Gå til innhold

Dater tre damer samtidig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Nei, det er ikke greit. Dersom jeg finner ut at de har det, så vil jeg avslutte det med henne. Men jeg har ikke spurt de om det. 

Anonymkode: 8c90c...a96

Mens du liksom skal få holde på som en annen hannkatt. Hykleri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Carrie_ skrev:

Nettopp! Men at du selv gjør dette er helt greit? Du ser dobbeltmoralen her?

ts

Ingen dobbeltmoral her. Jeg nekter de ikke å ligge med andre, men dersom de gjør det så vil jeg avslutte det. Noe de også står helt fritt til å gjøre, dersom de finner ut at jeg ligger med andre kvinner. 

Anonymkode: 8c90c...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Du vet tydeligvis svært lite om seksualitet. Å hoppe av i svingen har ca 4% sannsynlighet for graviditet, mens kondom har ca 2% sannsynlighet. Forskjellen er ubetydelig, dersom man gjør det riktig. Det er ikke sperm i "pre-cum", så de dråppene som drypper ut fører ikke til graviditet. Eneste faren er hvis man har kommet tidligere og det fremdeles ligger i sperm i urinrøret. 

Anonymkode: 8c90c...a96

Beklager at jeg ikke nevnte at dersom man bruker metoden helt korrekt (noe du sikkert gjør med fantastisk prestasjon), så er ikke faren svært høy.(men mange nok barn har blitt til ved denne metoden..) Du får si det til jentene dersom en av dem blir gravid. Jeg trodde feilaktig nok at du ikke hadde studert denne metoden grundig nok... 

Du svarer ikke på noe av det andre jeg (eller noen andre) skriver til deg, men dette er klassisk den typen mann du utgir deg for å være (og sikkert er). Det virker som du mener oppriktig at du har rett til å bruke andre mennesker slik det passer deg selv, for din egen nytelse og fremme din egen agenda. Jeg beklager, men jeg synes det er ganske forkastelig. Du minner meg sterkt om holdningene til noen jeg kjente, og jeg skal krysse fingrene mine sammen med deg for at du og en av disse uheldige jentene ikke havner blant de 4 prosentene.

Håper nesten at mennesker som får seg til å behandle andre på denne måten opplever å bli behandlet sånn selv, enten av en de har møtt kortvarig, eller stolt på i mange år.. eller foresten. Det tar jeg tilbake, unner ingen å oppleve det! Ikke engang mennesker som har disse motbydelige holdningene til andre mennesker selv...

Håper for din egen del (og de som bryr seg om deg) at du våkner opp og endrer din oppførsel før det er for sent. Jeg kjenner noen som angrer dypt på måten de behandlet andre, men innså det og endret seg for sent. Som nå har mistet det som betydde mest, og bare sitter igjen med angeren. Jeg håper virkelig ikke du blir en av dem. Du kan fortsatt gjøre det rette, både for deg selv og de rundt deg...

Bare det at du skriver som anonym her inne tyder jo på at du skammer deg, og det er jo positivt...

Lykke til

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, O.G. skrev:

Men da farer man jo med løgn og fortielse og det er jo ikke bra når man vil starte et forhold. 

Om ingen har snakket om at de ønsker ekslusivitet så ser jeg faktisk ikke problemet. Alle de jentene jeg har hatt et forhold til har spurt noe liknende "Treffer du noen andre" "Er du på tinder" og spørsmål av den typen. Om de ikke spør om det eller snakker om ekslusivitet så er et egentlig ikke noe TS selv trenger å nevne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Charmander skrev:

Om ingen har snakket om at de ønsker ekslusivitet så ser jeg faktisk ikke problemet. Alle de jentene jeg har hatt et forhold til har spurt noe liknende "Treffer du noen andre" "Er du på tinder" og spørsmål av den typen. Om de ikke spør om det eller snakker om ekslusivitet så er et egentlig ikke noe TS selv trenger å nevne. 

Nei, for det ser vel ikke du da nei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Charmander skrev:

Om ingen har snakket om at de ønsker ekslusivitet så ser jeg faktisk ikke problemet. Alle de jentene jeg har hatt et forhold til har spurt noe liknende "Treffer du noen andre" "Er du på tinder" og spørsmål av den typen. Om de ikke spør om det eller snakker om ekslusivitet så er et egentlig ikke noe TS selv trenger å nevne. 

