Gå til innhold

Kommer jeg med ut av friend zonen og får meg dame nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann i slutten av 30-åra som det siste året har datet endel forskjellige damer, uten at det har resultert i noe videre kjærlighetsforhold. Det har begrenset seg til litt roting i fylla og en one night stand i edru tilstand.

Endel av de damene jeg har datet har jeg ikke funnet attraktive nok til at jeg har vært interessert i å gå noe videre. Mens når jeg innimellom har møtt damer som jeg både finner attraktive og har følt god kjemi med - så ender det ofte med at de ikke er interesserte. Tilbakemeldingen er som regel at de synes jeg er en trivelig og kul fyr som de digger å henge med. Men at de mangler "de rette" følelsene. Siste tilfellet skulle  egentlig bare være en kort date før jeg skulle videre på andre avtaler - men endte med at vi satt og drakk vin, skravlet og lo til langt på natt. Følte virkelig at det var noe der, før jeg mottar melding etpar dager etterpå om at hun hadde hatt det helt fantastisk - på en kameratslig måte.

Så da lurer jeg på hva jeg gjør feil? Jeg vet selv at jeg er en hyggelig og sosial person å omgås. Jeg har gode sosiale antenner, høy intelligens og god selvtillit. Får høre at jeg ikke ser så verst ut heller. Eneste jeg sliter litt med er at jeg er noe overvektig (BMI 30) Er det rett og slett så enkelt som at jenter velger meg bort pga magen min? Er det sånn at dere jenter kan finne på å gå på date med en fyr, og ha det kjempefint sosialt, med god kjemi og det hele, men at dere allikevel velger å ikke bli intim med en fyr bare fordi han er feit?

Har slitt med vekta lenge, og har endelig funnet ut hvorfor (medisinske årsaker). Nå raser jeg ned med ca 1 kg i uka (startet på BMI 36, er nå på 30. Sikter mot 25). Er det så enkelt at bare jeg blir tynn nok, så vil alle damene som jeg bonder så bra med plutselig være interessert i et forhold bare jeg blir naturlig slank ?

 

Anonymkode: 13c8c...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke nødvendigvis så enkelt som at damene velger deg bort på grunn av magen din. Det er mulig de kvinnene du liker bare ikke er interessert i deg. På samme måte som du bare ikke er interessert i de damene du ikke ønsker å gå videre med.

Flott at du går ned i vekt om du ønsker det. Kanskje det vil gjøre en forskjell, kanskje ikke. Du blir i alle fall sunnere :) 

Anonymkode: b40cf...aaa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Endel av de damene jeg har datet har jeg ikke funnet attraktive nok til at jeg har vært interessert i å gå noe videre. 

Anonymkode: 13c8c...14a

Hva var galt med disse damene?

Anonymkode: 224a0...d30

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva var galt med disse damene?

Anonymkode: 224a0...d30

Ingenting galt med dem. Følte bare ingen tiltrekning. Og så er det jo ofte litt nedtur når 9 av 10 - dama du matsjet med på tinder, viser seg å være en svak 5 av 10 i virkeligheten, pga. div. beauty filters og annen fotofiksing...

Anonymkode: 13c8c...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan være helt perfekt og absolutt alle damer vil fortsatt ikke falle for deg. Å bli forelsker handler om personlighet, tiltrekning og kjemi. Spiller ingen rolle om du er kjekk, men blir ikke automatisk betatt

Anonymkode: 1b670...fe4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan være helt perfekt og absolutt alle damer vil fortsatt ikke falle for deg. Å bli forelsker handler om personlighet, tiltrekning og kjemi. Spiller ingen rolle om du er kjekk, men blir ikke automatisk betatt

Anonymkode: 1b670...fe4

Jeg skjønner det da. Det jeg lurer på er vel mere om mange jenter vil velge bort en mann som potensiell partner selv om "alt" stemmer - bortsett fra at han er overvektig. 

ts

Anonymkode: 13c8c...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann i slutten av 30-åra som det siste året har datet endel forskjellige damer, uten at det har resultert i noe videre kjærlighetsforhold. Det har begrenset seg til litt roting i fylla og en one night stand i edru tilstand.

Endel av de damene jeg har datet har jeg ikke funnet attraktive nok til at jeg har vært interessert i å gå noe videre. Mens når jeg innimellom har møtt damer som jeg både finner attraktive og har følt god kjemi med - så ender det ofte med at de ikke er interesserte. Tilbakemeldingen er som regel at de synes jeg er en trivelig og kul fyr som de digger å henge med. Men at de mangler "de rette" følelsene. Siste tilfellet skulle  egentlig bare være en kort date før jeg skulle videre på andre avtaler - men endte med at vi satt og drakk vin, skravlet og lo til langt på natt. Følte virkelig at det var noe der, før jeg mottar melding etpar dager etterpå om at hun hadde hatt det helt fantastisk - på en kameratslig måte.

Så da lurer jeg på hva jeg gjør feil? Jeg vet selv at jeg er en hyggelig og sosial person å omgås. Jeg har gode sosiale antenner, høy intelligens og god selvtillit. Får høre at jeg ikke ser så verst ut heller. Eneste jeg sliter litt med er at jeg er noe overvektig (BMI 30) Er det rett og slett så enkelt som at jenter velger meg bort pga magen min? Er det sånn at dere jenter kan finne på å gå på date med en fyr, og ha det kjempefint sosialt, med god kjemi og det hele, men at dere allikevel velger å ikke bli intim med en fyr bare fordi han er feit?

