Gå til innhold

Babypakker. Bullshit eller bra? Erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom over denne siden med mange babypakker nå. http://babypakker.no/

Synes mange av pakkene ser usakelig flotte ut. Noen som har erfaringer?
Regner med at det ikke går an å melde seg inn fro å melde seg ut igjen samme uken..... De er vel smartere enn som så disse folka...

Er det noen baktanker fra utsender eller er det bare positivt? Blir man lurt inn i evige abonomenter det er vanskelig å komme ut av feks?
 

Anonymkode: cbbb9...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurt inn i et abonnement? Det er jo ikke verre enn at du avslutter det.

Anonymkode: 920c7...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Lurt inn i et abonnement? Det er jo ikke verre enn at du avslutter det.

Anonymkode: 920c7...300

Hørt flere ganger at folk ikke får avsluttet div abo, da de får tilsendt pakker allikevel. Ikke nødvendigvis babypakker, men andre ting som feks, vitaminer, blader osv.

Anonymkode: cbbb9...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Libero (kiwi), apotek1 og rema1000 er de pakkene som ikke krever noe abonnement og er veldig flotte pakker. Særlig apotek1 sin inneholdt mye fint som blant annet 2 ulike flasker og smokker, magasinet foreldre&barn+++ 

Jeg valgte ikke å benytte meg av de andre da disse var abonnement i bokklubber osv.

Anonymkode: bfad0...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apotekene og RIMI sin likte jeg godt, men man får reklame sms og mail etter å ha fått dem. Ingen abo. 

Anonymkode: be1f8...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke hvilken pakke det er, men det er en av dem som får go'boken til og ringe deg HELE tiden fra barnet er født. Jeg holdt på og bli sprø

Anonymkode: 49e75...971

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hold deg til de som er gratis så er det ikke noe å tenke på :) og ja, det er trygt. Bare les vilkårene før du bestiller så vleger du selv.

Anonymkode: 69568...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnas egen bokverden sendte meg flere pakker uten at jeg hadde fått beskjed eller fikk muligheten til å avbestille. 
En måned sendte de to pakker, en annen ingen så det var også vanskelig å vite når man måtte kontakte dem for å kunne avbestille. 
Man må jo ikke beholde bøkene de sender ut, men å sende dem i retur kostet alt fra 100 - 200 kr og det er kjempe irriterende når det skjer flere ganger. 
For at det du mottar i velkomstpakken skulle være gratis så må du være medlem i et år. 
Ikke verdt det! 

Anonymkode: 29411...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnas egen bokverden sendte meg flere pakker uten at jeg hadde fått beskjed eller fikk muligheten til å avbestille. 
En måned sendte de to pakker, en annen ingen så det var også vanskelig å vite når man måtte kontakte dem for å kunne avbestille. 
Man må jo ikke beholde bøkene de sender ut, men å sende dem i retur kostet alt fra 100 - 200 kr og det er kjempe irriterende når det skjer flere ganger. 
For at det du mottar i velkomstpakken skulle være gratis så må du være medlem i et år. 
Ikke verdt det! 

Anonymkode: 29411...711

Du må jo gå inn på "min side" og avbestille hovedboka der. Dei sender mail. Veldig nøgd med dei.

Elles melder eg meg ikkje på dei andre fordi du må tillate at folk ringer deg og sender mail med reklame. Det tykkjer eg ikkje det er verdt. 

Anonymkode: b57fa...f8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hørt flere ganger at folk ikke får avsluttet div abo, da de får tilsendt pakker allikevel. Ikke nødvendigvis babypakker, men andre ting som feks, vitaminer, blader osv.

Anonymkode: cbbb9...915

Men det er jo fordi de er for dumme til å klare å si opp.

Anonymkode: 920c7...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker ikke hvilken pakke det er, men det er en av dem som får go'boken til og ringe deg HELE tiden fra barnet er født. Jeg holdt på og bli sprø

Anonymkode: 49e75...971

Ja. Aldri igjen! Greit nok at man kan melde seg ut med en gang, men de slutter jo aldri å ringe! 

Denne gangen har jeg bare bestilt de pakkene som ikke involverer noe abonnement pga dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt fra Libero, apotek1 og Rema1000. Ingen av dem involverer abonnement. Har fått én telefon fra Foreldre og barn (fikk blad i Apotek1-pakken), men det et lett å takke nei til. 

Anonymkode: 22efa...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...