Gå til innhold

Gikk undercover for å bli muslimhater


Gjest made4u

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noen eksempler på hva han sa? Søsteren virket ganske opprørt.

Anonymkode: 5b88d...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en resirkulert artikkel? Mener jeg leste en dønn lik for rundt ett års tid siden?:klo:

Anonymkode: 32555...16c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen ble det han selv kaller "muslim hater" og opplevde at kollegaene i NRK ikke ville ha noe med ham å gjøre, dette sier vel like mye om NRK ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble han "muslimhater"? Det er mye kritikk som kan rettes mot kulturen som en del muslimer tar meg set til Vesten, men "muslimhater"? Betyr det at han hater alle muslimer kun i kraft av at de tror på islam? Jeg tenker at dette med barnebruder, æreskultur knyttet til seksualitet, kjønnslemlestelse, forbud for kvinner mot å jobbe fordi de ikke skal omgås menn - er alle en del av kulturen, og ikke noe som kommer automatisk fordi man er muslim. Å være en generell muslimhater er sært. 

Anonymkode: d3f49...995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et useriøst program fra NRK som ikke handlet om muslim hat, men om kritisk blikk på islam og innvandring. Når man ser på Hege Storhaug som hater og høyreekstrem som det gjøres i dette programmet. Da har man forstått lite. Men artig å se og få bekreftet hvor lite som rører seg i hode på PK folk som vises i dette programmet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès

Nei, dette ble rett å slett for dumt, dette har ingenting med hat å gjøre det er et kritisk blikk på islam. Og når det gjeldet Storhaug, når ble hun høyreekstrem ? 

Det er alt for mange Pk og sosialister i media og spesielt i NRK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tosken har ekstreme venner og kollegaer som kaller det at han linket til dette muslimhat: http://www.nettavisen.no/nyheter/halvparten-av-britiske-muslimer-vil-forby-homofili/3423212001.html

Samtidig skrev han: "Sånn vil ikke jeg ha det i Norge". Døm selv om det var noe å ønske seg, eller noe vi ikke kan ha i England eller Norge. At 23% ønsker sharia?

Sitat

Resultatene har blitt omtalt i flere britiske medier. I underkant av en fjerdedel av de spurte muslimene svarer at deler av Storbritannia bør styres etter Sharia-lovgivning.

http://www.vg.no/nyheter/meninger/islam/sidestiller-islamkritikk-med-muslimhat/a/23675495/

Sitat

Hva har han lagt ut? NRKs skrekkeksempel er delingen av en artikkel om en holdningsundersøkelse blant engelske muslimer. Den viser at 52 prosent ønsker at sex blant homofil skal være ulovlig. 39 prosent mener kvinnen alltid bør adlyde sin mann. 31 prosent mener menn kan ha mer enn en kone, 23 prosent ønsker sharia-over i England. Fem prosent ønsker at utroskap skal straffes med steining. Ludvig delte saken med denne statusoppdateringen: «Dette sier en del om hvilke holdninger de tar med seg. Sånn vil ikke jeg ha det i Norge.»

 

Endret av ops2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skjelden at jeg kaller mennesker svikere. Men denne mannen er en idiot, en ål som ikke har arbeidet med noe annet enn å sitte på sin bløte bak og spy ut hat mot alle som vil beholde Norge som et sekulært land, uten at en middelalderreligion skal kreve å få ta med sin ukultur. Jeg vil ikke ha han hengt etter halsen i en lyktestolpe, slik de gjorde under den Franske revolusjon. Men jeg skulle sett han leve undercover som ekte muslim i Iran eller Afghanistan i fem år.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte på at når journalisten skrev følgende på Facebook:  ..52 prosent ønsker at sex blant homofil skal være ulovlig. 39 prosent mener kvinnen alltid bør adlyde sin mann. 31 prosent mener menn kan ha mer enn en kone, 23 prosent ønsker sharia-over i England. Fem prosent ønsker at utroskap skal straffes med steining. Ludvig delte saken med denne statusoppdateringen: «Dette sier en del om hvilke holdninger de tar med seg. Sånn vil ikke jeg ha det i Norge.»..

Så var det faktisk noen som svarte ham med følgende: 

«Har det rabla for deg eller? Det er jo langt flere nordmenn med slik holdninger, enn ikke-vestlige innvandrere.» .

Jeg blir genuint nysgjerrig på hvordan hjernen fungerer på slike mennesker. Er det virkelig flere nordmenn enn ikke-vestlige innvandrere som mener at homofili skal være forbudt og at utroskap skal straffes med steining?

Anonymkode: 03083...fbe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerte på at når journalisten skrev følgende på Facebook:  ..52 prosent ønsker at sex blant homofil skal være ulovlig. 39 prosent mener kvinnen alltid bør adlyde sin mann. 31 prosent mener menn kan ha mer enn en kone, 23 prosent ønsker sharia-over i England. Fem prosent ønsker at utroskap skal straffes med steining. Ludvig delte saken med denne statusoppdateringen: «Dette sier en del om hvilke holdninger de tar med seg. Sånn vil ikke jeg ha det i Norge.»..