Jeg tolker Ts kommentarer dithen at han gir dem inntrykk av å være den eneste ene (testet seg og sluttet med kondom for å nevne det tydeligste). Tipper han har lirt jentene til å tro at de har hatt denne samtalen, og at det bare er de to, men at dersom det kommer opp, så kan han peke på at "jeg sa aldri direkte at vi var eksklusive, du bare tolket det slik". Typisk manipulasjon... og det at han eventuelt har svart at han ikke er på tinder/andre sjekkeapper trenger jo ikke bety at de er eksklusive.. forstår du hva jeg mener?.. eller så er det kanskje slik at like barn leker best, at han bare har møtt andre som dater flere samtidig... hvem vet... 

Jeg lurer egentlig litt på hva han sier når han ikke kan treffe dem/er opptatt en kveld pga en av de andre jentene... Har han tid til å ha en jobb i tillegg?.. høres ganske utmattende ut egentlig..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Siri84 skrev:

Jeg tolker Ts kommentarer dithen at han gir dem inntrykk av å være den eneste ene (testet seg og sluttet med kondom for å nevne det tydeligste). Tipper han har lirt jentene til å tro at de har hatt denne samtalen, og at det bare er de to, men at dersom det kommer opp, så kan han peke på at "jeg sa aldri direkte at vi var eksklusive, du bare tolket det slik". Typisk manipulasjon... og det at han eventuelt har svart at han ikke er på tinder/andre sjekkeapper trenger jo ikke bety at de er eksklusive.. forstår du hva jeg mener?.. eller så er det kanskje slik at like barn leker best, at han bare har møtt andre som dater flere samtidig... hvem vet... 

Jeg lurer egentlig litt på hva han sier når han ikke kan treffe dem/er opptatt en kveld pga en av de andre jentene... Har han tid til å ha en jobb i tillegg?.. høres ganske utmattende ut egentlig..

Sånn leser jeg det også, samt at de gjør kjæresteting. Hallo, man viser seg ikke ut offentlig med knallkameraten/daten. Da er man kjærester da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke fortelle noen noe, men du trenger å poengtere at dere ikke er eksklusive tidlig i relasjonen slik at ingen får falske håp før man eventuelt har blitt enige om  å satse på fremtiden sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Ingen dobbeltmoral her. Jeg nekter de ikke å ligge med andre, men dersom de gjør det så vil jeg avslutte det. Noe de også står helt fritt til å gjøre, dersom de finner ut at jeg ligger med andre kvinner. 

Anonymkode: 8c90c...a96

Jo, dobbelmoral!

Anonymkode: 3ed3b...1c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Ingen dobbeltmoral her. Jeg nekter de ikke å ligge med andre, men dersom de gjør det så vil jeg avslutte det. Noe de også står helt fritt til å gjøre, dersom de finner ut at jeg ligger med andre kvinner. 

Anonymkode: 8c90c...a96

Ok, så du tror du ikke har dobbelmoral så lenge de ikke vet om det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts

Nei, det er ikke greit. Dersom jeg finner ut at de har det, så vil jeg avslutte det med henne. Men jeg har ikke spurt de om det. 

Anonymkode: 8c90c...a96

Fy søren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om moralske feminister TS. Dette er helt greit. La bare de onde få herje med sine kommentarer.

Anonymkode: 92a8c...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, O.G. skrev:

Jeg tror at vi ganske snart får en tråd fra TS hvor han klager på at han ble lurt av farskap av en av de tre. Han fikk vite det 4-6 måneder etter at han "valgte" dama han ville ha, og det er ikke henne han får godmeldingen fra, for å si det sånn. 

hahahhaa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bry deg om moralske feminister TS. Dette er helt greit. La bare de onde få herje med sine kommentarer.

Anonymkode: 92a8c...1fc

Hva tenker du om dobbeltmoralen hans, da?  

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts

Nei, det er ikke greit. Dersom jeg finner ut at de har det, så vil jeg avslutte det med henne. Men jeg har ikke spurt de om det. 

Anonymkode: 8c90c...a96

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts

Ingen dobbeltmoral her. Jeg nekter de ikke å ligge med andre, men dersom de gjør det så vil jeg avslutte det. Noe de også står helt fritt til å gjøre, dersom de finner ut at jeg ligger med andre kvinner. 

Anonymkode: 8c90c...a96

 

Anonymkode: 3ed3b...1c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9/24/2016 at 19.57, AnonymBruker skrev:

Og når jeg sier dater, så mener jeg at vi har sex, overnatter hos hverandre, går på kino sammen, går tur sammen, lager middag osv osv. 

Jeg har datet tre jenter i sånn ca 5-6 uker nå, og de vet ikke om hverandre. Ingen av de har spurt om vi skal være eller er eksklusive, så jeg mener at jeg ikke gjør noe galt. Men en venninne av meg mente jeg var en drittsekk og disse jentene fortjente å vite om det. Jeg mener hun tar feil. Jeg har ikke noen plikt å fortelle damer jeg dater om hva jeg gjør ellers i livet mitt. Vi er ikke sammen og jeg har ingen forpliktelser overfor dem. Dersom de spør, så vil jeg selvfølgelig si sannheten, men inntil da så har jeg mitt på det tørre. Mener jeg.

