Gå til innhold

Det særeste du har opplevd på reise?


The Kitten

Anbefalte innlegg

Hva er det særeste du har opplevd når du har vært ute og reist?

Da jeg skulle inn i USA i sommer ble jeg tatt inn til en ekstra sikkerhetssjekk fordi fingeravtrykkene mine ikke matchet med det de hadde i systemet fra før. Det er jo ikke som om jeg har fått nye liksom. 

Har også en historie fra min far.

Han skulle fly fra Syria til Dubai, dette var på 70-tallet. De andre på flyet var mulimer, så han fikk en egen seksjon i flyet hvor han kunne røyke og drikke. 

Han sa til flyvertinnen: Vekk meg når vi lander for da skal jeg gjort. 

Så hun gjorde jo det. 

Så gikk han og ventet, og ventet på bagasjen sin. Til slutt går han og spør noen om hva som skjer. Da får han beskjed om at han ikke var i Dubai, men i Saudi-Arabia. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg reiste uspesifisert til Tyrkia (aldri mer uspesifisert!!) Ankom hotellet midt på natta.. Så nesten ingenting.. Klokka seks på mårran våkna jeg av at ei svær ku sto å rauta rett utenfor vinduet! Jeg så bare et svært jævla ku-hode når jeg dro vekk gardina! Det var litt sært! 😅 

Anonymkode: 5115a...6b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reiste uspesifisert til Tyrkia (aldri mer uspesifisert!!) Ankom hotellet midt på natta.. Så nesten ingenting.. Klokka seks på mårran våkna jeg av at ei svær ku sto å rauta rett utenfor vinduet! Jeg så bare et svært jævla ku-hode når jeg dro vekk gardina! Det var litt sært! 😅 

Anonymkode: 5115a...6b5

Minner meg på en jeg jobbet sammen med for noen år tilbake, han hadde vært på ferietur til Tyrkia, hadde en fin ferie og det meste var greit, bortsett fra at hotellrommet hans vendte ut mot den lokale moskeen. Så grytidlig hver morgen ble han vekket av bønneropene fra minareten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...