Gå til innhold

Jobb under dagpenger


babysitter

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har mistet jobb. Jeg jobbte 100% stiling. Men arbeidsgiver vil gi meg forslag at jeg kan jobbe fullt en uke og neste to uker har fri, og det skal gå videre sånn.
1 uke jobb, 2 uker fri
1 uke jobb, 2 uker fri.

Skal jeg miste dagpenger for denne perioden so jeg skal jobbe. I meldeperiode (to uker) jeg skal jobbe hele første uke,men ikke andre uke, skal jeg få noe pengene for de to uker eller nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva står det i vedtaksbrevet ditt? Hvor mange timer kan du jobbe før du mister alt av dagpenger?

Anonymkode: eed74...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta det opp med Nav og vite hva prosentstillingen din vil bli. 

Anonymkode: f9cc3...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 9/25/2016 den 16.58, babysitter skrev:

Hei. Jeg har mistet jobb. Jeg jobbte 100% stiling. Men arbeidsgiver vil gi meg forslag at jeg kan jobbe fullt en uke og neste to uker har fri, og det skal gå videre sånn.
1 uke jobb, 2 uker fri
1 uke jobb, 2 uker fri.

Skal jeg miste dagpenger for denne perioden so jeg skal jobbe. I meldeperiode (to uker) jeg skal jobbe hele første uke,men ikke andre uke, skal jeg få noe pengene for de to uker eller nei?

Du krysser av på meldekortet når du jobber, du får da utbetalt fra Nav de 2 ukene du har fri, den uka du jobber får du lønn fra arb.giver. Du får altså penger fra Nav i en av de to ukene meldekortet gjelder.

Anonymkode: 2fdc7...5fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...