Gå til innhold

30 år og singel... Hvordan finne dame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en mann som er 30 år og singel. Har vært i langvarig forhold siden jeg har vært 16.

Nå har jeg vært singel i rett over ett år, og dette året har jeg brukt mesteparten av tiden på meg selv.

Kjenner jeg begynner og bli klar for og prøve og finne meg en dame igjen. 

Men hvor gjør man det nå for tiden? 

Jeg er ingen sjekker som drar på byen og sjekker opp damer. 

Har ikke prøvd tinder eller andre date sider på nett, og føler egentlig at det ikke er noe for meg.

Liker og møte mennesker face to face, men føler at på byen kan det lett bli til at det blir en ons.. Og jeg er jo ute etter noe mer.

Så hvordan møte nye damer?

 

Anonymkode: 18282...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor kan du ikke prøve å laste ned tinder og se hvordan det er da? Har du ikke vært innom noe datingsider i det hele tatt?

Anonymkode: 3338e...c2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner din holdning både til Tinder og sjekking ute på byen, føler heller ikke at det passer meg..

Det er bra du har vært i langvarige forhold før, da har du 'kondis' til å prate med damer på en uanstrengt måte vil jeg tro. Det hjelper! 

Du kan prøve å komme i kontakt med damer gjennom jobb ( type kollega,  kunde osv uten at det bikker over i noe uetisk hvis vi snakker om klient/pasient og ikke vanlig kunde). Hobby eller øvrige fritidsaktiviteter, fester/middager hos venner osv. Småprat på treningsstudio kan kanskje føre fram. 

 

Anonymkode: 8f1ec...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen. 36 her, nyseparert og har samme problem. I tillegg kjenner jeg absolutt ingen å dra på bytur med. Har nesten ingen single i min omgangskrets.

Har prøvd ut datingappene, og det er hardt arbeid mot en vegg av skeptiske damer som er livredde for kyniske drittsekker og værre. "Sveip venstre hvis ditt og datt", "Nei takk til bilder av ditt og datt", "Ditt og datt føkk off", "Separert ja... - kom tilbake om fjorten år når jeg er helt, helt sikker på at jeg ikke blir en rebound-dame". Om du er ærlig og byr på deg selv så kommer du til slutt igjennom dette  forsvarsverket av negativitet og kan gjøre et godt inntrykk. Det hjelper kanskje ikke, da de konkluderer med at du jo høres flott ut, men de har egentlig ikke tid til å date i den hektiske og egentlig jævlig trygge og fine singeltilværelsen sin. Skal ikke svartmale helt. Det har jo tross alt blitt noen dates og et lovende treff som er i utvikling, men hardt arbeid er det ja.

Kan tross alt hende du har bedre hell enn meg også, så lykke til :)

Anonymkode: 50e13...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg igjen. 36 her, nyseparert og har samme problem. I tillegg kjenner jeg absolutt ingen å dra på bytur med. Har nesten ingen single i min omgangskrets.

Har prøvd ut datingappene, og det er hardt arbeid mot en vegg av skeptiske damer som er livredde for kyniske drittsekker og værre. "Sveip venstre hvis ditt og datt", "Nei takk til bilder av ditt og datt", "Ditt og datt føkk off", "Separert ja... - kom tilbake om fjorten år når jeg er helt, helt sikker på at jeg ikke blir en rebound-dame". Om du er ærlig og byr på deg selv så kommer du til slutt igjennom dette  forsvarsverket av negativitet og kan gjøre et godt inntrykk. Det hjelper kanskje ikke, da de konkluderer med at du jo høres flott ut, men de har egentlig ikke tid til å date i den hektiske og egentlig jævlig trygge og fine singeltilværelsen sin. Skal ikke svartmale helt. Det har jo tross alt blitt noen dates og et lovende treff som er i utvikling, men hardt arbeid er det ja.

Kan tross alt hende du har bedre hell enn meg også, så lykke til :)

Anonymkode: 50e13...9aa

Hjelp.

Anonymkode: 1a693...c51

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig at gjennom fritidsaktiviteter og via venner er den beste måten å treffe noen. Eller reise 😊 traff mannen min på reise. Og traff min første kjæreste på en datingapp, scout eller noe sånt. 

det viktigste erå være ærlig. Og snill. Ikke fall i den fella hvor du legger inn aksjer hos flere og sierdet samme til alle. Blir så gjennomskuelig. Approach noen på samme måte du selv ville blitt approached på. Og ikke gå rundt grøten og hint i hytt og vær. :b

skulle gjerne introdusert deg for noen, jeg! Så det ersikkert noen som kjenner noen  😀

Anonymkode: c216c...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts bør melde seg på et strikkekurs. Nesten kun jenter der, og i alle aldre. 

Jeg var eneste mann på et strikkekurs (fikk kurset på kødd av arbeidskollegaer i bursdagsgave). Kan med hånden på hjertet si at damene på kurset kastet seg over meg som ulver. Og jeg hadde privilegiet av å kunne velge den beste. 

I dag er jeg gift med den dama fra strikkekurset. Strikke kan jeg også. :-)

Anonymkode: 53116...aa2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts bør melde seg på et strikkekurs. Nesten kun jenter der, og i alle aldre. 

Jeg var eneste mann på et strikkekurs (fikk kurset på kødd av arbeidskollegaer i bursdagsgave). Kan med hånden på hjertet si at damene på kurset kastet seg over meg som ulver. Og jeg hadde privilegiet av å kunne velge den beste. 

I dag er jeg gift med den dama fra strikkekurset. Strikke kan jeg også. :-)

Anonymkode: 53116...aa2

Hva var alderen på disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er en mann som er 30 år og singel. Har vært i langvarig forhold siden jeg har vært 16.

