Gå til innhold

Dere flotte unge gutter her på forumet : )


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva hadde du tenkt om rumpen til en eldre, sprek mann om den var godt trent, muskuløs og godt plassert i trange Levisbukser? 

Anonymkode: 81183...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Jacklost skrev:

Om du tar kjønnsoperasjon og blir til en eldre, sprek dame med godt trent rumpe så kunne det blitt noe :)

En rumpe kan være ganske rund og spretten på en mann også. Og jeg vet å bruke den : ) 

Anonymkode: 81183...30f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som ofte spør menn i bildetrådene om de liker eldre menn?

Anonymkode: fe76e...a1f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger som regel ikke merke til alle og enhver når jeg er ute og går. Hadde sannsynligvis ikke lagt merke til deg

Anonymkode: 13bd9...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En rumpe kan være ganske rund og spretten på en mann også. Og jeg vet å bruke den : ) 

Anonymkode: 81183...30f

Kanskje det men jeg foretrekker en kvinnelig rumpe, ikke en mannlig en ;) Finnes sikkert homofile som du kunne spurt. Men måten du presenterer deg synes jeg er litt creepy 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du tenkt om rumpen til en eldre, sprek mann om den var godt trent, muskuløs og godt plassert i trange Levisbukser? 

Anonymkode: 81183...30f

sfun_butt-biting.gif  ?

Anonymkode: 48252...787

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legger som regel ikke merke til alle og enhver når jeg er ute og går. Hadde sannsynligvis ikke lagt merke til deg

Anonymkode: 13bd9...853

Det tror jeg du hadde : ) Levis er ganske stram i stoffet, og rumpen får en rund og fast form. Føler flere unge menn kikker på meg ;) 

Anonymkode: 81183...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg du hadde : ) Levis er ganske stram i stoffet, og rumpen får en rund og fast form. Føler flere unge menn kikker på meg ;) 

Anonymkode: 81183...30f

Post bilde av deg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg du hadde : ) Levis er ganske stram i stoffet, og rumpen får en rund og fast form. Føler flere unge menn kikker på meg ;) 

Anonymkode: 81183...30f

Si meg, håper du noen skal svare positivt med nick så du kan sende dem pm?

Anonymkode: fe76e...a1f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Jacklost skrev:

Post bilde av deg selv

 

14 minutter siden, Jacklost skrev:

Ikke prøv å sende meg pm ts :nei: 

Her er du selvmotsigende ;) 

Anonymkode: 81183...30f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Her er du selvmotsigende ;) 

Anonymkode: 81183...30f

Nei. Vil ikke ha noe pm men siden han skryter så mye av stumpen sin så kan han godt poste bilde og vise det. Kanskje noen homofile brukere ser det og blir interessert med ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jacklost skrev:

Nei. Vil ikke ha noe pm men siden han skryter så mye av stumpen sin så kan han godt poste bilde og vise det. Kanskje noen homofile brukere ser det og blir interessert med ;) 

Du er veldig interessert i dette bildet ;) får se om jeg ikke får tatt ett bilde, men ønsker ikke å bli gjenkjent. Da blir det i såfall kun av rumpen.

Anonymkode: 81183...30f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er veldig interessert i dette bildet ;) får se om jeg ikke får tatt ett bilde, men ønsker ikke å bli gjenkjent. Da blir det i såfall kun av rumpen.

Anonymkode: 81183...30f

Sender du meg bilde rapporterer jeg deg. Vil ikke se noe bilder av deg, finn deg noen andre å plage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
7 timer siden, Jacklost skrev:

Om du tar kjønnsoperasjon og blir til en eldre, sprek dame med godt trent rumpe så kunne det blitt noe :)

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Jacklost skrev:

Sender du meg bilde rapporterer jeg deg. Vil ikke se noe bilder av deg, finn deg noen andre å plage

Det var du som skrev post bilde ;) skal ikke sende til deg, tenkte her i tråden siden det ble etterspurt bilde av rumpen min. 

Anonymkode: 81183...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det var du som skrev post bilde ;) skal ikke sende til deg, tenkte her i tråden siden det ble etterspurt bilde av rumpen min. 

Anonymkode: 81183...30f

Ja gjør det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...