Gå til innhold

Er du opptatt av deg selv?


Gjest CKT

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, CKT skrev:

 

Du så ikke at det var en spøk fra vedkommende med de bildene?  Det klarte jeg å se. og da svarte jeg og med en lett spøk/ tone.

Da så du feil for jeg spøkte ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, SosialisterUt skrev:

Nei bryr meg ikke/ ja jeg er selvopptatt. Kan hjelpe venner og bekjente men bryr meg egentlig ikke om ukjente folk. 

Da får vi virkelig håpe at ikke andre snur ryggen til deg den dagen du ligger på gaten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Klart jeg hjelper til dersom noen er i en dårlig helsetilstand. Det er ulovlig å forlate folk i hjelpeløs tilstand. Du vet ikke om de er i hjelpeløs tilstand før du har sjekket. Og selv om de kanskje klarer seg selv, ville jeg fortsatt hjulpet dem. En gang jeg skulle hjem fra byen, fant jeg en gutt som lå livløs på bakken. Fikk ikke kontakt med han, så ringte sykebil. En annen gang var det ei jente som falt om på trikkeskinnene. Hun kom heldigvis til seg selv ganske fort, men satt med henne til sykebilen kom. Koster meg ingenting.

Anonymkode: 6b875...688

Man kan redde liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, CKT skrev:

Da må du finne andre bilder og tekst, for dette minnet om en spøk

Deg om det. "Damsel in distress" er et velkjent begrep og på ingen måte en spøk. Dette gidder jeg ikke være med på, om du ikke ønsker ærlighet fra folk så ikke spør etter det. Melder meg ut av debatten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

Deg om det. "Damsel in distress" er et velkjent begrep og på ingen måte en spøk. Dette gidder jeg ikke være med på, om du ikke ønsker ærlighet fra folk så ikke spør etter det. Melder meg ut av debatten. 

Mulig, det var ukjent for meg. Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...