Gå til innhold

Fortvilet! Blir ikke tiltrukket av menn på min alder!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelp! Er ganske fortvilet. Er 38 år. Har de senere år sluttet  å bli tiltrukket av menn på min alder. Med årene er de som jeg har vært sammen og interessert i bare blitt yngre og yngre. Nå kan jeg tom synes at en mann som er over tretti ser for gammel ut. Nå gjelder dette bare utseende og å bli tiltrukket av en person. Ser ung ut for alderen og er ganske attraktiv så har ikke hatt problemer å bli kjent med yngre. Men nå har jeg kommet til menn/gutter helt ned i 20-årene. Kræsjer selfølgelig med interesser og verdier i livet og liker livserfaring til menn som er på min alder. Sliter bare med at jeg ikke bli seksuelt tiltrukket i det hele tatt. Synes dette er et dilemma hvor jeg føler at jeg ikke blir fornøyd uansett.

Beklager rotete innlegg og takk for svar :)

Anonymkode: 68abf...f2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg kjenner meg godt igjen i dette :) Blir aldri tiltrukket av menn over 35, og synes til og med mange menn mellom 30 og 35  ser gamle og grå ut. Jeg er tiltrukket av yngre menn i alderen 22-27 som regel. Heldigvis finnes det endel emosjonelt modne og oppegående unge menn i den aldergruppa, slik at det er mulig å inngå et parforhold med en. Jeg har vært sammen men en 25-åring i et halvt år nå, so far so good :) Sexlysten til menn, og ikke minst ytelsesevnen i senga, går jo ofte nedover når de bikker 30, så kvinner i 30-40 årene er en fantastisk god seksuell match med menn i 20-årene :) 

Anonymkode: b3b5b...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler jo også om at folk ikke er alderen sin, men at endel ser yngre ut, endel ser ut som de er, endel ser eldre ut. Aldren alene definerer dem ikke. Du kan f.eks finne satte kjærringer på knapt 25 og hotte babes på 45+! 

Sjekk ut Halle Berry og Jennifer Lopez!

Samme med menn. Noen blir gubber i 20 årene , mens noen blir aldri gubber.

Tror mye handler om at du ser og føler deg yngre?

Det gjør jeg selv, og faller derfor ofte for yngre menn, men jeg ser på helheten.

Jeg synes du skal tillate deg å falle for den du faller for ts, ikke tenk så mye på hvilken alder han har, om han er yngre eller ei.

Anonymkode: e658c...c8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...