Gå til innhold

Dater tre damer samtidig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og når jeg sier dater, så mener jeg at vi har sex, overnatter hos hverandre, går på kino sammen, går tur sammen, lager middag osv osv. 

Jeg har datet tre jenter i sånn ca 5-6 uker nå, og de vet ikke om hverandre. Ingen av de har spurt om vi skal være eller er eksklusive, så jeg mener at jeg ikke gjør noe galt. Men en venninne av meg mente jeg var en drittsekk og disse jentene fortjente å vite om det. Jeg mener hun tar feil. Jeg har ikke noen plikt å fortelle damer jeg dater om hva jeg gjør ellers i livet mitt. Vi er ikke sammen og jeg har ingen forpliktelser overfor dem. Dersom de spør, så vil jeg selvfølgelig si sannheten, men inntil da så har jeg mitt på det tørre. Mener jeg.

Anonymkode: 8c90c...a96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig med venninnen din. Hvorfor kan du ikke bare fortelle det?

Anonymkode: 3ed3b...1c4

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så veldig vanlig å ta praten om det å ikke treffe andre? Altså, jeg ville automatisk gått ut i fra at det bare var du og jeg om vi brukte tid sammen slik du beskriver. Hadde nok blitt sjokkert over å finne ut av at du hadde to til ja. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med din venninne. Jeg mener det er riktig å anta at disse jentene blir såret om de får vite at du har sex med andre og da er det absolutt galt å skjule/ikke fortelle dem det.

Anonymkode: 194f1...ba9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk og bruk kondom, også for din egen del. De ligger nok rundt de også.

 

Anonymkode: b37c2...289

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel gjerne det, på grunn av en teknikalitet og et kynisk syn, og det er du i din fulle rett til, for all del... Dersom du ønsker at det skal bli noe mer med en av disse heldig utvalgte tre(!!) jentene, så ville jeg tenkt meg litt om hvis jeg var deg... etter såpass mange uker, så bør du jo vite om du ser en fremtid med en av dem eller ikke ☺ Det er godt mulig disse jentene gjør akkurat det samme, hvem vet ☺ gjør regne med at når du sjonglerer flere partnere så bruker du beskyttelse... 

Personlig så er dette en type holdning som gjør at jeg grøsser over hele datingopplegget 😨 men for all del, mennesker som er i etablerte par sjonglerer jo avogtil flere partnere også, så sånn er det... 

Blir deprimert av denne utviklingen, men men det er jo bare min personlige mening...

Lykke til

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du MÅ ikke si det til dem, men jo lenger tid du sjonglerer disse 3, jo større sjanse for at du mister dem alle. Og for noen er det underforstått at man er eksklusive selv om man ikke har sagt det med ord. Men dersom du ikke er interessert i et kjæresteforhold med noen av de er det jo bare å klamydere i vei.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og når jeg sier dater, så mener jeg at vi har sex, overnatter hos hverandre, går på kino sammen, går tur sammen, lager middag osv osv. 

Jeg har datet tre jenter i sånn ca 5-6 uker nå, og de vet ikke om hverandre. Ingen av de har spurt om vi skal være eller er eksklusive, så jeg mener at jeg ikke gjør noe galt. Men en venninne av meg mente jeg var en drittsekk og disse jentene fortjente å vite om det. Jeg mener hun tar feil. Jeg har ikke noen plikt å fortelle damer jeg dater om hva jeg gjør ellers i livet mitt. Vi er ikke sammen og jeg har ingen forpliktelser overfor dem. Dersom de spør, så vil jeg selvfølgelig si sannheten, men inntil da så har jeg mitt på det tørre. Mener jeg.

Anonymkode: 8c90c...a96

Jeg synes det er dårlig av deg å ikke fortelle dette, for folk er veldig forskjellige på det området. Du utsetter også jentene for en viss smittefare her. Du bør i alle fall gjøre det klart at du ikke har et eksklusivt forhold med dem per nå, du trenger selvfølgelig ikke å gå i detalj. I lengden tror jeg det blir vanskelig å sjonglere disse damene, og da kan de jo finne ut om hverandre på en litt kjip måte. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør ikke noe galt, men det er jo en sjanse for at noen av dem ikke vil treffe deg mer når de får høre sannheten. Det tapet tar du vel ikke så tungt, siden du holder på som du gjør.

