Gå til innhold

Får ikke diagnose


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør man når psykologen mener du ikke har asperger når du selv er veldig sikker på dette? Psykologen mener jeg har personlighetsforstyrrelser, men jeg har vært sånn her så lenge jeg og familien kan huske. Endelig hadde jeg funnet et "svar" på hvorfor jeg er og alltid har vært som jeg er. Jeg følte det var forklarende. Men nå skal jeg heller behandles for 3 forskjellige personlighetsforstyrrelser? 

Hva gjør jeg? Jeg kan ikke fikses. Jeg er født sånn. 

Anonymkode: d97f6...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til en psykiater som har praktisert noen år, de kan som regel tingene sine er min erfaring. 

Anonymkode: 06878...d29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå til en psykiater som har praktisert noen år, de kan som regel tingene sine er min erfaring. 

Anonymkode: 06878...d29

Det er min erfaring også, i alle fall om de har arbeidet i team. Men personlighetsforstyrrelser starter gjerne også i barndom eller tenår, så man kan ha vært slik så lenge man kan huske også. 

Anonymkode: 5ddea...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få en second opinion:) Hvis ikke ville jeg i alle fall forsøkt behandlingen anbefalt. 

Anonymkode: c6fb4...31b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du blitt utredet for begge diagnoser da? Hva med å å be om begrunnelse for diagnosen du har fått? Eller utskrift av journal som du kan la en annen psykolog/psykiater se på?

Anonymkode: e21d7...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...