Gå til innhold

Hvordan ser verden ut i år 3050


Gjest CKT

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle har dødd av antibiotikaresistens

Anonymkode: c4b6d...419

Ja, du skal ikke se bort fra det. 

Menneskene ødelegger jo selv kloden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Loki Laufeyson skrev:

Da har vi nok utryddet oss selv.

Ja, er det jeg og satt og lurte på. Om vi har klart  å ødelegge for kommende generasjoner, med at vi tror vi gjør dem en tjeneste med det å ødelegge for dem.

Det er en skremmende tanke.

Endret av CKT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antibiotikaresistens klarer man å takle, om man virkelig vil. Bakteriofager vil tvinge seg frem.

Hva som skjer i storpolitikken er vanskeligere å spå. Sannsynlivis blir det mer ustabilitet og krig over hele fjøla (også her i vesten). Dels på grunn av klimaendringer, dels på grunn av store folkevandringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Lutetium 71 skrev:

Antibiotikaresistens klarer man å takle, om man virkelig vil. Bakteriofager vil tvinge seg frem.

Hva som skjer i storpolitikken er vanskeligere å spå. Sannsynlivis blir det mer ustabilitet og krig over hele fjøla (også her i vesten). Dels på grunn av klimaendringer, dels på grunn av store folkevandringer.

Tror verden består av roboter, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Tuesday, September 27, 2016 at 13.43, CKT skrev:

Tror verden består av roboter, da.

Very possible...

De få menneskene som er igjen vil nok være slaver.

2016-09-29 00.40.32.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det vil finnes mennesker på jorda da, men langt færre enn i dag. De som lever er svært velstående, pluss arbeiderne som jobber for dem. Mye land vil være borte pga vannstigning, og det vil være forurenset luft. Dette gjør at de velstående har store områder med tak over seg som framstår som utendørs. Kanskje vil det være mindre krig fordi menneskene har nok med å tilpasse seg den forurensede kloden. Forskningsarbeidet går ut på å undersøke om det finnes en annen planet vi kan flytte menneskene over på og deretter få de kommende generasjonene til å lære av feilene. 

Jeg håper dette er feil og at vi klarer å beholde jordkloden i god stand lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke vi kommer til å nå år 3050 før Jesu gjenkomst og Guds dommedag. Mer og mer tyder på at vi lever i endetiden og at Jesu gjenkomst nærmer seg. 

Anonymkode: d870e...096

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 30.9.2016 den 13.23, powpow skrev:

Jeg tror det vil finnes mennesker på jorda da, men langt færre enn i dag. De som lever er svært velstående, pluss arbeiderne som jobber for dem. Mye land vil være borte pga vannstigning, og det vil være forurenset luft. Dette gjør at de velstående har store områder med tak over seg som framstår som utendørs. Kanskje vil det være mindre krig fordi menneskene har nok med å tilpasse seg den forurensede kloden. Forskningsarbeidet går ut på å undersøke om det finnes en annen planet vi kan flytte menneskene over på og deretter få de kommende generasjonene til å lære av feilene. 

Jeg håper dette er feil og at vi klarer å beholde jordkloden i god stand lengre.

Teknologi som kan brukes til å terraforme en annen klode, vil også kunne brukes til å gjøre forholdene på jorden mer levelige igjen. Så i et slikt fremtidsscenario vil man sannsynligvis si ja takk begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antakelig omtrent som Johannesburg eller Guatemala City ser ut idag.

Anonymkode: a67b2...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RaspberryPi
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Antakelig omtrent som Johannesburg eller Guatemala City ser ut idag.

Anonymkode: a67b2...9ea

Hva er galt med Johannesburg mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fler bilder av hvordan Oslo, Trondheim og Bergen vil se ut når det bor 90% afrikanere og mennesker fra Midt-østen, og resten raseblandede nordmenn, her:

529607903-township-desolate-ghetto-johan

Guatemala-ghetto-14th-of-October.jpg

Anonymkode: a67b2...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...