Så var det faktisk noen som svarte ham med følgende: 

«Har det rabla for deg eller? Det er jo langt flere nordmenn med slik holdninger, enn ikke-vestlige innvandrere.» .

Jeg blir genuint nysgjerrig på hvordan hjernen fungerer på slike mennesker. Er det virkelig flere nordmenn enn ikke-vestlige innvandrere som mener at homofili skal være forbudt og at utroskap skal straffes med steining?

Anonymkode: 03083...fbe

Eller, det kan jo hende at han regnet "ikke-vestlige-nordmenn" inn i gruppen..

Anonymkode: 03083...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, ops2 skrev:

Det er skjelden at jeg kaller mennesker svikere. Men denne mannen er en idiot, en ål som ikke har arbeidet med noe annet enn å sitte på sin bløte bak og spy ut hat mot alle som vil beholde Norge som et sekulært land, uten at en middelalderreligion skal kreve å få ta med sin ukultur. Jeg vil ikke ha han hengt etter halsen i en lyktestolpe, slik de gjorde under den Franske revolusjon. Men jeg skulle sett han leve undercover som ekte muslim i Iran eller Afghanistan i fem år.

Helt enig med deg. Hørte du hans venninne som hadde jobbet på et asylmottak. Der hun sier, det vil ikke gå så langt i Norge vet du. Det var argumentet. Så naive er PK folket og sikkert mange AB folk her på KG som forsvarer innvandring og islamiseringen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg blir genuint nysgjerrig på hvordan hjernen fungerer på slike mennesker. Er det virkelig flere nordmenn enn ikke-vestlige innvandrere som mener at homofili skal være forbudt og at utroskap skal straffes med steining?

Anonymkode: 03083...fbe

Jeg vil ikke bli overrasket om man lærer slik på AUF leier rundt bålet og sikkert blant SV ungdommen der naiviteten lyser ut av deres øyne. Det er snart ingen tvil om at noen er med på et stort svik av Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, ops2 skrev:

Det er skjelden at jeg kaller mennesker svikere. Men denne mannen er en idiot, en ål som ikke har arbeidet med noe annet enn å sitte på sin bløte bak og spy ut hat mot alle som vil beholde Norge som et sekulært land, uten at en middelalderreligion skal kreve å få ta med sin ukultur. Jeg vil ikke ha han hengt etter halsen i en lyktestolpe, slik de gjorde under den Franske revolusjon. Men jeg skulle sett han leve undercover som ekte muslim i Iran eller Afghanistan i fem år.

Jeg tør å hevde at han er langt smartere enn deg, er du og dine meningsfeller som sitter i glassbur her, din fordummende argumentasjon uten substans og hvor du ikke en gang evner å se tematikken viser jo med tydelighet det.

Hva samfunn verden over ser, er at ved radikalisering så blir dem som radikaliseres isolert, rett og slett fordi samfunnet tar avstand fra den radikaliserte sine meninger og argumenter. Det kan gå så langt at sågar familiemedlemmer har problemer med å svelge den radikaliserte sine meninger, er vanlig at radikaliserte mister venner og familiemedlemer og går dypere inn i sub-kulturen den radikale er på vei inn i, til sist havner de radikale med å leve i en tilværelse hvor de bare føler seg forstått og bare forstår sine meningsfeller - altså langt fra samfunnet forøvrig.

Er slik politiet også forklarer samt kan avsløre radikalisering, og det var da dette NRK-journalisten var ute etter å sjekke om også ville skje i hans omgivelser. Og det skjedde når han brukte argumenter hentet fra den ytterste høyrefløy, noe som nok ikke er overraskende når radikale får et distansert forhold til resten av samfunnet i alle kulturer og religioner, de utvikler seg til mørkemenn i samfunnet og har sine egne vannvittige argumenter som ikke henger på greip da de er helt irrelevante i den forstand at dem ikke gjenspeiler realitetene og slik blir umulig å forholde seg til. Type utsagn som; "Norge er en vrangstyrt sosialiststat med muslimelskende politikere som kjører landet på ræva", realitetene er at vi lever i ett av verdens tryggeste og beste land å bo i, er fakta argumenter må ta utgangspunkt i og ikke sykelig paranoide argumenter samt konspirasjonsteorier og annet fjams som eksisterer i de radikaliserte sitt hode og som forverres jo mer isolert de radikaliserte blir i sine sub-miljø.

