Gå til innhold

Dater tre damer samtidig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, Siri84 skrev:

Er det bare meg som går utifra at Ts bruker beskyttelse når han sjonglerer alle disse damene?.. 😨

Ja, antageligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts

Brukte kondom i starten, men nå hopper jeg av i svingen. Har aldri sviktet meg tidligere, så dette med graviditet bekymrer meg ikke og både jeg og de er "ren". 

Anonymkode: 8c90c...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ts

Brukte kondom i starten, men nå hopper jeg av i svingen. Har aldri sviktet meg tidligere, så dette med graviditet bekymrer meg ikke og både jeg og de er "ren". 

Anonymkode: 8c90c...a96

Ja, ja, du er antageligvis inne for en kraftig oppvekking til virkeligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psychonaut
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og når jeg sier dater, så mener jeg at vi har sex, overnatter hos hverandre, går på kino sammen, går tur sammen, lager middag osv osv. 

Jeg har datet tre jenter i sånn ca 5-6 uker nå, og de vet ikke om hverandre. Ingen av de har spurt om vi skal være eller er eksklusive, så jeg mener at jeg ikke gjør noe galt. Men en venninne av meg mente jeg var en drittsekk og disse jentene fortjente å vite om det. Jeg mener hun tar feil. Jeg har ikke noen plikt å fortelle damer jeg dater om hva jeg gjør ellers i livet mitt. Vi er ikke sammen og jeg har ingen forpliktelser overfor dem. Dersom de spør, så vil jeg selvfølgelig si sannheten, men inntil da så har jeg mitt på det tørre. Mener jeg.

Anonymkode: 8c90c...a96

Helt enig med deg. Regner tross alt med det er voksne, og ikke barn, du driver og dater på. Så da får de ta ansvar for sin egen situasjon, og heller spørre hvis det er noe de lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

ts

Brukte kondom i starten, men nå hopper jeg av i svingen. Har aldri sviktet meg tidligere, så dette med graviditet bekymrer meg ikke og både jeg og de er "ren". 

Anonymkode: 8c90c...a96

😂😂😂 Hopper av i svingen for å unngå graviditet?! Du vet at selv elever på ungdomsskolen idag lærer at det kommer sperm underveis under samleie, ikke bare ved utløsning?... dersom du har så mye seksualerfaring som du hevder, er dette noe du bør vite! Eller er dette bare en falsk skrytetråd? 😂

En annen ting. Dersom du og jentene har sjekket dere for kjønnssykdommer fordi dere ikke ønsket å bruke kondom under samleie, så er det udiskutabelt det samme som å si at man er eksklusive! 

Blir overasket over hvordan mennesker faktisk er mot hverandre! Snakk om å bryte tilliten! Disse jentene stoler på deg Ts! Hvordan kan du behandle dem slik? Hvilken rett har du til det?!...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumpa selv en på torsdag fordi han sjonglerer meg og minst ei til. Han liker meg, det vet jeg. Men en slik oppførsel viser at han ikke er til å stole på. Og ja, jeg har meget sterke følelser for mannen. MEN, jeg har sterkere følelser for meg selv!

Ikke f*** om jeg finner meg i slikt!

Anonymkode: fddbe...ae7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Dumpa selv en på torsdag fordi han sjonglerer meg og minst ei til. Han liker meg, det vet jeg. Men en slik oppførsel viser at han ikke er til å stole på. Og ja, jeg har meget sterke følelser for mannen. MEN, jeg har sterkere følelser for meg selv!

Ikke f*** om jeg finner meg i slikt!

Anonymkode: fddbe...ae7

Meir makt til deg!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts

Brukte kondom i starten, men nå hopper jeg av i svingen. Har aldri sviktet meg tidligere, så dette med graviditet bekymrer meg ikke og både jeg og de er "ren". 

Anonymkode: 8c90c...a96

Wow! Hvordan vet du at de er uten sykdommer? Jeg håper inderlig ikke du er en av dem som kommer for å klage når ei eller anna dame er gravid og nekter å ta abort da, for du tar jo ikke ansvar, verken for helsa di eller prevensjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syntes du om at disse jentene kanskje har sex med andre menn? Er det greit? 

Selv dater jeg en gutt og holder meg til han. Skjønner ikke hvorfor jeg skal date andre gutter når jeg dater han og liker han. Vil bli kjent med han og bruke tiden på det. Ikke løpe rundt med andre gutter.