Har slitt med vekta lenge, og har endelig funnet ut hvorfor (medisinske årsaker). Nå raser jeg ned med ca 1 kg i uka (startet på BMI 36, er nå på 30. Sikter mot 25). Er det så enkelt at bare jeg blir tynn nok, så vil alle damene som jeg bonder så bra med plutselig være interessert i et forhold bare jeg blir naturlig slank ?

 

Anonymkode: 13c8c...14a

Tipper det er dette. Du må faktisk vise at du er fysisk tiltrukket av damen også, hjelper ikke å bare prate. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klager på at 9 av 10 damer ikke er attraktive nok, men så fort ei du kunne tenke deg avviser deg, klager du over friendzone....

Anonymkode: 664b6...148

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting galt med dem. Følte bare ingen tiltrekning. Og så er det jo ofte litt nedtur når 9 av 10 - dama du matsjet med på tinder, viser seg å være en svak 5 av 10 i virkeligheten, pga. div. beauty filters og annen fotofiksing...

Anonymkode: 13c8c...14a

Dette. Du velger vekk alle disse damene fordi du ikke synes de er en 10-er (noe som i seg selv er absurd, du blir ikke sammen med utseendet men personligheten), og så griner du når damer gjør det samme som deg og velger DEG bort.

Anonymkode: 4c726...2b3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du klager på at 9 av 10 damer ikke er attraktive nok, men så fort ei du kunne tenke deg avviser deg, klager du over friendzone....

Anonymkode: 664b6...148

Nei. Da misforsto du. Jeg skrev at damer som ofte er en 9´er på skalaen på Tinder, ofte viser seg å være mye mindre attraktive når man møter dem IRL. Pga. div. filtere og andre fototriks som brukes for å fremstå penere enn det man er.

Anonymkode: 13c8c...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Minesveiper skrev:

Tipper det er dette. Du må faktisk vise at du er fysisk tiltrukket av damen også, hjelper ikke å bare prate. 

Hvordan gjør man det da? Synes det er en vanskelig balansegang. Har ikke lyst til å bli for nærgående på første daten. Da risikerer man jo å skremme dama bort istedet.

ts

Anonymkode: 13c8c...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjør man det da? Synes det er en vanskelig balansegang. Har ikke lyst til å bli for nærgående på første daten. Da risikerer man jo å skremme dama bort istedet.

ts

Anonymkode: 13c8c...14a

Eh, du vet at damer vil ha og liker sex sant?

Du prøver deg, men du gjør det på en ikke klein måte. Når det kommer muligheter hvor det er naturlig å ta på damen så gjør jeg det, og ser hvordan hun reagerer. Sant, hvis hun gir utrykk for at dette ikke er greit trekker jeg meg unna raskt.

Jeg eskalerer som regel ting veldig rolig før det til slutt ender opp med kyssing og tafsing. Defra leder det noen ganger til sex, men det kommer veldig an på damen egentlig. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Minesveiper skrev:

Eh, du vet at damer vil ha og liker sex sant?

Du prøver deg, men du gjør det på en ikke klein måte. Når det kommer muligheter hvor det er naturlig å ta på dammen så gjør jeg det, og ser hvordan hun reagerer. Jeg eskalerer som regel ting veldig rolig før det til slutt ender opp med et kyss.

Er jo ikke alltid det passer seg å ta på henne. Kaffedate på hver sin side av et kafébord på dagtid er en setting hvor det føles veldig unaturlig å skulle ta på og være fysisk med damen. Tar gjerne imot tips. Er ca 15 år siden sist jeg var singel og på datern :) 

Anonymkode: 13c8c...14a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Da misforsto du. Jeg skrev at damer som ofte er en 9´er på skalaen på Tinder, ofte viser seg å være mye mindre attraktive når man møter dem IRL. Pga. div. filtere og andre fototriks som brukes for å fremstå penere enn det man er.

Anonymkode: 13c8c...14a

Kanskje du rett og slett må senke kravene litt? Jeg synes det høres ganske overfladisk ut å ikke ville være sammen med noen bare fordi de viser seg å ikke være en 9-er utseendemessig. :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minesveiper
På 9/25/2016 den 18.47, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke alltid det passer seg å ta på henne. Kaffedate på hver sin side av et kafébord på dagtid er en setting hvor det føles veldig unaturlig å skulle ta på og være fysisk med damen. Tar gjerne imot tips. Er ca 15 år siden sist jeg var singel og på datern :) 

Anonymkode: 13c8c...14a

Ok, men si når dere skal inn på kaffe stedet da. Du kan åpne døren for henne og "lede" henne gjennom døren med hånden din ved å ta den forsiktig bakpå ryggen hennes, for eksempel. Samme når du skal ut. Jeg bruker de "unnskyldningene" som dukker opp for å ta på damen for å si det slik :P Bare vær veldig obs på hvordan hun reagerer. 

Det er slike ting samt god øyekontakt osv som bygger seksuel spenning, og det er på den måten du ungår friendzone egentlig. Damer friendzoner menn de ikke har noe seksuell tiltrekning mot. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høyde og penisstørrelsen din hva er det?

Anonymkode: 51b7a...6bf

185 / 20 cm

ts

Anonymkode: 13c8c...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

185 / 20 cm

ts

Anonymkode: 13c8c...14a

20 cm ja, det synes jeg er litt vanskelig å tro på. :) 

Anonymkode: cfea2...722

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

20 cm ja, det synes jeg er litt vanskelig å tro på. :) 

Anonymkode: cfea2...722

Javel? Er det så utrolig?

ts

Anonymkode: 13c8c...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...