Anonymkode: 8c90c...a96

Venninnen din har rett. Du er en jævla drittsekk uansett om du ikke har forpliktelser overfor noen av dem som kjæreste. Det fritar deg ikke for forpliktelser som menneske. Du involerer deg i livet deres på ett plan som for alle handler om tillitt, som du misbruker på det groveste og du utsetter dem for farer de ikke har noen oversikt over som at faren for kjønnsykdommer er betraktelig økt når en part er horebukk. Håper for guds skyld du bruker kondom. Hvis ikke er du ikke bare en drittsekk. Da er du komplett hensynsløs. 

Anonymkode: e713c...b1a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor lenge skal du holde på slik da? Etterhvert må du ta et valg. Så kleint! Nå spør jeg som regel etter et par dates om han møter andre. Og ikke blir det sex på ham før etter flere dates heller. Og så går det over til et forhold eterhvert. Hvordan får du logistikken til å gå opp? Huske hvem som sier hva, hva du har sagt til dem...

Anonymkode: e58eb...b83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24. september 2016 at 19.57, AnonymBruker skrev:

Og når jeg sier dater, så mener jeg at vi har sex, overnatter hos hverandre, går på kino sammen, går tur sammen, lager middag osv osv. 

Jeg har datet tre jenter i sånn ca 5-6 uker nå, og de vet ikke om hverandre. Ingen av de har spurt om vi skal være eller er eksklusive, så jeg mener at jeg ikke gjør noe galt. Men en venninne av meg mente jeg var en drittsekk og disse jentene fortjente å vite om det. Jeg mener hun tar feil. Jeg har ikke noen plikt å fortelle damer jeg dater om hva jeg gjør ellers i livet mitt. Vi er ikke sammen og jeg har ingen forpliktelser overfor dem. Dersom de spør, så vil jeg selvfølgelig si sannheten, men inntil da så har jeg mitt på det tørre. Mener jeg.

Anonymkode: 8c90c...a96

Klarer du og tenke deg inn i en av dem sin situasjon? Hvis du hadde blitt veldig betatt av en jente du datet og hadde sex med over tid, og det etterhvert viser seg at hun har 2 andre menn hun dater samtidig for hun klarte ikke og bestemme seg for en. Ville ikke du blitt såret/skuffet da? Man gjør ikke ting mot andre som man ikke ville likt at andre gjorde mot deg! Kan tenke meg at disse damene tar det nermest som en selvfølge at det kun er henne du dater, ihvertfall når dere er sosiale sammen i tillegg til sex! Blir for dumt at du forsvarer det med at det ikke er avtalt hvordan relasjonen er enda. Men kanskje du er veldig ung? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9/24/2016 den 19.57, AnonymBruker skrev:

Og når jeg sier dater, så mener jeg at vi har sex, overnatter hos hverandre, går på kino sammen, går tur sammen, lager middag osv osv. 

Jeg har datet tre jenter i sånn ca 5-6 uker nå, og de vet ikke om hverandre. Ingen av de har spurt om vi skal være eller er eksklusive, så jeg mener at jeg ikke gjør noe galt. Men en venninne av meg mente jeg var en drittsekk og disse jentene fortjente å vite om det. Jeg mener hun tar feil. Jeg har ikke noen plikt å fortelle damer jeg dater om hva jeg gjør ellers i livet mitt. Vi er ikke sammen og jeg har ingen forpliktelser overfor dem. Dersom de spør, så vil jeg selvfølgelig si sannheten, men inntil da så har jeg mitt på det tørre. Mener jeg.

Anonymkode: 8c90c...a96

Du må gjerne kjøre på hvordan du vil, men da må du jo stå for det? Og gi andre mulighet til å stå for det de selv står for? Hvis ikke er det jo ikke greit, da overkjører du andre med ditt eget ståsted uten at andre skal få lov til å mene noe annet enn deg. Det er der problemet ligger.

Jeg bryr meg ikke om hva du gjør, jeg bryr meg om hva jeg selv gjør og hva jeg selv befinner meg i. Jeg hadde valgt å ikke date deg, og vi hadde nok uansett ikke hatt samme meninger og prinsipper på flere ting. Så du får heller være ærlig om hvordan du dater mennesker, så får dere som vil ha det sånn som dette date hverandre. Er du ikke tøff nok til å stå for det?

Anonymkode: fdfa8...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...