: dropp nettdating! Funker ikke for den alminnelige karen som er på søk etter en alminnelig og jordnær jente. Har du ikke kjekkasbilder og en profil som sier "jeg har makt og status!", så blir man rett og slett ignorert og blokkert.

(sidesporing: jeg selv har prøvd å være aktiv på Sukker de siste ukene. Sendt meldinger til mange jenter jeg har bra match og felles med, men fikk svar fra kun èn. Og selv hun forsvant helt plutselig sånn uten videre. (ikke ignorering eller blokk, bare ikke vært pålogget siden sist, og kan være mange grunner for det). Siste uke var det en som var nysgjerrig på meg, og jeg sendte hyggelig melding for det, og venter fortsatt svar på den også. Nå denne helgen hadde Møteplassen Gullhelg der alle kunne sende gratis meldinger. Lagde meg profil der også og sendte melding til alle som var i nærheten. Fikk svar fra 2. Fant fort ut at første var det ingen match med likevel. Nr 2 virket hyggelig men ble raskt stille fra henne også. Holdt hyggelig tone og skrev ikke noe dumt. Så skjønne seg den som kan. )

Virker som du har mange bra kvaliteter du heller bør vise i virkeligheten. Som andre sier, engasjer deg i hverdagen, delta på aktiviteter og arrangementer. Bruk relasjonene og nettverket til å komme i kontakt med flere folk. Ja, krever en del innsats, prøving, feiling og tålmodighet, men universiell fakta at det funker best. Vel, for de som er utadvendte og kan være mye sosial i det minste.

Kan jo nevne avslutningsvis at riktig tid og riktig sted er også viktig. Hadde et infomøte på skolen her om dagen. Satte meg med par bekjente og kort etter ble min side av bordet fylt med jenter fra klassen min. Som jeg fortsatt ikke hadde hilst direkte på siden skolestart. Kort etter var vi i gang med litt prat og selv om det ikke ble mye prat utover det, fikk jeg hvertfall hilst og åpnet "dører og vinduer". Nå trenger jeg ikke å bekymre meg for å hilse på dem i andre settinger uten at det skal bli kleint.

Så små steg. Ting tar tid.

Gjør det vel! Du har mange gode råd her, men dette er direkte tøv. Flere av oss jordnære jenter som tar kontakt med menn på nettet. At det ikke har hendt deg betyr ikke at det ikke skjer. Vennligst ikke oppford gode menn til å gjøre seg utilgjengelige som du sier ting tar tid.

Anonymkode: c4872...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det vel! Du har mange gode råd her, men dette er direkte tøv. Flere av oss jordnære jenter som tar kontakt med menn på nettet. At det ikke har hendt deg betyr ikke at det ikke skjer. Vennligst ikke oppford gode menn til å gjøre seg utilgjengelige som du sier ting tar tid.

Anonymkode: c4872...ce6

Altså, jeg tror de fleste menn har solid erfaring med å bli oversett i nettdating. Det handler om tall og sannsynlighet. Jenter behøver ikke sende meldinger og ta kontakt, ergo skjer det ikke. Kanskje noen jenter er proaktive, men de drukner i massen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd tinder? Jeg er selv på Gaysir og har mye mer hell på tinder.

Anonymkode: b99ea...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arcturus skrev:

Altså, jeg tror de fleste menn har solid erfaring med å bli oversett i nettdating. Det handler om tall og sannsynlighet. Jenter behøver ikke sende meldinger og ta kontakt, ergo skjer det ikke. Kanskje noen jenter er proaktive, men de drukner i massen. 

Fordi kvinner drukner i sextilbud fra useriøse menn ja. Hadde du sett hvor mye useriøst og vanvittig man får servert på nett som kvinne hadde du blitt sliten. At det anbefales menn som er ute etter noe seriøst å gi opp en arena med så stor tilgjengelighet på kvinner synes jeg er lite proaktivt. Skjønner ikke hvordan det skal hjelpe TS og andre menn med å finne noen ved å innskrenke deres arena. Det eneste slike tips gjør er å geleide seriøse menn vekk fra kvinner som meg som er seriøse og tar kontakt sånn at vi sitter igjen med de useriøse mennene som kun er ute etter et ligg. Det ender opp med at vi som faktisk tar kontakt, er seriøse, gir opp og slutter å svare og ikke gidder å ta kontakt med menn på nett igjen. Hvordan er dette bra for noen av partene? Og når har å gi opp gitt resultater i livet?

