Gå til innhold

Han slo og jeg vil sjekke hodet på legevakta - tyster de til politiet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det jeg trodde var drømmemannen slo meg så hardt i hodet i kveld at det sa pang innvendig og akuratt som at hjernen og synet flashet hvitt. Synet var uklart i noen sekunder men det gjorde ikke altfor vondt (har kjent værre slag), ble ikke svimmel mer enn et sekund og jeg merker ikke noe etter slaget lenger. Lurer allikevel på om det kan være greit å dra på legevakta i morgen pga det hvite flashet for det har jeg aldri fått før. Noen som vet hva jeg mener?  

Det jeg er bekymret over er om legevakta vil vite hvem som står bak eller blander inn politiet om jeg ikke vil si noe mer enn at jeg ble slått?  

Vil ikke tyste på han , er straff nok at jeg kastet telefonen hans til helvete å ba han aldri kontakte meg igjen. Vil ikke ha noe med han å gjøre eller retts greier og styr.  

Er det noe poeng i å dra på legevakta når det ikke gjør vondt og dagen etter hendelsen?  

Anonymkode: 340e5...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo jeg kjenner det faktisk litt mellom tinningen og pannen der han traff.. 

Anonymkode: 340e5...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hva skjedde ts?

Hvor lenge har dere sett hverandre?

Var han påvirket av noe slag?

Anonymkode: 23852...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil ikke være nødvendig å stikke til legevakten for noe slikt. Det er en liten sjangse for dødelig hjerneblødning, men ingen grunn til å være hysterisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legvakten kontakter ikke politiet. Dersom du skulle ønske å anmelde, må du selv stå for det.

Det er forøvrig ikke noe poeng i å lyve om hva som skjedde. Du skal ha hjelp for det sm faktisk er skjedd. Legevakten er ikke interessert i hva gjerningsmannen heter, men de trenger et korrekt fremstilt handlingsforløp for å yte deg riktig hjelp.

Taushetsplikten gjelder. Du har ingen ting å være redd for.