Gå til innhold

Kan jeg bruke denne kjolen i bryllup?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Hva mener du, kan jeg bruke denne kjolen som gjest i et bryllup?

http://www.ganni.com/shop/dresses/sanders-satin-dress/F1384.html?dwvar_F1384_color=Vanilla%20Ice%20Bouquet#start=12

 

Vet den er ganske mønstret, men bunnfargen er jo hvit - derfor blir jeg litt i tvil. Har sett en del bruder her inne som later til å klikke i vinkel dersom en av gjestene dukker opp i noe i nærheten av hvitt...

Anonymkode: c7858...2b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greia med hvit er vel at man ikke skal bli tatt for å være bruden. Synes ikke denne var brudete i det hele tatt. Lurer mer på lengden da det ikke akkurat skriker classy med en kjole som såvidt dekker rumpeballene i et bryllup. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LittleBabyBlue skrev:

Greia med hvit er vel at man ikke skal bli tatt for å være bruden. Synes ikke denne var brudete i det hele tatt. Lurer mer på lengden da det ikke akkurat skriker classy med en kjole som såvidt dekker rumpeballene i et bryllup. 

Har du lang rumpe, du? 

TS; jeg synes kjolen var fin og ikke for hvit. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes kjolen er helt grei mtp farge, mønster og stoff. Men, så sant du ikke er veldig lav synes jeg den er for kort. Kjolen går til midt på låret til modellen, og i et bryllup synes ikke jeg at det passer seg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FantasDick skrev:

Har du lang rumpe, du? 

TS; jeg synes kjolen var fin og ikke for hvit. :)

Nope, mere Kim K og pæreformet så jeg må alltid trekke fra endel på lengden, og kan man ikke bøye seg framover uten å vise trusa er det en no no for min del. Sier ikke at den vil gjøre det på TS, men modellen er spikertynn og den rekker henne til midt på låret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! :)

Hva mener du, kan jeg bruke denne kjolen som gjest i et bryllup?

http://www.ganni.com/shop/dresses/sanders-satin-dress/F1384.html?dwvar_F1384_color=Vanilla%20Ice%20Bouquet#start=12

 

Vet den er ganske mønstret, men bunnfargen er jo hvit - derfor blir jeg litt i tvil. Har sett en del bruder her inne som later til å klikke i vinkel dersom en av gjestene dukker opp i noe i nærheten av hvitt...

Anonymkode: c7858...2b6

Tror jeg har funnet meg en annen kjole.  Nå kjenner ikke jeg smaken din

 Likte ikke kjolen heller. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, LittleBabyBlue skrev:

Greia med hvit er vel at man ikke skal bli tatt for å være bruden. Synes ikke denne var brudete i det hele tatt. Lurer mer på lengden da det ikke akkurat skriker classy med en kjole som såvidt dekker rumpeballene i et bryllup. 

Slapp av, den dekker langt mer enn bare rumpeballene på meg..

Modellen må nok være veldig høy, for på meg (som er 165ish) rekker den til rett over knærne :)

Anonymkode: c7858...2b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av, den dekker langt mer enn bare rumpeballene på meg..

Modellen må nok være veldig høy, for på meg (som er 165ish) rekker den til rett over knærne :)

Anonymkode: c7858...2b6

Da synes jeg du skal gå for den 👍 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! :)

Hva mener du, kan jeg bruke denne kjolen som gjest i et bryllup?

http://www.ganni.com/shop/dresses/sanders-satin-dress/F1384.html?dwvar_F1384_color=Vanilla%20Ice%20Bouquet#start=12

 

Vet den er ganske mønstret, men bunnfargen er jo hvit - derfor blir jeg litt i tvil. Har sett en del bruder her inne som later til å klikke i vinkel dersom en av gjestene dukker opp i noe i nærheten av hvitt...

Anonymkode: c7858...2b6

Det kommer ann på hva slags bryllup det er. Men kjolen kan brukes synes nå jeg så lenge den er knelang eller lengre. Jeg er imot hvite klær på bryllup gjester, men denne er på grensen. Den er OK :) Veldig fin da! :) 

Endret av Minlillesky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig rar kjole, men hvis den er veldig deg så "go for it".

Anonymkode: 411bb...470

Den er veldig "meg", og enda finere i virkeligheten ;)

Anonymkode: c7858...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, morhjertegod skrev:

Jeg syns kjolen var drit lekker, så må ha den selv. Takk for tips!

Håper ikke vi skal i samme bryllup da...;)

Anonymkode: c7858...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...