Gå til innhold

Beste pulverkaffe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da jeg ikke har kaffetrakter så bruker jeg pulverkaffe. 
Lyst til å begynne å lage meg litt mer kaffe om morgenen for å ha med på termos. 
Noen som kan anbefale en god pulverkaffe? Jeg har sverget til Nescafe Gold, men synes i det siste at den har smakt litt rart.
Kanskje fordi jeg har latt lokket stå åpent slik at kaffen mister aroma?
 

Anonymkode: 2d6f1...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg ikke har kaffetrakter så bruker jeg pulverkaffe. 
Lyst til å begynne å lage meg litt mer kaffe om morgenen for å ha med på termos. 
Noen som kan anbefale en god pulverkaffe? Jeg har sverget til Nescafe Gold, men synes i det siste at den har smakt litt rart.
Kanskje fordi jeg har latt lokket stå åpent slik at kaffen mister aroma?
 

Anonymkode: 2d6f1...616

Pulverkaffe er etter min erfaring ikke noe godt når man ikke drikker den med en gang(ikke at jeg er så stor fan da heller)

Vil heller anbefale deg en rimelig trakter,evt en presskanne. Rimligere i lengde blir det også :)

Men hvis det er helt utelukket ville jeg ha valg Løfbergs Lila harmoni instant

Anonymkode: 0e4f9...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater smaken av pulverkaffe, spesielt de typene som er frysetørret eller hva det nå enn er.

Men må bunnpris selger de faktisk en som er veldig god. Det er en glassbeholder og pulveret er helt fint og sort. Koster rundt 70-80 kr, men den er drøy i bruk. Anbefales. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes pulverkaffe kan være bedre enn mye av den kaffen som lages på diverse tvilsomme kaffemaskiner. Min favoritt er Nescafé espresso. 

Anonymkode: 905df...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker også best Nescafe gold, men den taper seg i smak med lokket av. Jeg ville tatt med varmt vann på termos, og en liten plastboks med pulverkaffe og laget fersk kaffekopp istedetfor å blande på morgenen i termosen. 

Anonymkode: cea8c...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brasero.

Anonymkode: 34d10...efc

Jeg synes også Brasero er best av de som er å få i "alle" butikker her i landet. Men jeg har ikke smakt den til Løfbergs Lila. 

(Nescafe Gull smaker jo uansett pyton, men den blir nok ekstra ille om den står uten lokk, ja.)

Anonymkode: 6f9f0...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...