Gå til innhold

Retro spill tråden


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Tenkte det ville være koselig å ha en tråd hvor vi kan diskutere gamle spill som vi vokste opp til :) Noen av de jeg husker best fra barndommen min er Donkey Kong Country, Banjo Kazooie, Majoras Mask, A link to the past, Mario Party 3, Super Mario World, Super Mario 64 og Super Mario Sunshine som jeg fikk når jeg var 11, tidlig i gamecube tida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker at høydepunktet da jeg var liten var når vi skulle på besøk til farfar. Han hadde pc med nibbles og gorilla.bas på :D

Også lånte vi NESen til tanten og onkelen min med Super mario bros og duck hunt. Blir fortsatt irritert når jeg tenker på den hunden som flirer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Strixa skrev:

Ingenting slår "Ocarina of time". Den beste spillopplevelsen jeg noensinne har hatt.😃

Legendarisk spill :) Har du spilt oppfølgeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Strixa skrev:

Majoras mask? Ja, bra det også🙂

Skal du spille det nye Zelda spillet som kommer ut? Det ser så episk ut :biggrin:

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Annetnavn_
21 minutter siden, Jacklost skrev:

Skal du slikke det nye Zelda spillet som kommer ut? Det ser så episk ut :biggrin:

Jeg må prøve det. Gadd aldri fullføre Twilight Princess, så det spørs hvordan det går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Strixa skrev:

Jeg må prøve det. Gadd aldri fullføre Twilight Princess, så det spørs hvordan det går...

Twilight princess kom ut igjen på Wii u :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mario Party på N64 er helt fantastisk frustrerende med sine kinkige kontroller, flaksbaserte terningkast og den evige ryggdolkingen som alle driver med. En sikker festbrems, hver gang. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Mario Party på N64 er helt fantastisk frustrerende med sine kinkige kontroller, flaksbaserte terningkast og den evige ryggdolkingen som alle driver med. En sikker festbrems, hver gang. :laugh:

Beste man kan få :) Synd serien falt i dass etter 7eren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Jacklost skrev:

Beste man kan få :) Synd serien falt i dass etter 7eren..

Nintendo er kjent for å ikke greie seg i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg likte bedre å programmere og husker ikke spillene tl sharpMZ721 og commadore 64 maskinene 

Men husker donkeykong spillene jeg hadde på sånne håndholdte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Jacklost skrev:

Så, er majoras mask favoritt spillet ditt? :)

Faktisk ikke, Ocarina of Time ligger på toppen for meg sånn opplevelsemessig. MM er en tett nummer 2, men Majora's Mask er den kuleste figuren i serien.:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MajorasMaske skrev:

Faktisk ikke, Ocarina of Time ligger på toppen for meg sånn opplevelsemessig. MM er en tett nummer 2, men Majora's Mask er den kuleste figuren i serien.:laugh:

Hehe :) Hvem er det på profilbildet forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som husker spillet Cats? (mener det het det..) Var til PC, så satt det forskjellige katter i vinduer. Husker ikke hva mer man skulle gjøre, men husker jeg syns det var så gøy :)

Ellers hadde jeg dilla på The Simpsons til den første Nintendoen. Klarte aldri runde det, til tross for iherdig prøving i åresvis :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2016 den 18.49, MajorasMaske skrev:

James Franco<3

Hahaha, jeg ser det nå jeg når klikka inn på bildet :P Så ut som en fyr med måne den delen jeg kan se :fnise: 

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jacklost skrev:

Hahaha ser det nå når klikka inn på bildet :P Så ut som en fyr med måned den delen jeg kan se :fnise: 

HAH :fnise: Faen nå ser jeg det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...