Anonymkode: c4872...ce6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi kvinner drukner i sextilbud fra useriøse menn ja. Hadde du sett hvor mye useriøst og vanvittig man får servert på nett som kvinne hadde du blitt sliten. At det anbefales menn som er ute etter noe seriøst å gi opp en arena med så stor tilgjengelighet på kvinner synes jeg er lite proaktivt. Skjønner ikke hvordan det skal hjelpe TS og andre menn med å finne noen ved å innskrenke deres arena. Det eneste slike tips gjør er å geleide seriøse menn vekk fra kvinner som meg som er seriøse og tar kontakt sånn at vi sitter igjen med de useriøse mennene som kun er ute etter et ligg. Det ender opp med at vi som faktisk tar kontakt, er seriøse, gir opp og slutter å svare og ikke gidder å ta kontakt med menn på nett igjen. Hvordan er dette bra for noen av partene? Og når har å gi opp gitt resultater i livet?

Anonymkode: c4872...ce6

Jeg er helt enig med deg. Det er også et spørsmål om tall og sannsynligheter. Nettdating har sine definitive ulemper, men det er jo ingen løsning å fjerne seg fra mulighetenes arenaer. Det er som du skriver ingenting å hente på å innskrenke mulighetene. Det sier nesten seg selv! 

Jeg tror at selv om mange menn sliter med å finne seg partnere av kvalitet og opplever overvekt avslag, er det bare sånn verden fortoner seg. En lur bruker skrev for litt siden at egg er mer verdt enn sperm. Det er et enkelt og presist utsagn. Det er mye, mye høyere tilbud på sistnevnte: Markedets lov om om tilbud og etterspørsel. For menn blir utfordringen å være standhaftig i stormene og ikke senke kravene til det ugjenkjennelige. Det går bra, en dame vil ha deg. Du må bare finne henne. Du har verdi. 

Jeg tror vi er inne i en tid der menn 'flooder' markedet med billige tilbud, mens kvinner mister seriøse tilbydere i havet av pikk. Løsningen blir at menn tenker nytt om vår faktiske verdi. Vi bør bli flinkere til å ikke separere sex og kjærlighet til to helt forskjellige verdener, men heller se det som en sammenvevd relasjon. Ved å trekke billig pikk fra regnestykket tror jeg vi kan oppnå bedre likestilling mellom kjønn i dating. (Absurde drømmer, men likevel). Kanskje det kan hjelpe på mikronivå? Hvis én mann velger en konservativ holdning er det nok for den mannens suksess. Kanskje man kan håpe på en smitteeffekt. Saken er; det er sånn dette ofte er blant attraktive menn som kan velge. Vi selger oss ikke billig og forventer motytelser. Jeg tror uansett at det ligger noe i denne dynamikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan kan det være tøv når det er fakta? Er ikke bare meg det skjer, mange hundrevis av gode menn blir ignorert og oversett. Hvorfor skal man kaste bort tida si på nettdating når damene ikke gidder å svare likevel, når man har kvaliteter man heller kan vise i virkeligheten? Spiller ingen rolle hvor stort arena nettdating er, når selv de påståtte "tilgjengelige" damene ikke svarer på selv hyggelige og skikkelige meldinger.

Kom tilbake når dere faktisk gir ordentlige menn en sjanse også, så kan vi snakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Gatsby skrev:

Sendte en melding til en jente i går på sukker og ble blokkert med en gang. Sendte en melding mest for å snakke da vi hadde noen felles interesser og hun var litt søt. Brutalt den der nettdatingen damene er mye hyggeligere i det virkelige livet.

Har akkurat bikka 30 år og kompiser har begynt å slå seg til ro med hus og baby(er). Jeg har hatt fast jobb i flere år og har en utdannelse(master) og en del interesser som trening, løping, sykling, klatring, lesing, film, reising. Har egentlig aldri vært så mye ute på byen mer av og til, og har to forhold bak meg som ikke fungerte. Har vært singel nå i tre år og fokusert en del på jobb og interesser uten at jeg har møtt noen. På jobben er det bare eldre etablerte damer så der er det ikke noe mulighet. Bor i en av de største byene så det bør være mulig å finne seg dame her.

Så noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å finne ei dame?

Tror ikke nettdating er noe for deg, når du gir opp ved første avslag. Du skriver ikke hva du sendte i den meldingen, men "pule" meldinger funker svært dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Gatsby skrev:

Sendte en melding til en jente i går på sukker og ble blokkert med en gang. 

Jeg er fryktelig nysgjerrig på hva du skrev i den meldingen, kjenner jeg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever det samme, har prøvd nettdating flere ganger i løpet av de siste årene og jeg har blitt blokkert flere ganger slik som deg og alle de jeg har chatta med har mista interessen. Ikke en eneste date eller treff trass i alle de gangene jeg har prøvd så nå har jeg gitt opp, er håpløst bruke tid på nettdating når ingen er interessert i meg. Lenge leve selvtilliten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...