Anonymkode: 378d3...b99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men en venninne av meg mente jeg var en drittsekk og disse jentene fortjente å vite om det. Jeg mener hun tar feil. Jeg har ikke noen plikt å fortelle damer jeg dater om hva jeg gjør ellers i livet mitt. Vi er ikke sammen og jeg har ingen forpliktelser overfor dem. Dersom de spør, så vil jeg selvfølgelig si sannheten, men inntil da så har jeg mitt på det tørre. Mener jeg.

Anonymkode: 8c90c...a96

Hun har rett, du er en forbasket kynisk gjøk som fortjener dask med flat lanke. Skjerp deg mann.

Du har nemlig forpliktelser ovenfor alle mennesker du møter. De andre kundene du står i kø med på butikken, den eldre damen på bussen som trenger et sete, kolleger som fortjener profesjonell takt og tone. Du har forpliktelser ovenfor alle. Noen mer enn andre, og da definitivt noen man dater. Hva innbiller du deg dating er for noe? En fullmakt til å sprute inn i alle villige hull? Det er særs misforstått kompis. Du misbruker andres velvilje og drømmer om kjærlighet for egen vinning. Det er ingen lover mot det, men du gjør deg bort sosialt. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent juridisk må du ikke noe som helst i denne situasjonen. Men moralsk sett er du en drittsekk ja.

Enig med venninna di.

Anonymkode: fddbe...ae7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mer vanlig enn enkelte tror. Jeg datet fint 3 damer....på samme dag. En venn av meg klarte å pule tre ulike damer i løpet av samme dag (overnatting fra dagen før=morgenpuling), så var det en date på dagen som ende i senga på besøk og tilslutt nachspill med attåt.

Anonymkode: 92a8c...1fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er mer vanlig enn enkelte tror. Jeg datet fint 3 damer....på samme dag. En venn av meg klarte å pule tre ulike damer i løpet av samme dag (overnatting fra dagen før=morgenpuling), så var det en date på dagen som ende i senga på besøk og tilslutt nachspill med attåt.

Anonymkode: 92a8c...1fc

Er dette noe du er stolt av?

Anonymkode: 3ed3b...1c4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er drittsekkoppførsel, og hadde dumpet deg på flekken om jeg var en av de jentene og fant ut av det. Det hadde gjort meg sint og veldig såret, rett og slett fordi jeg forventer mer av mennesker jeg tror at bryr seg om meg, og det hadde jeg trodd etter 5-6 uker med dating.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du gjør jo forsåvidt ikke noe galt, men jeg syns det er dårlig stil når du går så langt med alle tre. De begynner nok å få sterkere og sterkere følelser for deg alle sammen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Arcturus skrev:

Hun har rett, du er en forbasket kynisk gjøk som fortjener dask med flat lanke. Skjerp deg mann.

Du har nemlig forpliktelser ovenfor alle mennesker du møter. De andre kundene du står i kø med på butikken, den eldre damen på bussen som trenger et sete, kolleger som fortjener profesjonell takt og tone. Du har forpliktelser ovenfor alle. Noen mer enn andre, og da definitivt noen man dater. Hva innbiller du deg dating er for noe? En fullmakt til å sprute inn i alle villige hull? Det er særs misforstått kompis. Du misbruker andres velvilje og drømmer om kjærlighet for egen vinning. Det er ingen lover mot det, men du gjør deg bort sosialt. 

Så utrolig enig!

Anonymkode: 26682...426

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og når jeg sier dater, så mener jeg at vi har sex, overnatter hos hverandre, går på kino sammen, går tur sammen, lager middag osv osv. 

Jeg har datet tre jenter i sånn ca 5-6 uker nå, og de vet ikke om hverandre. Ingen av de har spurt om vi skal være eller er eksklusive, så jeg mener at jeg ikke gjør noe galt. Men en venninne av meg mente jeg var en drittsekk og disse jentene fortjente å vite om det. Jeg mener hun tar feil. Jeg har ikke noen plikt å fortelle damer jeg dater om hva jeg gjør ellers i livet mitt. Vi er ikke sammen og jeg har ingen forpliktelser overfor dem. Dersom de spør, så vil jeg selvfølgelig si sannheten, men inntil da så har jeg mitt på det tørre. Mener jeg.

Anonymkode: 8c90c...a96

Skjønner ikke hvordan det går an å få så mange dates ? klin umulig å finne en single kvinne idag. 

Dette kan jo være grunnen da ..at alle dater flere ? ...jaja

Anonymkode: 2c731...459

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du har et travelt liv, TS?

Det er mye fint med parallellmonogami men det er også et hårfint balansespill (se Boeing Boeing).

Nei, du har ikke lovt de noe. Og om det ellers er drittsekkoppførsel: damene liker deg jo.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...