Gå til innhold

Lyder fra halsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i noen måneder vært plaget med lyder fra halsen, en slags svak rapelyd som kommer av seg selv. Kommer ofte i forbindelse med at jeg spiser eller drikker. Synes dette er veldig sjenerende da det høres godt, feks i pausen på jobben eller i andre situasjoner der jeg er sammen med andre. Dette gjør at jeg drikker lite når jeg er sammen med andre, men på jobb må jeg nesten spise og drikke. Jeg er litt nervøs i sosiale sammenhenger og antar at jeg kanskje svelger luft sammen med maten og drikken pga det? Men dette kan også komme når jeg er hjemme helt alene. Klarer ikke å fremprovosere rap om det skulle hjelpe. Noen som har opplevd det samme og funnet noe som hjelper?

Anonymkode: 7686e...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er på samme måten. Det er kun når jeg drikker kullsyre, men jeg drikker ganske mye brus og øl :P

Har bare tolket det som at jeg er tynn i halsrøret :rolleyes:

Men hva er den egentlige fasiten på dette? Følger med i tråden, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.9.2016 at 16.21, Kristiansand123 skrev:

Hei. :) Vil anbefale deg å ringe legen :) Lykke til. Går sikkert fint.

Er det noe spesielt du tenker det kan være siden du anbefaler meg å dra til legen?

Anonymkode: 7686e...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe spesielt du tenker det kan være siden du anbefaler meg å dra til legen?

Anonymkode: 7686e...487

Nei, ikke annet enn at KG ikke kan svare på hvorfor det kommer slike lyder fra halsen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Kristiansand123 skrev:

Nei, ikke annet enn at KG ikke kan svare på hvorfor det kommer slike lyder fra halsen din.

Selvfølgelig ikke, men der er jo en sjanse for at noen andre har opplevd det samme og har funnet ut av hva det er.

Anonymkode: 7686e...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...