Nå har jeg vært singel i rett over ett år, og dette året har jeg brukt mesteparten av tiden på meg selv.

Kjenner jeg begynner og bli klar for og prøve og finne meg en dame igjen. 

Men hvor gjør man det nå for tiden? 

Jeg er ingen sjekker som drar på byen og sjekker opp damer. 

Har ikke prøvd tinder eller andre date sider på nett, og føler egentlig at det ikke er noe for meg.

Liker og møte mennesker face to face, men føler at på byen kan det lett bli til at det blir en ons.. Og jeg er jo ute etter noe mer.

Så hvordan møte nye damer?

 

Anonymkode: 18282...46e

Skulle gjerne datet deg :) 

Anonymkode: ff6d2...166

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts bør melde seg på et strikkekurs. Nesten kun jenter der, og i alle aldre. 

Jeg var eneste mann på et strikkekurs (fikk kurset på kødd av arbeidskollegaer i bursdagsgave). Kan med hånden på hjertet si at damene på kurset kastet seg over meg som ulver. Og jeg hadde privilegiet av å kunne velge den beste. 

I dag er jeg gift med den dama fra strikkekurset. Strikke kan jeg også. :-)

Anonymkode: 53116...aa2

Hahhaa gud hjelpe det meg - strikkekurs ? omg ...neida sikkert ingen som misforstod interessen din nei

Anonymkode: 67165...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker holdningen din når det gjelder byturer og slike datingapper. Det tror jeg mange andre kvinner også setter pris på. 

Den letteste måten å komme i kontakt med kvinner på er gjennom fritidsaktiviteter og jobb. 

Anonymkode: 3e843...fc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også mann 36 år ...finner ingen single kvinner jeg heller.  Det er vanskelig for oss i denne aldersgruppen. 

Og dem få single som finnes er det litt av en konkurranse om :)

 

Anonymkode: 67165...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahhaa gud hjelpe det meg - strikkekurs ? omg ...neida sikkert ingen som misforstod interessen din nei

Anonymkode: 67165...f49

Fint hvis man vil treffe damer på 60+?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er også mann 36 år ...finner ingen single kvinner jeg heller.  Det er vanskelig for oss i denne aldersgruppen. 

Og dem få single som finnes er det litt av en konkurranse om :)

 

Anonymkode: 67165...f49

Jo, der er single kvinner i denne alderen. Problemet er bare at de fleste av oss har fått brent oss godt fordi de fleste menn som er single i denne alderen er dritssekker, psykisk forstyrrete folk, alkoholikere og rusmisbrukere. Så mange av oss gidder ikke mer. 

Anonymkode: 8a788...496

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den ‎24‎.‎09‎.‎2016 at 21.04, AnonymBruker skrev:

Er en mann som er 30 år og singel. Har vært i langvarig forhold siden jeg har vært 16.

Nå har jeg vært singel i rett over ett år, og dette året har jeg brukt mesteparten av tiden på meg selv.

Kjenner jeg begynner og bli klar for og prøve og finne meg en dame igjen. 

Men hvor gjør man det nå for tiden? 

Jeg er ingen sjekker som drar på byen og sjekker opp damer. 

Har ikke prøvd tinder eller andre date sider på nett, og føler egentlig at det ikke er noe for meg.

Liker og møte mennesker face to face, men føler at på byen kan det lett bli til at det blir en ons.. Og jeg er jo ute etter noe mer.

Så hvordan møte nye damer?

 

Anonymkode: 18282...46e

Kan være vanskelig å slå på sjarmen når det gjelder nett dating og tinder. Bare så du er obs på det. I såfall bruk tid på profilen og ha bilder i kule settinger. Nett kan være enklest om det blir gjort riktig. Dog er det veldig overfladig.

 

Hvorfor ikke bli en som sjekker opp på byen eller i det offentlige rom? Er bare å kjøre på, ta ett nei for ett nei. Har du selvtillit nok, kler deg bra og virker u redd. Er det en real sjans for at du blir uimotsåelig. Må bare tåle en del "nei" før man kommer dit.

 

En stund siden jeg også har vært på sjekkern, da jeg har vært i ett forhold noen år nå. Jeg fikk mest ut av å ikke bruke nettet som hoved sted. Best å ha flere platformer samtidig og dater litt i hytt og pine. Da er det liten sjans for at de tar deg som desperat, noe damer er eksperter på å lukte. Spesielt fra nettet, da de er livredde for å treffe en eventuell stalker osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, der er single kvinner i denne alderen. Problemet er bare at de fleste av oss har fått brent oss godt fordi de fleste menn som er single i denne alderen er dritssekker, psykisk forstyrrete folk, alkoholikere og rusmisbrukere. Så mange av oss gidder ikke mer. 

Anonymkode: 8a788...496

Vel om det er av den ene eller andre grunnen så blir jo konklusjonen den samme da :P

Forhåndsdømming er litt dumt da ..men men ikke sikkert det finnes mindre "dårlig kvalitet" av det motsatte kjønnet heller da. Så kanskje ikke verdt å gidde mer da nei. 

Anonymkode: 67165...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts bør melde seg på et strikkekurs. Nesten kun jenter der, og i alle aldre. 

Jeg var eneste mann på et strikkekurs (fikk kurset på kødd av arbeidskollegaer i bursdagsgave). Kan med hånden på hjertet si at damene på kurset kastet seg over meg som ulver. Og jeg hadde privilegiet av å kunne velge den beste. 

I dag er jeg gift med den dama fra strikkekurset. Strikke kan jeg også. :-)

Anonymkode: 53116...aa2

Ntåå søtt :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...