Men den problemstillingen tør jo tydeligvis ikke dere å debattere, muligens dere ikke ser den en gang i deres vandring på vei inn i et sub-miljø av meninger hvor det eneste stedet dere får bekreftelse på deres tankegods er blant meningsfeller som står langt i fra hva folk flest mener. Det er vanskelig for andre å gå i debatt mot radikale, rett og slett fordi de radikale debatterer på et forvrengt grunnlag uten substans i virkeligheten.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, made4u skrev:

Jeg tør å hevde at han er langt smartere enn deg,

Og bestefaren min er sterkere en din. Dette er nivået du legger deg på. Så du i det hele tatt dette programmet og hørte du hva som ble sagt? Ikke direkte de smarteste som pep. Argumenter som, de lar det aldri gå så langt her i landet vet du. Her var det refleksjon mellom ørene må jeg si. Og når man tror Hege Storhaug er på høyresiden, da har man vist at det knapt er sirkulasjon mellom ørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Gothminister skrev:

Og bestefaren min er sterkere en din. Dette er nivået du legger deg på. Så du i det hele tatt dette programmet og hørte du hva som ble sagt? Ikke direkte de smarteste som pep. Argumenter som, de lar det aldri gå så langt her i landet vet du. Her var det refleksjon mellom ørene må jeg si. Og når man tror Hege Storhaug er på høyresiden, da har man vist at det knapt er sirkulasjon mellom ørene.

Hege Storhaug er på høyresiden, definitivt. Dog er hun smart nok til å moderere seg selv i den offentlige debatt, noe hun også er fullstendig avhengig av for å ikke miste den rollen hun har i mediabildet. Det blir som med noen av FPR-politikerne, som privat har vesentlig sterkere meninger enn det dem har aksept for å ytre her i landet.

I visse land har dog argumentasjonen fra de på høyresiden utviklet seg til å bli krassere, og det er den på vei til her i Norge også dessverre, da vil både politikere og Hege Storhaug komme med enda mer høyrevridd argumentasjon. Selvfølgelig tilpasser de seg den virkelighet vi lever i her i Norge, ved å uttale seg for ekstremt ødelegger dem for seg selv og kan derfor ikke det.

Hege Storhaug bærer tydelig mye hat og er ganske så høyreekstrem, derfor hun også er ganske omstridt og skaper de reaksjoner hun tross alt gjør. Om du ikke evner å se det er det fordi du selv har såpass ekstreme meninger at du ikke evner å se dette selv da du meningsmessig står for langt fra hva samfunnet du lever i gjør - så jo din avstand i debatten i diskrimineringsdebatten hvor Hodne faktisk ble dømt av det norske rettsvesen (en dom du tydelig viser at er feil og latterlig). Er du som står på siden av samfunnet i en liten sub-kultur og vurderer her, slik sett vurderer du det annerledes enn samfunnet forøvrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, made4u skrev:

Hege Storhaug er på høyresiden, definitivt.

Hege Storhaug bærer tydelig mye hat og er ganske så høyreekstrem,

Dette er direkte useriøst og i seg selv ekstremt og hevde. Kun venstreekstreme vil hevde dette tøvet. Hege er klart på venstresiden i Norsk politikk. Hun er også blant de fremste i Norge på islam. Hun er på ingen måte en hater av muslimer, som hun faktisk har flere nære venner som er. Derfor er ditt tøv ekstremt og direkte feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett programmet vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte. Jeg har ihvertfall lært noe nytt. Det finnes mennesker her i verden som er sykelig opptatt av hvordan de blir oppfattet av omverdenen. 

Anonymkode: f4226...de4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha hørt reklame for dette kan jeg også konstantere at NRK (p3) mener at å si europeere blir i mindretall og islam blir dominerende i framtiden, er tydligvis en ekstrem holdning. NRK legger selv premissene for hva som er ekstrem holdning og ikke.

Typisk NRK.

:angry::angry:

Anonymkode: 6fa24...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, made4u skrev:

Jeg tør å hevde at han er langt smartere enn deg, er du og dine meningsfeller som sitter i glassbur her, din fordummende argumentasjon uten substans og hvor du ikke en gang evner å se tematikken viser jo med tydelighet det.

.

Men den problemstillingen tør jo tydeligvis ikke dere å debattere, muligens dere ikke ser den en gang i deres vandring på vei inn i et sub-miljø av meninger hvor det eneste stedet dere får bekreftelse på deres tankegods er blant meningsfeller som står langt i fra hva folk flest mener. Det er vanskelig for andre å gå i debatt mot radikale, rett og slett fordi de radikale debatterer på et forvrengt grunnlag uten substans i virkeligheten.  

Hvem har mest ansvar for at samfunnet blir polarisert, den som stadig skrur opp nivået fra fremmedfiendtlig, islamofob, rasist, nazist, fascist og nå sist ordet HAT. Muslimhater. Muslimer er ikke islamister. Men en stor del muslimer holder fast på holdninger som de deler med islamister. Det er vist gjennom meningsmålinger hos muslimer og andre generasjons muslimer i vesten, ikke bare en gang, men mange ganger.

Og når undersøkelser viser at problemet øker og øker, det minsker ikke, så skal man ikke si: Vi kan ikke la islamismen gjøre slik i Norge som i land (sett inn land her), da er man høyreekstrem? Når sluttet venstresiden å kjempe for kvinner og homofile, og for å få et mer sekulært samfunn? Det er noe galt her, og det må sies høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...