Gå til innhold

Waist trainer/korsett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle prøve ut dette, men aner virkelig ikke hvor jeg skal kjøpe det. Virker som det er veldig mye falske produkter på flere sider jeg har vært innom... Noen som har erfaringer eller ve tom en bra og trygg side?

Anonymkode: e106c...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen av delene blir anbefalt av noen som harr bittelitt kunnskap om hvordan kroppen fungerer.

Anonymkode: f61e9...341

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å få en korsettmaker til å lage deg ett basert på dine mål. Men det er dyrt, og man må se utenfor norge for å finne gode korsettmakere. Så det er fortsatt noe jeg bare ønsker meg :) 

Dette er den mest informative bloggen/siden på nettet, her vil du blant annet finne ut om ulike merker, typer og også en guide til de skreddersydde. https://lucycorsetry.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Frøkensina skrev:

Det beste er å få en korsettmaker til å lage deg ett basert på dine mål. Men det er dyrt, og man må se utenfor norge for å finne gode korsettmakere. Så det er fortsatt noe jeg bare ønsker meg :) 

Dette er den mest informative bloggen/siden på nettet, her vil du blant annet finne ut om ulike merker, typer og også en guide til de skreddersydde. https://lucycorsetry.com

Takk skal du ha! Ja, har tenk på en skreddersydd en, men formålet er dog ikke noen drastiske endringer på midje, så mulig det holder med en helt "vanlig" waist trainer :) 

Anonymkode: e106c...045

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Takk skal du ha! Ja, har tenk på en skreddersydd en, men formålet er dog ikke noen drastiske endringer på midje, så mulig det holder med en helt "vanlig" waist trainer :) 

Anonymkode: e106c...045

Bare for å presisere så er ikke jeg heller fan av ekstrem tightlacing. Men jeg har bommet litt på kjøp fra nettet, spesielt på corset story hvor de er ok nok, men passer ikke kroppen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Bare for å presisere så er ikke jeg heller fan av ekstrem tightlacing. Men jeg har bommet litt på kjøp fra nettet, spesielt på corset story hvor de er ok nok, men passer ikke kroppen min. 

Okei, da skal jeg ikke bestille derfra! Vurderte det først

Anonymkode: e106c...045

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, da skal jeg ikke bestille derfra! Vurderte det først

Anonymkode: e106c...045

Det som er viktig er å ha de rette målene på deg selv og korsettet. Det er veldig store forskjeller på korsetter når det gjelder differansen mellom midje og hofter, om man har stor forskjell vil ikke et korsett med mindre differanse passe og omvendt. Lengden på korsettet er også viktig i forhold til din kropp. What Katie Did er et godt merke som oppgir målene/differansen, jeg har tenkt lenge på ett av deres, men vil egentlig prøve først for det er mye plunder og dyrt om det blir feil ved nettbestilling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker dere penger på korsett? Kan dere ikke bare trene og spise mer riktig om dere er missfornøyde med magen? 

Det er jo bare tull hele greia. 

Anonymkode: f2d4c...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.9.2016 at 21.50, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bruker dere penger på korsett? Kan dere ikke bare trene og spise mer riktig om dere er missfornøyde med magen? 

Det er jo bare tull hele greia. 

Anonymkode: f2d4c...73c

Jeg gjør det, men jeg jeg har en veldig bred midje i forhold til resten av kroppen likevel. Kroppsformen har faktisk veldig stor sammenheng med gener og arv. 

Anonymkode: e106c...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det, men jeg jeg har en veldig bred midje i forhold til resten av kroppen likevel. Kroppsformen har faktisk veldig stor sammenheng med gener og arv. 

Anonymkode: e106c...045

Så du skal snurpe sammen innvollene dine? Jeg trodde man hadde lært for hundre år siden jeg. Du må ikke ha en timeglassfigur da du fint kan leve med andre kroppsfasonger også.  Ikke alle er like og det er jaggu bra. Og så lenge man er sunn og frisk så skal du være takknemlig for den kroppen du har. 

Anonymkode: f2d4c...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

ActiveGear midjetrimmerbelte brukes. Jeg bruker den bare under kondisjon, som akselererer forbrenningen av fett til en viss grad. Jeg føler tydeligvis at midjemuskulaturen gradvis dannes.

Endret av GeoGeorge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...