Du kan umulig være særlig interessert i noen av disse jentene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Siri84 skrev:

😂😂😂 Hopper av i svingen for å unngå graviditet?! Du vet at selv elever på ungdomsskolen idag lærer at det kommer sperm underveis under samleie, ikke bare ved utløsning?... dersom du har så mye seksualerfaring som du hevder, er dette noe du bør vite! Eller er dette bare en falsk skrytetråd? 😂

En annen ting. Dersom du og jentene har sjekket dere for kjønnssykdommer fordi dere ikke ønsket å bruke kondom under samleie, så er det udiskutabelt det samme som å si at man er eksklusive! 

Blir overasket over hvordan mennesker faktisk er mot hverandre! Snakk om å bryte tilliten! Disse jentene stoler på deg Ts! Hvordan kan du behandle dem slik? Hvilken rett har du til det?!...

ts

Du vet tydeligvis svært lite om seksualitet. Å hoppe av i svingen har ca 4% sannsynlighet for graviditet, mens kondom har ca 2% sannsynlighet. Forskjellen er ubetydelig, dersom man gjør det riktig. Det er ikke sperm i "pre-cum", så de dråppene som drypper ut fører ikke til graviditet. Eneste faren er hvis man har kommet tidligere og det fremdeles ligger i sperm i urinrøret. 

Anonymkode: 8c90c...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Carrie_ skrev:

Hva syntes du om at disse jentene kanskje har sex med andre menn? Er det greit? 

Selv dater jeg en gutt og holder meg til han. Skjønner ikke hvorfor jeg skal date andre gutter når jeg dater han og liker han. Vil bli kjent med han og bruke tiden på det. Ikke løpe rundt med andre gutter.

Du kan umulig være særlig interessert i noen av disse jentene. 

ts

Du mener at det er umulig at folk tenker annerledes enn deg om dette?

Anonymkode: 8c90c...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Du mener at det er umulig at folk tenker annerledes enn deg om dette?

Anonymkode: 8c90c...a96

Du svarte ikke på spørsmålet mitt: Er det greit om disse jentene har sex med andre menn? 

Selvfølgelig kan folk tenke annerledes enn meg, men hadde du hatt følelser for noen av disse så hadde du ikke holdt på som dette. Si rett ut til disse jentene: "Jeg har sex med to andre jenter, håper det er greit?"

Endret av Carrie_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Du vet tydeligvis svært lite om seksualitet. Å hoppe av i svingen har ca 4% sannsynlighet for graviditet, mens kondom har ca 2% sannsynlighet. Forskjellen er ubetydelig, dersom man gjør det riktig. Det er ikke sperm i "pre-cum", så de dråppene som drypper ut fører ikke til graviditet. Eneste faren er hvis man har kommet tidligere og det fremdeles ligger i sperm i urinrøret. 

Anonymkode: 8c90c...a96

Sitat

Det er hovedsakelig to misforståelser angående pre-cum. Den første er at den inneholder et høyt antall spermier, og det andre er at den ikke inneholder sædceller. Begge tro er falske. Pre-cum inneholder ingen sperm, det er en slim produseres til hjelp sperm. Men hvis sperm er igjen i urinrøret fra en tidligere utløsning, kan det bli plukket opp i pre-cum og båret ut av penis. Sædcellene kan leve i urinrøret i en til to dager, men er vanligvis vasket ut mye tidligere med passering av urin.

Tatt herfra.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Carrie_ skrev:

Du svarte ikke på spørsmålet mitt: Er det greit om disse jentene har sex med andre menn? 

Selvfølgelig kan folk tenke annerledes enn meg, men hadde du hatt følelser for noen av disse så hadde du ikke holdt på som dette. Si rett ut til disse jentene: "Jeg har sex med to andre jenter, håper det er greit?"

ts

Nei, det er ikke greit. Dersom jeg finner ut at de har det, så vil jeg avslutte det med henne. Men jeg har ikke spurt de om det. 

Anonymkode: 8c90c...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Nei, det er ikke greit. Dersom jeg finner ut at de har det, så vil jeg avslutte det med henne. Men jeg har ikke spurt de om det. 

Anonymkode: 8c90c...a96

Nettopp! Men at du selv gjør dette er helt greit? Du ser dobbeltmoralen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...