Gå til innhold

HJELP - smerter i nedre del av magen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste tre dagene hatt smerter helt nederst i magen som jeg også kan kjenne strømme bak i korsryggen. Jeg har mensen nå, så jeg er ikke gravid, men lurer fryktelig på hva dette kan være?? Cyste, eggstokkbetennelse? Jeg kjenner ikke smertene konstant, men i enkelte possisjoner (når jeg setter meg, reiser meg, bøyer meg fremover etc) og når jeg trykker på magen. 

Jeg trodde første det kunne være tampongen som ikke var satt i riktig, men i går gikk jeg over til bind, og jeg kjenner smertene fortsatt..

Skjønner at kun dn lege kan si hva det er, og jeg skal ordne legetime over helga hvis det ikke gir seg, men noen som har noen indikasjon på hva det kan være?

Jeg er 20 år og har hatt samme sexpartner i 2 år. Sjekket meg også for klamydia i fjor, og den testen var negativ.

Anonymkode: 966e2...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal jeg ikke forsøke å skremme vannet av deg, men det du beskriver minner mye om smertene jeg opplever, og jeg ble et år etter at smertene startet diagnosert med endometriose.

Anonymkode: 23212...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan kanskje høres ut som nyrebekkenbetennelse, UVI eller noe relatert til urinveier eller nyrene. Ubehag eller svie når du tisser? Er det smertefullt dersom noen banker deg litt på hver side av korsryggen?

Anonymkode: cf9a3...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå skal jeg ikke forsøke å skremme vannet av deg, men det du beskriver minner mye om smertene jeg opplever, og jeg ble et år etter at smertene startet diagnosert med endometriose.

Anonymkode: 23212...294

Hva vil det si? Cyster??

ts

Anonymkode: 966e2...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan kanskje høres ut som nyrebekkenbetennelse, UVI eller noe relatert til urinveier eller nyrene. Ubehag eller svie når du tisser? Er det smertefullt dersom noen banker deg litt på hver side av korsryggen?

Anonymkode: cf9a3...e10

Hmm, nei, kjenner ingen ubehag eller svie når jeg tisser. Tisser heller ikke oftere enn normalt, så tror ikke det er UVI.

Nei, kjenner ikke smertene om noen banker meg på hver side av korsryggen..

ts

Anonymkode: 966e2...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, etter å ha lest litt på nett, er jeg livredd for at det skal være noe som gjør at jeg ikke kan bli gravid.. Det ville vært det verste som kunne skjedd (bortsett fra at jeg var dødssyk, men det er jeg optimistisk nok til å ikke tro..)

ta

Anonymkode: 966e2...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet. Minner om KGs regler:

Sitat

Det er ikke tillat å utgi seg for å være helsepersonell her på forumet  

/lillesky (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...